MissM

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht tot het eind juni is en ik lekker 2 maanden weg ga!!
-Judith-

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht op mijn verjaardag : dan zie ik lekker Tinky en Leeuwtjuh en Rose !! cheerqd5 \o/ cheerqd5 \o/ cheerqd5 Dan ga ik hen lekker misknuffelen :lol: :lol: :lol:
Tinkerbell

Re: Waarop wacht jij ?

-Judith- schreef:Godot is inderdaad een onduidelijk personnage, en ook iemand die nooit komt.

Ik wacht ook al heel m'n leven op iets onduidelijks, want ik kan er geen begrip opplakken...ik wacht op iets en ik weet niet wat....misschien wacht ik wel op weten-wat-ik-wil, of weten-waar-ik-naar-verlang.. Snap je ?
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Denk dat je daar nooit een antwoord op kunt krijgen.
Als we bewust in het hier en nu zouden kunnen zijn, is er geen wachten, 'het' komt vanzelf
love3 3some love3 3some love3 3some love3 3some love3 3some
Tinkerbell

Re: Waarop wacht jij ?

OH JEE :shock: :shock: :shock: :shock: , LEEUW, ROSE.....................RUN, RUN FOR YOUR LIFE

Afbeelding
Siddartha

Re: Waarop wacht jij ?

Een leuke vrouw om me mee te verbinden. love3
-Judith-

Re: Waarop wacht jij ?

OK, beloofd... geen knuffels ! Zelfs niet als je erom smeekt ! :badgrin: :badgrin: :badgrin:
-Judith-

Re: Waarop wacht jij ?

Tinkerbell schreef:
-Judith- schreef:Godot is inderdaad een onduidelijk personnage, en ook iemand die nooit komt.

Ik wacht ook al heel m'n leven op iets onduidelijks, want ik kan er geen begrip opplakken...ik wacht op iets en ik weet niet wat...misschien wacht ik wel op weten-wat-ik-wil, of weten-waar-ik-naar-verlang.. Snap je ?
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Denk dat je daar nooit een antwoord op kunt krijgen.
Als we bewust in het hier en nu zouden kunnen zijn, is er geen wachten, 'het' komt vanzelf
love3 3some love3 3some love3 3some love3 3some love3 3some
Je hebt volkomen gelijk, alleen lukt dat niet altijd hé, dat in het hier en nu zijn.... ;) Maar ik doe m'n best en meestal lukt het wel....
Tinkerbell

Re: Waarop wacht jij ?

-Judith- schreef:
Tinkerbell schreef:
-Judith- schreef:Godot is inderdaad een onduidelijk personnage, en ook iemand die nooit komt.

Ik wacht ook al heel m'n leven op iets onduidelijks, want ik kan er geen begrip opplakken...ik wacht op iets en ik weet niet wat...misschien wacht ik wel op weten-wat-ik-wil, of weten-waar-ik-naar-verlang.. Snap je ?
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Denk dat je daar nooit een antwoord op kunt krijgen.
Als we bewust in het hier en nu zouden kunnen zijn, is er geen wachten, 'het' komt vanzelf
love3 3some love3 3some love3 3some love3 3some love3 3some
Je hebt volkomen gelijk, alleen lukt dat niet altijd hé, dat in het hier en nu zijn... ;) Maar ik doe m'n best en meestal lukt het wel...

Afbeelding
RaXz

Re: Waarop wacht jij ?

Siddartha schreef:Een leuke vrouw om me mee te verbinden. love3
Bij mij zijn die altijd al bezet. :doubt:


Ik wacht nog altijd op m'n aller eerste rit onder m'n reserve parachute, dan ben ik eindelijk af van het rot gevoel van het niet weten hoe ik zal reageren in zo'n situatie. Niet dat ik het ga opzoeken hoor, ben aan de andere kant benieuwd hoe ver ik ga komen zonder. :nod:
Siddartha

Re: Waarop wacht jij ?

RaXz schreef:Bij mij zijn die altijd al bezet. :doubt:
Misschien moet jij ze/haar dan maar bevrijden. :lol:
RaXz

Re: Waarop wacht jij ?

:badgrin:

Ik zit toch altijd met het gevoel dat ik er niet tegenop kan, en aan de andere kant wil ik er niet tussen komen. :doubt:
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Re: Waarop wacht jij ?

Op mijn vakantie... :nod:
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
Ei=mc2

Re: Waarop wacht jij ?

Op de liefde van mijn leven. Zou mooi zijn als ze meteen dat boek meeneemt dat ik van de week heb besteld. :D
Faker

Re: Waarop wacht jij ?

Ik wacht erop dat het weer rustig wordt..
Leeuwtjuh

Re: Waarop wacht jij ?

Op een response...
gitaarjunk

Re: Waarop wacht jij ?

Op antwoord van "mijn" opleiding voor volgend jaar... Of eigenlijk, over 2 weken...
Ik weet nogsteeds niet of ik mag komen en ik wordt er nu toch wel heel erg helemaal niet goed van!!!!!!!!! :mad:
Lou

Re: Waarop wacht jij ?

Op het kadootje van een vriendin vanmij, komt van ver dus nog een weekje wachten.. beniewd wat ik krijg..kannie wachten.. 8)
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15115
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Waarop wacht jij ?

Op de Speelweek die volgende week begint,
een hele week verstandelijk gehandicapte kinderen bezighouden,
tot je er zelf letterlijk bij neervalt :D
* Liebe Macht Frei *
Opa Black

Re: Waarop wacht jij ?

Op iets dat nooit zal gebeuren.
Megil

Re: Waarop wacht jij ?

ik wacht op morgenavond, dan zie ik mn meissie weer :oops:
Iertje

Re: Waarop wacht jij ?

Megil schreef:ik wacht op morgenavond, dan zie ik mn meissie weer :oops:
Hee, je hebt weer verkering... Gefeliciteerd meid! :D cheerqd5

Was dat dat ene meisje waar je na de meeting naartoe ging? ;)


Waar ik op wacht, tja... Op mijn grote liefde misschien... Alhoewel 'wachten' best wel negatief klinkt eigenlijk... Zo wanhopig en passief... Maarja, toch is het zo ;)

Dan ga ik maar weer veel leuke dingen ondernemen dit jaar, dan vergeet ik het misschien weer een beetje.
Megil

Re: Waarop wacht jij ?

Iertje schreef:
Megil schreef:ik wacht op morgenavond, dan zie ik mn meissie weer :oops:
Hee, je hebt weer verkering... Gefeliciteerd meid! :D cheerqd5

Was dat dat ene meisje waar je na de meeting naartoe ging? ;)


Waar ik op wacht, tja... Op mijn grote liefde misschien... Alhoewel 'wachten' best wel negatief klinkt eigenlijk... Zo wanhopig en passief... Maarja, toch is het zo ;)

Dan ga ik maar weer veel leuke dingen ondernemen dit jaar, dan vergeet ik het misschien weer een beetje.
hey hey
jaja tis officieel, mijn meissie <3
dat was inderdaad het meisje met wie ik afgesproken had na de meeting 8)
Carolien

Re: Waarop wacht jij ?

Een betere relatie.

Terug naar “Vraag van de week”