Leeuwtjuh

Wanneer heb jij je schandalig gedragen?

Zes kinderen hebben op een bouwterrein in Groningen een enorme ravage aangericht. Een van de jeugdigen was in een shovel gestapt en had het voertuig aan de praat gekregen. Vervolgens reed hij alles omver. Uiteindelijk reed de jongen de shovel vast in een pallet met isolatiemateriaal. De Babbelbox vindt dit geen kinderspel en vraagt: Wanneer heeft u zich schandalig gedragen?
Vond hem wel een leuke voor het forum hier :tongue:
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Wanneer heb jij je schandalig gedragen?

Topicstarter begint. 8) En kijk uit want alles wat hier staat kan tegen u gebruikt gaan worden in een rechtszaal :p
Inzicht als Uitweg..
Leeuwtjuh

Re: Wanneer heb jij je schandalig gedragen?

Ik gedraag me schandalig als de spoorbomen van de trein dicht zijn en iedereen staat te balen omdat (vanwege de nieuwe dienstregeling) de trein eerst van links komt en daarna pas van rechts, waardoor mensen regelmatig de trein naar centraal missen. Het is nog steeds een kwestie van vergeten omdat het eerst andersom was en de spoorbomen op die manier ruim 45 seconde langer dicht blijven en de trein staat te wachten.

Op het moment dat mensen staan te vloeken en voor de spoorbomen staan te wachten, wring ik me tussen de spoorbomen, spring ik over het hek en haal ik als nog de trein. :nod:
Thundersheep*

Re: Wanneer heb jij je schandalig gedragen?

Het was op het waddeneiland van Duitsland; Borkum.
We waren aan het wandelen, toen zuslief en ik heel nodig moesten plassen.
We gingen wat drinken op een terrasje en vroegen naar het toilet.
Het restaurant zou gaan sluiten en we konden dus niet meer plassen.
Wij waren ontstemd, we hadden toch immers iets genuttigd?
En dus heb ik, als reactie een asbak van het terras gestolen.

Ik heb er nooit meer wat van gehoord, maar het is één van de redenen die ik niet meer zo snel naar Borkum zou willen.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Wanneer heb jij je schandalig gedragen?

Thundersheep* schreef:Het restaurant zou gaan sluiten en we konden dus niet meer plassen. Wij waren ontstemd, we hadden toch immers iets genuttigd? En dus heb ik, als reactie een asbak van het terras gestolen.
Goh, en ik maar denken: nu komt er iets super schandaligs, iets wat we nooit achter ons lieve Schaapje gezocht hadden, maar nee hoor! [027]
Ja Sheep, de Duits-Nederlandse betrekkenigen zijn na dit asbak incident ook aanzienlijk bekoeld. 011
* Liebe Macht Frei *
Thundersheep*

Re: Wanneer heb jij je schandalig gedragen?

Hahaha, nou, ik had het het meest schandalige wat ik ooit heb gedaan!
Voor mijn doen is dit al verschrikkelijk hoor! Ik ben heeeuull braaf anders!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Wanneer heb jij je schandalig gedragen?

dft001 Ik kan behoorlijk schelden op bejaarden in het verkeer... van die traag rijdende fossielen zeg maar. :lol:
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Wanneer heb jij je schandalig gedragen?

Wanneer heb jij je schandalig gedragen?
Pff… wanneer eigenlijk niet? [027] Ik ben zo iemand die vindt dat-ie alles moet kunnen maken.

Streaken op de middelbare school, moet kunnen. [027]
Optreden op een zomerkamp van een Christelijke Basisschool en opgemaakt en in een jurk verschijnen: een kans die je niet moet laten liggen. 011
Op een zomerse avond een beetje aangeschoten op een vergadering verschijnen … tja, moeten ze die vergadering maar niet om 20.30 ’s avonds houden, de kans is bij mij dan groot dat het terrasbezoek een beetje uit de hand loopt. 001_tongue
* Liebe Macht Frei *
Leeuwtjuh

Re: Wanneer heb jij je schandalig gedragen?

Ik hou me de afgelopen maanden op het forum niet meer aan mij 'ik lees alles'-opmerking. Ik klik steeds vaker op: markeer alle forums als gelezen of ik scan de topics vluchtig op schuttingtaal. Ik heb er vertrouwen in dat mijn collega moderators ook opletten en leden zelf de meldknop weten te vinden, voor de dingen die eventueel gemist worden. 8)
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Wanneer heb jij je schandalig gedragen?

Leeuwtjuh schreef:Ik hou me de afgelopen maanden op het forum niet meer aan mijn 'ik lees alles'-opmerking.
Wat is daar het schandalige van?
* Liebe Macht Frei *
Leeuwtjuh

Re: Wanneer heb jij je schandalig gedragen?

Voor mijn doen is dat toch wel heel erg hoor, want ik heb sinds 2005 toch echt iedere post gelezen ;)
Miran36

Re: Wanneer heb jij je schandalig gedragen?

Ik gedraag mij schandalig als iemand loopt te schelden op mij.
Ik roep vaak harde dingen en ik heb ooit op een bevrijdingsfestival een zak patat met mayo naar een meid had bekogeld die mij expres duwde waarbij ik een pijnlijke knie aan over had gehouden. Ze had haar jas vies. Nou en? Had zij mij maar niet moeten duwen. glare 001_tongue

Terug naar “Vraag van de week”