lonelysoul

in aanraking komen met een paragnost/medium

Hai,

ik weet niet of het hier goed staat, maar het heeft toch wel met spiritualiteit te maken..
9 maanden geleden is mijn vriend overleden en er is echt enorm veel gebeurd daar rond. We zijn met een soort ruzie of irritaties uit elkaar gegaan. (in het ziekenhuis... laatste keer dat ik hem zag)
Ik heb veel paniekaanvallen, want ik ben bang dat hij niet trots op me is, bang dat hij niet meer van me houdt of dan hij het niet eens is met mijn keuzes... Ik heb spijt van wat er die laatste keer gebeurde.. En ik vraag me af waar hij aan dacht toen hij zijn op een na laatste dag dat hij nog leefde aan dacht. (hij wilde alleen zijn, is naakt op bed gaan liggen en heeft de hele middag liggen denken)..
Hetgeen wat ik eigenlijk het liefst zou willen weten is... of hij nog wel bij me is. Al is het maar af en toe.

Daarnaast gaat het niet goed met me en ik wil weten wat het allemaal is. (Dit is altijd al zo geweest en een psycholoog kan me niet echt helpen...)

Ik heb dan al meerdere keren gedacht aan een medium/paragnost. Alleen weet ik niet hoe ik daarbij terecht kan komen. Google levert niet veel op.
Misschien kan zo een persoon mij helpen.

Heeft iemand tips voor mij... Of hulp of iets in die richting?
Ik woon in de buurt van Eindhoven. (een grote stad dacht ik zo.. Genoeg plek voor spirituele mensen?)

Liefs, lonelysoul
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: in aanraking komen met een paragnost/medium

If we don't get lost, we'll never find a new route.

Terug naar “Spiritualiteit”