alien

Heb je je vertrouweling gevonden?

Hoi allemaal,
Heb je je vertrouweling gevonden? Kun je alles vertellen aan hem/haar?
Kun je je behandelaar/hulpverlener ook zo goed vertrouwen?
Ben benieuwd.
Lieve groet,
alien,
Leeuwtjuh

Re: Heb je je vertrouweling gevonden?

Ja, nee en niet van toepassing :D
Florien

Re: Heb je je vertrouweling gevonden?

"Vertrouwen stellen in mensen betekent zich al een beetje laten doden."

Een citaat waar ik niet in wil geloven, maar wel een beetje in geloof
Positive

Re: Heb je je vertrouweling gevonden?

echt vertrouwen, niemand zelfs mezelf niet. Vertrouwen is zo kwetsbaar vind ik heel erg moeilijk
bobomelo

Re: Heb je je vertrouweling gevonden?

ik vertrouw mijn psych wel, ze weet echt heel veel van mij....en ik vertrouw erop dat zij zich aan haar beroepsgeheim zal houden!
net zoals mijn fysiovriendin(voor de mensen die mijn topic volgen) die vertrouw ik ook, en een andere vriendin van mij ook! ben blij dat ik ze heb, ze hebben mij een heel eind op weg geholpen doordat ik altijd bij hen terecht kon!
mijn fysio therapeut vertrouw ik ook, die heeft mij in het begin erg geholpen, net voordat ik bij psycholoog kwam, en ook die paar maand daarna, heb veel van hem geleerd, ook doordat hij dingen aan mij vertelde die hij niet aan iedereen zou vertellen, maar het nodig vond dat ik dat wist omdat ik daar veel aan zou hebben.

en mijn man vertrouw ik natuurlijk ook, wel in de dingen die ik hem vertel enz.....

vroeger vertrouwde ik niemand, echt niemand, dat wordt nu gelukkig wat beter.
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Heb je je vertrouweling gevonden?

gelukkig wel...

En ik ben blij dat ik die paar mensen kan vertrouwen en mezelf erbij zijn :)

Ik geef soms teveel vertrouwen, maar als men het beschaamd is het ook over,voor altijd;
Nog altijd beter dan wantrouwend tegenover alles en iedereen door het leven te moeten gaan 001_rolleyes
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
Thundersheep*

Re: Heb je je vertrouweling gevonden?

momo schreef:gelukkig wel...

En ik ben blij dat ik die paar mensen kan vertrouwen en mezelf erbij zijn :)

Ik geef soms teveel vertrouwen, maar als men het beschaamd is het ook over,voor altijd;
Nog altijd beter dan wantrouwend tegenover alles en iedereen door het leven te moeten gaan 001_rolleyes
Momo, je haalt de woorden van mijn toetsenbord!:)
moeilijkkarakter

Re: Heb je je vertrouweling gevonden?

Nee en nee. Ik vertrouw mezelf niet eens altijd volledig. Vertrouwen is maar al te vaak de eerste trede op de ladder van opgelicht, bedrogen en misbruikt worden.

En nee, ik hoef daarom niet constant paranoïde rond te lopen. Ik wantrouw niet elk mens die ik zie, ontmoet of mee omga

Niet positief, wel eerlijk.

Terug naar “Spiritualiteit”