Life

Hemelse Muziek

Als kind heb ik een hoop foute dingen meegemaakt. eigenlijk waren de eerste 15 jaar van mijn leven een periode van klein aantal pieken en een hele hoop dalen. Ik voelde mij nooit eigenlijk op mijn gemak, altijd bang wat mensen van me zouden vinden, ik kon dat gevoel maar niet loslaten.

op mijn 17 hoorde ik een muzieknummer, een muziekstijl die ik nog nooit eerder had gehoort. Liquid drum & bass. Ik voelde me zo ongelovelijk goed door dit nummer, ik moest er meer over te weten komen. sindsdien is eigenlijk alles in 1 klap veranderd. Ik kon alle druk van me af laten, maakte ineens ongelovelijk mooie ontwerpen en heb me echt voor maanden geweldig gevoelt. Mensen zeiden dat ik een totaal ander mens was geworden, en dat was ook zo. Het was een gevoel waar ik mijn hele leven op zoek naar was.

Ik besloot om iedereen dit gevoel te geven en kwam in de drum and bass scene terecht. Ben ondertussen vrij bekend in de scene, ik upload de beste en mooiste tracks voor iedereen om naar te luisteren, ik ben bezig met mijn eigen recordlabel... wa moet ik nog meer zeggen..

Een random dnb track uit de collectie:
http://www.youtube.com/watch?v=x9720XFf ... annel_page

Klik op mijn naam boven de video om naar mijn channel toe te gaan. Ik hoop dat ook voor jullie deuren geopend heb..
Drake

Re: Hemelse Muziek

Inderdaad een mooi nummer.
Bedankt voor de tip.
Zelf hou ik ook wel van dat soort muziek.
Ik ben ook een liefhebber van new age muziek waaronder "Dan Gibson's Solitudes". :)
Rafelraafje

Re: Hemelse Muziek

Hee wat eem fijne muziek :D bedankt voor de tip inderdaad!
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Hemelse Muziek

Ohhhh dat is fijne muziek idd.. Ik begrijp je enthousiasme wel. Het heeft iets tussen trance en hypnotic. Raakvlakken met New Age achtige muzieksoorten maar dan up tempo. Hmmm ja wel my kind of pleasure. Thank You. :nod:
Inzicht als Uitweg..
KMS

Re: Hemelse Muziek

Ik had het gisteren geluisterd en zette meteen een mes in mijn arm...
muziek is een raar iets he' de een wordt vrolijk de ander depresief :roll:
1 ding is zeker, en dat is dat de muziek je wel mee neemt.. maar naar de hemel vindt ik nogal misleidend ;)
Life

Re: Hemelse Muziek

KMS schreef:Ik had het gisteren geluisterd en zette meteen een mes in mijn arm..
muziek is een raar iets he' de een wordt vrolijk de ander depresief :roll:
1 ding is zeker, en dat is dat de muziek je wel mee neemt.. maar naar de hemel vindt ik nogal misleidend ;)
Daar heb je gelijk in, maar als deze 2 nummers je niet iets vrolijker maken is dit muziek genre wat minder voor jou weg gelegd. Maar dat maakt niet uit, want smaken verschillen, uniek zijn is heerlijk.




Terug naar “Spiritualiteit”