sneeuwtje

Echt of is het mijn verbeelding?

Heb de afgelopen 2 dagen iets geks meegemaakt,weet nie of het mijn verbeelding is of wat dan ook.
Gisterochtend kon ik moeilijk eruit komen omdat ik zo zwaar verdoofd was,dus ik ging er 30 min later uit.
Normaal ga ik gelijk uit bed als de wekker gaat,ik wou nie opstaan,totdat er ineens op mijn raam werd geklopt,boven he,dat ken nie want heb een dakterras.
Dus ik spitste me oren en hoorde geklop,werd beetje bang,dacht dat er iemand op het terras was.
Dus ik spring uit bed en doe de lamellen open..
Niemand..
Echt raar en ik maar denken,weet zeker dat ik geklop hoorde op het raam.
Mijn bel doet het beneden niet,dus er wordt regelmatig geklopt op het raam,dus ik weet hoe dat klinkt.

Vanmorgen weer iets..
Ik droomde dat ik bezig was met foto's zoeken van mijn jeugd,in het huis van mijn moeder.
Alles kwam in die droom omhoog,ineens hoor ik in de verte mijn naam en luister daarnaar.
Er kwam een klok met 10.15 naar mij toezweven en riep mijn naam..
Dus ik kijk naar die klok. Toen schrok ik wakker,kijk op mijn horloge..het is 10.15..
Ik ga recht op bed zitten en zit even na te trillen en na te denken..
Ben sowieso bewust van mijn dromen en soms doe ik er wat mee.

Ik slik op het moment Zolpidemtart,zou dat een bijwerking zijn op mijn onderbewuste?

:knuffel:
Opa Black

Re: Echt of is het mijn verbeelding?

Ja dat kan eventueel iets met medicatie te maken hebben maar vaak ook niet.
Leuke zin maak ik weer... :roll:
Soms word je gewaarschuwd door je gids...., een gids heeft iedereen bij zich, 10.15 uur, moest je iets doen rond die tijd of wat heb je gedaan toen je ontwaakte.??
Dromen of visioenen zijn namelijk niet altijd larie.
sneeuwtje

Re: Echt of is het mijn verbeelding?

Gisteren had ik een afspraak bij de huisarts om 9uur,ik geloof wel dat het een teken was om eruit te gaan.

Dat van vanmorgen kan ik niet mijn vinger erop leggen,ik hoefde vandaag niks te doen. Er schoot van alles door mijn hoofd,vandaag is het ook geen speciale dag ofzo (geboorte,huwelijk,overlijden) Ik zou het niet weten.
Denk wel dat het iets betekent,weet alleen niet wat.
Faker

Re: Echt of is het mijn verbeelding?

Ik denk niet dat jet van je medicatie komt, staat niets over in in de bijsluiter, kijk maar..

http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 98&rId=370

Ik vond ook nog dit maar dat is niet op jou van toepassing, je hebt neem ik aan geen hersenletsel en ligt niet in coma.... maar wie weet kan bewustzijnsverhoging dan tóch ook voorkomen bij mensen zonder hersenletsel...

Bij sommige personen met hersenletsel, die in een coma vigil verkeren, kan dit middel bewustzijnsverhogend werken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zolpidem
Bibbertje

Re: Echt of is het mijn verbeelding?

Het staat niet in de bijsluiter maar van Zolpidemtart kan je gaan hallucineren, dus je onderbewuste kan idd erdoor aangetast worden.
Maar het kan ook gewoon zijn dat je het in de rem-slaap hebt meegemaakt, dis is de laatste fase van je droom voor het wakkerworden, dit is dan ook de fase van het slapen waarin je je dromen kan herinneren.

Maar wat ook goed is om te onthouden is de items die in je dromen voorkomen, zoals je zegt een klok die een tijd aangeeft, de klok is symbolisch voor de tijd die verstreken is en de tijd die je nog voor je hebt, het is meestal een weerspiegeling van een bepaalde angst " hoelang heb je nog?" Weet niet precies wat je hebt, want ik ben hier nieuw, maar dit is een beetje mijn uitleg over het item "klok" de tijd die de klok geeft iets aan wat van belang is, hij gaf 10.15u aan, misschien wist je onderbewuste dat het werkelijk 10.15 was en het eens tijd was om uit je nest te komen..
Je droomde ook over je moeder, dit kan kan een teken zijn dat je gebrek aan zelfbewustzijn hebt. ( scheeld er trouwens aan of je moeder nog leeft of niet, is je moeder overleden en komt ze op in je droom heeft t een andere betekenis)
Ook bekeek je fotos, heb je misschien heimwee naar vroeger??
Is er toevallig iets gaande in je familie? Misschien bang voor iets ernstigs? Tis maar een vraag, want je zegt ook dat iemand je naam riep, dit kan een teken zijn dat je waakzaam moet zijn in je omgeving.

Hopelijk kom je hier een beetje verder mee?? Tis maar een droom-analyse dmv de items die je in je droom hebt gezien..
sneeuwtje

Re: Echt of is het mijn verbeelding?

@ Bibbertje
Denk dat je gelijk heb betreft de tijd.
Mijn moeder en ik hebben geen goede contact met elkaar. Wij kunnen het niet met elkaar vinden,veel problemen gehad met mijn moeder vroeger.
Verder droom ik nog steeds heel heftig en uit zich in nachtmerries.
Bibbertje

Re: Echt of is het mijn verbeelding?

sneeuwtje schreef:@ Bibbertje
Denk dat je gelijk heb betreft de tijd.
Mijn moeder en ik hebben geen goede contact met elkaar. Wij kunnen het niet met elkaar vinden,veel problemen gehad met mijn moeder vroeger.
Verder droom ik nog steeds heel heftig en uit zich in nachtmerries.

Denk dat dit wil aangeven dat je alles goed moet uitpraten met je moeder en de band weer moet proberen te "hechten" voordat t te laat is....

Terug naar “Spiritualiteit”