inactieve gebruiker

lay-out/lettertype/grootte

verandert op mijn scherm zo'n beetje iedere tien minuten...
Op dit moment verschijnt een grote vetgedrukte letter in de berichten die ik helemaal niet mooi vind, en verder scroll ik me een ongeluk... :?

hebben anderen dit ook, die verschillen steeds?
Tinkerbell

Re: lay-out/lettertype/grootte

Nee, geen last van Klaas :-k
inactieve gebruiker

Re: lay-out/lettertype/grootte

wat eigenaardig dan...zak ff een klap op mijn monitor geven? :twisted:
Tinkerbell

Re: lay-out/lettertype/grootte

Sla 'm in mekaar !vechten
Leeuwtjuh

Re: lay-out/lettertype/grootte

Zou je misschien een printscreentje kunnen maken? Dat zou een stuk helpen, aangezien ik geen flauw idee heb, waar je het over hebt. Heb je niet gewoon op control & '+' gedrukt?
inactieve gebruiker

Re: lay-out/lettertype/grootte

Afbeelding

zo ziet het er dus nu uit, letters vetgedrukt en veel groter dan op andere fora of bv sites als nu.nl, daar is alles gewoon als altijd. En dit kreeg ik dus gisteravond te zien. Na een minuut of tien werd het letterype weer normaal, en even later was het weer groot en vetgedrukt, en dat herhaalde zich zo nog een keer, maar nu lijk ik van deze lettergroottte niet meer af te komen. Nogmaals op andere pagina's (nu.nl, de telegraaf, fora enz) ziet alles er normaal uit.

Ken dat nou? :?
inactieve gebruiker

Re: lay-out/lettertype/grootte

that's it!!!! :thumbright:

bedankt! :zon: (had geen idee dat zulks per pagina of url in te stellen was, en verder heb ik dus idd abussievelijk een of andere code gebruikt waarmee dat lettertype van groot naar normaal en daarna weer naar groot ging. Oke, opgelost!)
Leeuwtjuh

Re: lay-out/lettertype/grootte

:thumbright: Jeeeeej \:D/

Fijn dat het is opgelost :D
-Judith-

Re: lay-out/lettertype/grootte

Onze Leeuw is gewoon simply the best !! :notworthy:

Terug naar “Feedback en algemene informatie”