Mier

Smilies

31 mar 2007 15:53

Naar aanleiding van een post ergens elders op het forum en iets wat ik al langer denk. Er moeten eens een nieuwe partij smilies bijkomen op het forum, aangezien het assortiment wat we nu bieden erg klein is.
Misschien wel leuk om met z'n allen even een pakket samen te stellen en daar een partij uitkiezen.
Dus mocht je ideeën hebben zet ze hier dan neer.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding Speciale Boet Smilie!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

inactieve gebruiker

31 mar 2007 15:55

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed ideetje

Kiss- en hugh-smiley hier voor Michel :D

pop

31 mar 2007 15:57

:oops: :D

ideeen wel, maar geen idee hoe ik hier smiley's neer kan zetten..
maar iig graag een normaal vriendelijk lachend gezichtje, en zoeen met een rondje boven zijn hoofd en erg onschuldig kijkende ogen

Mier

31 mar 2007 16:03

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding Speciale Boet Smilie!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zal de lijst in mijn eerste post steeds editten zodat we alles bij elkaar hebben straks. :D

inactieve gebruiker

31 mar 2007 16:06

Pop als je ergens op internet een leuke smiley ziet dan kun je drie dingen doen.
Hier gewoon de url plaatsen van die pagina waarop die smiley staat
Of je klikt met je rechtermuisknop de smiley aan en (selecteert en) kopieert dan het adres wat je achter eigenschappen ziet staan, en plakt dat adres vervolgens hier
Of, je doet hetzelfde als in deze laatste optie, maar plakt dat adres in het venstertje wat je krijgt wanneer je boven in je PLAATS REACTIE reactie-schermpje de IMG-knop (tweede van rechts) aanklikt

Probeer maar eens

Liefs, Klaas

inactieve gebruiker

31 mar 2007 16:11

O ja die IMG-knop, dat legde ik verkeerd uit hierboven Pop: die klik je eerst aan en dan verschijnt er een img-dingetje in je reactievenster: [ img ] en daarchter plak het het adres (dat achter eigenschappen, van het plaatje staat,- je ziet dat wanneer je het rechts aanklikt) en dan klik je nog een keer op de img-knop en komt dit [ / img ] er automatisch achter . En dan dus submitten, krijg je in je posting je plaatje te zien.

Afbeelding

Leeuwtjuh

31 mar 2007 20:11

en speciaal voor de psychologen onder ons:

Afbeelding

inactieve gebruiker

31 mar 2007 20:19

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
komen misschien ook wel eens van pas

Raven

31 mar 2007 21:25

Afbeelding

Killer Frits! :lol:
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-

pop

01 apr 2007 20:12

Afbeelding

cool :D
kost wat zweetdruppels, bedankt voor je uitleg klaas..

complimenten voor de uitbreiding, maar nog geen normaal lachende smiley

Mier

01 apr 2007 20:16

Afbeelding Ook niet goed?

inactieve gebruiker

01 apr 2007 20:32

voortreffelijk Pop, niettegenstaande die warrige uitleg helemaal gelukt!
:)

Liefs, Klaas

pop

01 apr 2007 21:43

zou kunnen voldoen michel, maar ook die staat er niet tussen.. of mijn com doet weer eens raar, heeft ie wel vaker last van :roll:
Hier is het nog steeds alleen maar die achterlijke grijns die door moet gaan voor een vriendelijke glimlach

inactieve gebruiker

01 apr 2007 21:48

Afbeelding vind je dit wat Pop?

of Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mier

01 apr 2007 22:12

pop schreef:zou kunnen voldoen michel, maar ook die staat er niet tussen.. of mijn com doet weer eens raar, heeft ie wel vaker last van :roll:
Hier is het nog steeds alleen maar die achterlijke grijns die door moet gaan voor een vriendelijke glimlach
De smilies staan er ook nog niet tussen Pop, dit was even een opzetje met smilies die we missen, die moeten dus nog op het forum gezet worden.

pop

01 apr 2007 22:14

o ..! (de smiley's die er nu bij zijn gekomen waren gewoon een leuke aanvulling..?)

en klaas, ziet er goed uit :D

Tommy

03 apr 2007 22:38

Leuke smilies.

Is alleen een beetje irritant wanneer iemand het woord studie typt, verschijnt automatische deze smiley: Afbeelding.

Ik heb het inmiddels in 2 topics gezien, is een beetje verwarrend. Misschien dat deze nog aangepast kan worden?

Tommy.

Cygne

04 apr 2007 15:33

en gebruikt ook niet MM (maar dan met kleine letters), want dan krijg je mm... Dat is een beetje onhandig want er zijn wel wat woorden die MM hebben :P

Wolf

06 apr 2007 20:48

:lol:

Ja, Dooske. Ik had er bij mijn vorige bericht ook last van. Ik schreef: "HMMM...lekker dat bier." (maar dan met kleine m-en) en kreeg tot mijn verbazing ook een mm .

Frank
Site admin
Contacteer: Website

07 apr 2007 08:15

Hoi,

Dat mm en studie automatisch een smilie geven, was een foutje. Inmiddels hersteld. Andere smilies komen er binnenkort bij.

Groeten van Frank.
There are no mistakes in life, only lessons

pop

18 jun 2007 00:49

wanneer is binnenkort?

groetjes Pop

*Larissa*

18 jun 2007 00:50

Leeuwtjuh schreef:en speciaal voor de psychologen onder ons:

Afbeelding
Whahaha! :lol:

xxx