Melizzy

Re: Ideeën voor het forum.

Is er misschien een mogelijkheid tot 'snel reageren'?
Dat er onderaan het topic een vakje staat om te typen en zenden?
Zodat je niet eerst op 'nieuw bericht' hoeft te klikken, maar gelijk kan typen.
Persoonlijk vind ik dat namelijk wel fijn altijd :)
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15132
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Ideeën voor het forum.

Meestal typ ik een antwoord eerst in Notepad of Word. Op andere fora maak ik ook nooit gebruik van de 'Quick reply' optie.
* Liebe Macht Frei *
Melizzy

Re: Ideeën voor het forum.

Ja, ik typ langere verhalen ook eerst een Word, maar dat is omdat ik het hier irritant vind om te typen als het wat langer is, doordat hij niet het onderste deel - waar ik aan het typen ben - laat zien.
Arcadia

Re: Ideeën voor het forum.

ik gebruik quick reply juist heel vaak, ook om mijn drang tot veel smiley's een beetje in te dammen..maar in de eerste plaats gewoon omdat het handig en snel is..
zou fijn zijn.. en als het nie doorgaat...jammer dan..
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Ideeën voor het forum.

Ik zal het voorleggen en kijken of het wenselijk is en of het kan binnen de structuur/software van dit forum. U hoort nog van ons. 001_rolleyes
Inzicht als Uitweg..
Melizzy

Re: Ideeën voor het forum.

Melizzy schreef:Is er misschien een mogelijkheid tot 'snel reageren'?
Dat er onderaan het topic een vakje staat om te typen en zenden?
Zodat je niet eerst op 'nieuw bericht' hoeft te klikken, maar gelijk kan typen.
Persoonlijk vind ik dat namelijk wel fijn altijd :)
Is hier nog naar gekeken?
Leeuwtjuh

Re: Ideeën voor het forum.

Jazeker, maar dat willen we alleen in de nieuwe layout :lol:

(dan hebben we er met de oude layout geen last van :badgrin: )
Wolf

Re: Ideeën voor het forum.

De 1000+ club

Bij een ander forum waar ik vaak kom, hebben ze een zogeheten '1000+ club'. Leden die meer dan 1000 berichten gepost hebben, krijgen extra mogelijkheden, een eigen prive subforum, een ander kleurtje (nickname, enne geen roze voor mij aub.). Het werkt als een stimulant en, naar mijn mening belangrijker, de serieuzere forumleden krijgen een eigen plekje en een onderscheiding. Best cool eigenlijk, vind ik.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Ideeën voor het forum.

Ik snap het idee Wolf maar het gaat hier niet om rangen en standen. Het is niet dat de een beter is dan de ander alleen maar omdat deze meer postings heeft.

Het is niet de hoeveelheid postings die telt maar de inhoud van de postings. Iedereen kan binnen de kortste keren 1000 postings posten maar ik vind het meer een prestatie om 1000 inhoudelijke postings te maken waar een ander en jijzelf wat aan heeft.

Het stimuleren van aantallen postings is niet de doelstelling van dit forum. Serieuze forumleden onderscheiden zich vanzelf op inhoud.

Aparte subforums voor serieuze leden lijken me overbodig. Als je serieus bent kan je gewoon openbaar en overal posten. We hebben hier twee aparte subforums voor leden en dat is Feedback en Onder Ons. Dit is gedaan vanwege enige vorm van privacy bewaking en ter voorkoming van ramptoerisme bij forumrellen.
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Feedback en algemene informatie”