Maeve

Afbeelding

Wow.. Hijs wel heel grooooooot daarom :D
En heel mooi :o:o

Dit is de code, maar dan zonder de spaties tussen de link en Afbeelding (=
Afbeelding
Iertje

Bedankt, maar hij hoort helemaal niet zo groot te zijn! Ik heb denk ik ergens een foutje gemaakt. Maar ik weet nou eindelijk hoe het moet. Ik heb een eigen topic met mijn tekeningen geopend. Neem gerust een kijkje! :)
inactieve gebruiker

Je kunt bij imageschack je afbeelding 'resizen' en dan 640x480 (for message boards) selecteren
en volgende afbeeldingen kun je op dat forumaat uploaden uiteraard
amy lee

forum gesloten

Beste team van Psycholoog.net forum,

Woensdag wilde ik me op het forum aanmelden en zag tot mijn verbazing dat het forum gesloten was wegens verhuizing.

Nu kan ik mij niet herinneren dat dit van tevoren is aangegeven.

Is het misschien een optie om een subforum te maken voor mededelingen vanuit het team? Daar kan dan alles gezet worden wat er gaat gebeuren.
Hier kan het gaan over sluiten van het forum wegens werkzaamheden, nieuwe layout, dat soort zaken.
Dan zijn de leden op de hoogte en komen we niet voor verassingen te staan.

Zomaar een ideetje...

Groetjes, Amy lee
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

vind ik inderdaad ook wel een goed idee :)
dacht namelijk eerst dat het aan me computer lag, totdat ik dat plaatje zag enzo. had al een paar keer me virusscanner alles laten scannen :P
maar ja, is misschien wel een goed idee ja.

groetjes,
Wen
Every passing minute is a chance to turn it all around
Gebruikersavatar
Juglen
Site admin
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 okt 2003 17:03
Contacteer: Website

Jullie hebben gelijk, dit horen we eigenlijk van tevoren te melden.
Het was de bedoeling dat de verhuizing in 5 minuten gepiept was, helaas duurde het drie dagen. Voor mij waren het 3 dagen hard werken...

De volgende keer houden we hier meer rekening mee. Onze excuses!
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

geeft niet ;)
je hebt goed werk geleverd ;)

groetjes,
Wen
Every passing minute is a chance to turn it all around
amy lee

Geen probleem hoor ;)
Ik dacht, geef eens een suggestie weg :lol:

Goed werk allemaal! Complimenten!
Mier

Vind ik een goeie van je, Amy Lee!
Ik was ook een ebetje verbaast om te zien dat we zomaar opeens offline waren, van te voren even melden is wel zo handig, maar daar wordt gelijk alweer wat mee gedaan, dus dat us positief.
FFr

Mhh ik hoopte echt dat het forum naar de soort script van SMF ging, daar kan je echte subboarden aanmaken, oftewel boarden in boarden. bij Phpbb is dat niet mogelijk, zeker de NIET plus versie.

Het is wel een slim idee.
rose

Netjes gedaan hoor Juglen!
Zo te zien werkt het allemaal weer goed.. :D

Leuk ook dat iedereen 'Site Admin' is.. :lol: :lol: :lol:

xxx
Rose
user241

niemand reageert:S

Hey,

Ik heb nu een aantal berichtjes geplaatst maar er word zo weinig op elkaar gereageert valt me op, of iig op mij.
Schrijf ik stomme dingen of ligt dat gewoon aan t forum? Zijn mensen niet zo reageerderig...

Can someone explain me???
Maeve

Welke topics bdl je bijvoorbeeld dan? :o

Liefs,,
rose

Heb je topic verplaatst naar Feedback..

xxx
Rose
Mier

Mensen reageren over het algemeen best wel is mijn ervaring hier, maar soms duurt het wat langer.
En als je 1 keer even geen reactie krijgt moet je niet de fout bij jezelf zoeken, dat kan nou eenmaal gebeuren, dat is ook het mooie van een forum waar dat nou eenmaal helemaal vrij staat om wel of niet te doen.
inactieve gebruiker

Hoi Daliah, denk dat het inbeelding is hoor dat er op jou minder gereageerd wordt. Zelf las ik toevallig net tien minuten geleden voor het eerst je bericht 'de dag dat het bijna mis ging' en daar staat toch best een aantal reacties. Misschien doel je op andere plaatsen op het forum waar je reacties verwacht of op-gehoopt had?
Het is bijzonder aangrijpend wat je met die zelfdodingspoging (vooraf en zeker ook achteraf) hebt meegemaakt. Ik snap dat je heel graag gerustgesteld zal willen worden en een remedie zal willen vinden om dit nooit meer mee te maken. Maar zelfs al bestond die remedie, je zult die angst vast nog heel lang voelen. En daar zou ik zeker voor in therapie gaan als ik jou was. Om die angst zo goed mogelijk te leren hanteren... En natuurlijk om jezelf , je psyche, beter te leren begrijpen en aanvoelen, terzake hoe deze stemmingen zich voor kunnen doen, waar dat vandaan komt en wat bv voortekenen ervan kunnen zijn waardoor je jezelf misschien tegen die overrompelende wanhoop en negativiteit kunt beschermen..
NT

Re: niemand reageert:S

daliah schreef:Hey,

Ik heb nu een aantal berichtjes geplaatst maar er word zo weinig op elkaar gereageert valt me op, of iig op mij.
Schrijf ik stomme dingen of ligt dat gewoon aan t forum? Zijn mensen niet zo reageerderig...

Can someone explain me???
Sommige dingen leven meer bij mensen dan anderen en met name op het ADHD-forum waar je een onbeantwoorde post heb staan is er maar een erg klein clubje mensen (omdat AD(H)D-ers vaak hun heil zoeken op fora die compleet ingericht zijn op ADHD) die affiniteit met dat onderwerp heeft en ook dan moet je maar het geluk hebben dat dat specifieke adhd-gerelateerde onderwerp op dat moment de lezers van dat subforum aanspreekt.
Wat helpt om reacties te krijgen is om ook een vraag in de openingspost te verwerken zodat mensen weten waar ze op in kunnen haken en jouw verwachtingen van de post zijn.

Maar het is ook zoals Michel zegt, vaak duurt het even maar komen de reacties vanzelf.
Megil

is het topic ruzie..? en klaagmuur niet een beetje hetzelfde

topic ruzie is om andere rede gestart maar heeft zelfde functie als klaagmuur..dusja
Isa

Voor mij is het niet het zelfde
Als ik ergens over klaag is voor mij wat anders dan als ik iemand de pestpokke in scheld...
Megil

dan kunnen we dr toch beter een klaag/scheld muur van maken ofzo

ofja iig 1 topic haha lijkt me beetje dubbel zo
Isa

Dan kunnen we klaagmuur ook beter wegdoen en alleen het topic
' wat is je mood' laten. Want als je klaagt zegt dat op dat moment toch ook iets over je mood...

Ik vind het dus niet dubbel. Omdat het anders is.
*vlinder*

ja vind het wel prettig dat deze topics gescheiden zijn...
Megil

Isa schreef:Dan kunnen we klaagmuur ook beter wegdoen en alleen het topic
' wat is je mood' laten. Want als je klaagt zegt dat op dat moment toch ook iets over je mood...

Ik vind het dus niet dubbel. Omdat het anders is.
klaag muur en what`s your mood

zijn 2 totaal verschillende dingen

vloeken/klagen/schelden/ruzie hebben enzo das een pot nat

maargoed kga hier ook niet in discussie..de mods moetne maar ff kijken
*vlinder*

klagen is toch ook anders dan ruzie hebben?

klagen in het rijtje met vloeken, ruzie maken, schelden,... vind ik niet echt passen.

hopelijk zien de moderaters dat ook.

want anders klaag ik over het feit dat ik me rot voel en de volgende scheld ''stel je niet zo aan!!!'' als dat niet voor mij bedoeld is...kan dat nogal vreemd overkomen...

mja... who am i?

veel liefs
Vlinder
Megil

nou mensen moeten soms dingen niet zo persoonlijk nemen
duss... dat is het probleem

dat mensen dat het over hun gaat..sorry mensen de wereld draait niet om jullie..dat zulle je dan ook ff moeten denken

en bij dat topic van ruzie kan het ook lijken alsof het over de vorige gaat
bij klagen ook

dat hou je toch wel

Terug naar “Feedback en algemene informatie”