noekiej2

Re: Foutmeldingen en storingsmeldingen hier graag.

Ik kan mijn foruminstellingen niet meer verranderen.
Als ik er op klik krijg ik dit :

Algemene fout
Language file ./language/nl/mods/acp_syndication.php couldn't be opened.

Faker

Bij mij hetzelfde probleem..

Algemene fout
Language file ./language/nl/mods/acp_syndication.php couldn't be opened.
Gelieve de beheerder of webmaster te contacteren: info@psycholoog.net.

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Faker

Ik zit me weer te verbazen..
Ik ben gewoon ingelogd en niet verborgen en kijk wat ik weer zie, ik ben 'niet geregistreerd' terwijl ik gewoon zichtbaar ben ingelogd..

Forumoverzicht » Problemen en oplossingen » 'Onder ons' » Vertrouwelijke berichten
Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: patsas

Dit heb ik wel vaker, very strange.. en dat gebeurt onmiddellijk als ik op op een topic ga lezen in onder ons.. apart weer...

Frank
Site admin
Contacteer: Website

De foutmelding blijft nu weg, zodat de eigen profielinstellingen nu weer kunnen worden aangepast.
There are no mistakes in life, only lessons

Faker

Deze foutmelding had ik een paar minuten geleden in de chatbox

Return to index page
General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]

Unknown MySQL server host 'sql1.nxs.nl' (2) [2005]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Betty

Als ik hier wil wil inloggen of op de site wil komen is het beeld helemaal zwart.
Er staat dan page loading en er is een errror.
Uiteindelijk doet tie het dan weer wel.
Ik dacht dat het aan de PC lag maar nu zit ik op een andere PC en daar doet tie het ook.

JulianC

Betty schreef:Als ik hier wil wil inloggen of op de site wil komen is het beeld helemaal zwart.
Er staat dan page loading en er is een errror.
Uiteindelijk doet tie het dan weer wel.
Ik dacht dat het aan de PC lag maar nu zit ik op een andere PC en daar doet tie het ook.
doettie bij mij ook, omdat hij iets van Java wil laden. ik dacht dat het voor de chat was maar het is overal als ik net ben ingelogd. geen idee wat er van java zou kunnen zijn maar ja.
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."

Audrey

De scrollbalk verspringt weer als je een lang bericht typt. Dat was al eerder een probleem, maar toen is het verholpen. Nu is het weer terug :roll:...

Frank
Site admin

Dat van de scrollbalk zal ik onderzoeken. Laatst zijn alle stijlinstellingen helaas op het origineel teruggesprongen. De layout zag er toen even raar uit. Het heeft me al veel tijd gekost om dit te herstellen.
EDIT: als het goed is, is het probleem nu verholpen.

Iedereen ziet inderdaad (hopelijk eenmalig) de Engelstalige melding dat de pagina moet worden geladen: "Page loading". Dit is het resultaat van een extra veiligheidsmaatregel, Deze is gericht op mensen die niet op naam (zoals gebruikelijk), maar op IP-adres permanent verbannen. De maatregel betekent dat opnieuw aanmelden voor deze specifieke persoon niet meer mogelijk is. Deze maatregel kan inderdaad een vreemd ogend scherm opleveren, dat hopelijk niet tot vastlopen van de browser of andere technische problemen leidt.

Bedankt voor de meldingen, groeten van Frank

JulianC

dat is leuk, maar werkt het wel? bij mij vraagt hij nog steeds of ik eventjes een ActiveX besturingselement wil installeren. Of is dat dan weer ergens anders van?
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."

Frank
Site admin

Ja klopt, JulianC. Er moet op JA gedrukt worden, maar ik dacht niet dat het om een ActiveX-element ging. In elk geval gaat het wel om een essentieel onderdeel voor de Proxy Reveiler.
Je mag stellen dat dit in de testfase zit. Ik ga natuurlijk na of er storingsklachten komen en of deze wel of niet te verhelpen zijn.

oan

Ik kreeg wel 'page loading' elke keer. Maar ik heb ook elke keer nee geantwoord op die vraag.want ik kreeg een veiligheidsmelding. En ik ben vrij voorzichtig met surfen.

Maar.... toen ik hier probeerde te antwoorden crashte mijn computer. Nadat eerst toetsenbord en muis overstuur raakten.
Sinds dat voorval zie ik geen 'page loading' meer. :roll:
geeft me het idee dat er van alles gebeurt met mijn computer, en dat vind ik niet zo leuk, als ik dat op een site aantref. Dat was ook de reden dat ik 'nee' antwoordde.

Frank
Site admin

Ik begrijp het, Oan, terecht dat je zo voorzichtig bent op het internet. In dit geval is er gelukkig niets aan de hand. Er worden geen rare dingen geïnstalleerd of zo.

R00sje

Hallo,

Ik kreeg net een bericht van sneeuwtje ze kan niet meer op het forum. De foutmelding die ze krijgt is:
Je bent permanent verbannen van dit forum.
(beheerder.)
De reden waarom je verbannen bent: Jouw IP adres is geblokkeerd, omdat gebleken is dat een proxy-server gebruikt wordt.
Deze ban is van toepassing op je IP-adres.
Ze gebruikt geen proxy (weet zelfs niet wat dat is) maar maakt gebruik van draadloos internet via zo'n USB stick. Kunnen jullie dit probleempje oplossen? Alvast bedankt!

Groetjes R00sje

Frank
Site admin

Hoi R00sje,

Bedankt voor het doorgeven! Ik ga ermee aan de slag en hoop dat ze zo snel mogelijk weer het forum kan zien en erop berichten plaatsen. Vervelend voor haar dat door een technisch probleem zij vanwege het IP-adres het forum niet meer zien kon.
Heb inmiddels al een e-mailbericht verstuurd naar sneeuwtje, waarin gezegd wordt dat ze weer op het forum kan komen.

Grts, Frank

Remmie

Hallo Frank,

Ik heb de afgelopen week problemen met inloggen. Ik log dan in met mijn gebruikersnaam
en wachtwoord, wordt dan ingelogd. Krijg dan een melding die 5 seconden in beeld blijft
en word dan automatisch uitgelogd. En na een keer of 5 a 10 keer proberen wordt ik wel ingelogd.

Nu wou ik me net inloggen maar ik moest het nu wel 15 keer doen. Ik verwijder dan de coockies,
gezien ik niet weet waar het elders aan kan liggen.

De foutmelding die ik krijg is :

The application’s digital signature has an error. Do you want to run the application?

Name Http requestor
Publisher Thawte freeware mail member
From http://psycholoog.net

Weet niet of dat er iets mee te maken heeft, maar ik heb de weken er voor deze melding nooit gehad.
Weet jij wellicht wat het probleem is?

Groet remco

Frank
Site admin

Hoi Remco,

Goed dat je dit vraagt. Het is de bedoeling dat je met yes of ja antwoordt op de vraag: "Do you want to run the application?". Sinds vorige week is namelijk een extra beveiliging op het forum geïnstalleerd en Thawte is nodig om te controleren of er geen proxy wordt gebruikt (wat niet toegestaan wordt). Grote kans dat je probleem van de baan is als je met yes antwoord en dan permanent. Zie ook: http://psycholoog.net/forum/viewtopic.php?f=8&t=11614.
Graag hoor ik het als dit het probleem niet verhelpt.

Succes! Grts, Frank

Leeuwtjuh

Frank, hij gebruikt geen proxy en komt er niet op.

Na page loading word hij telkens teruggestuurd naar het inlogscherm.

Werkt met IE, nieuwste java update, beveiligingsinstellingen in IE staan goed.

Remco zegt (19:25):
ik heb nu weer op run geklikt en kom er weer niet in

Leeuwtjuh

Never mind... probleem opgelost :) (browserupdate)

cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5

noekiej2

MissM kan niet meer op het forum ze krijgt dit :

Deze webpagina is niet beschikbaar.

De webpagina op http://psycholoog.net/forum/search.php? ... d=newposts is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres

Ik dacht ik geef het even door ;)

liefs, noekiej

Leeuwtjuh

Cookies en tijdelijke bestanden wissen, regcleaner erover heen gooien, pc opnieuw opstarten en dan moet hij het weer doen.

Terug naar “Feedback en algemene informatie”