drijvendschaap

Ja hoi wie vond het nodig om tussen haakjes [oproep] te doen.

staat dat ergens dat dat moet?
was het nodig om het orgineel aan te tasten?
brak ik een of andere stijl wet?

staat het in het beleid dat zoiets tussen zulke haakjes moet?

enfin mag het gewoon weer terug veranderd worden want ik vind het er niet uit zien.

Dank u:)
rose

Met wat bedoel je Schaap?
Met je date topic?
Het is me even niet duidelijk.. :)

Edit: laat maar ik zie het al.. 8)
Helaas kan ik er niks aan veranderen..

xxx
Rose
drijvendschaap

mss dat iemand anders zo lief is?
Mier

*Meld*

Ik heb gister een aantal postings verwijderd in het topic schijnheilige moraliteit aangezien ze totaal oftopic waren en in dat topic gewoon niet thuishoorde.
Heidie Tops

Het topic 'buydrugsonline' onder general talk is verwijderd.

Groetjes
DELETED

VERWIJDERD
Heidie Tops

Topic Hot News in General talk is verwijderd.
vechter

thnx
Heidie Tops

Hallo allemaal,

Ik heb het topic D-L-P-A in general talk verwijderd.

Groetjes
Boet

hij's fijn Heidie. Stond op het punt dat geweldige middel eens te proberen. Zouden ze gezinsverpakkingen aanbieden? :lol:

Nah, dankjewel voor het 'slopen'. ;)

Groet,

Robert
Heidie Tops

Hoi Robert,

Ik heb het bericht verwijderd, omdat het niet de bedoeling is dat hier reclame wordt gemaakt en verwezen wordt naar websites met het oog op het verkopen van een bepaald product. Hopelijk heb je hier begrip voor. Maar op 'dlpa' zoeken via google is nog altijd een optie natuurlijk ;)

Groetjes, Heidie
Boet

:lol:

Ik zal ook eens onder 'Bhopal' kijken. Daar lekte soortgelijke rommel overal uit....

Hoe eerder dat soort rommel hier weg is, hoe beter!

Groet,

Robert ;)
inactieve gebruiker

mag ik de admin en de mods even wijzen op de bizarre advertenties voor mensen die in het forum 'eetproblemen' actief zijn... :evil:

Lichaamsvet Verbranden
Speel Uw Overgewicht Kwijt Zonder Dieet Of Honger
http://www.vetverbranden.com

Snel 4 tot 8 kg afvallen
Zonder moeite, zonder inspanning. Afvallen was nooit zo gemakkelijk.
http://www.vetvernietiger.nl

Voeding?
Google Nieuws is altijd actueel. Kies zelf je nieuwsrubrieken!
news.google.nl/gezondheid

Omega 3-6-9 - 1200 mg
Omega 3 Visolie 250 Softgel € 28,90 Super EPA 120 Softgel € 28,90
http://www.Vitawinkel.nl



Ads door Goooooogle



Is daar misschien iets aan te doen? :?
Boet

Snel 4 tot 8 kg afvallen
Zonder moeite, zonder inspanning.
Effe lachuh...feitelijk te treurig voor woorden.

Groet,

Robert
Mier

Ik heb even het Meetingtopic opgeschoont.

@ Klaas, Vechter heeft contact gehad met Google en hun zouden er naar kijken of dat veranderd kan worden, Vechter kan er misschien meer over vertellen hoe het zit.
inactieve gebruiker

Oke, bedankt he Michel :)
vechter

Ja hoor ik heb inderdaad naar google gemaild dat deze ads niet passen op het forum, er stonden net anderen toen ik keek.

En het topic eetstoornissen heb ik verwijderd op verzoek van de starter van dat topic.


Nog even over die ads, ik hou het in de gaten.
Bianca
Mier

Bedankt voor je heldere uitleg en de snelle actie die je ondernomen hebt Vechter!
Nomen Nescio

[quote="Michel"]Ik heb even het Meetingtopic opgeschoont.

Ook die berichten van mij dus en bedankt weer .
Mier

Ik kon die post met: :roll: :roll: :roll: nou niet echt een verijking van het topic noemen als ik heel eerlijk ben... en de rest was offtopic, zo simpel is het.
Nomen Nescio

Makkelijk ben jij alles weg halen wat jou niet bevalt , daar komt het wel op neer zo .
Of word ook dit weggehaald omdat het je niet bevalt ?
Leeuwtjuh

wss wel 8)
Mier

Nomen Nescio schreef:Makkelijk ben jij alles weg halen wat jou niet bevalt , daar komt het wel op neer zo .
Of word ook dit weggehaald omdat het je niet bevalt ?
Kom op zeg...kijk eerst eens naar je eigen postings voordat je iets roept...het was het meetingtopic en die postings gingen daar niet over, ja dan heb ik het recht die postings weg te halen.

Offtopic berichten worden over het gehele forum verwijderd, vooral in het meetingtopic vond ik het uiteindelijke doel van het topic zo ondergesneeuwd raken vandaar dat ik ze verwijderd heb.
Nomen Nescio

Word er alleen vervelend van zo . Reageerde gewoon op een reactie van boet , gewoon kort en krachtig .
Zonder het topic verder te verstoren .

Als je het had laten staan was er niets aan de hand geweest .
Mier

Nomen Nescio schreef:Word er alleen vervelend van zo . Reageerde gewoon op een reactie van boet , gewoon kort en krachtig .
Zonder het topic verder te verstoren .

Als je het had laten staan was er niets aan de hand geweest .
Ja maar reactie lokt weer reactie uit, zo simpel is het dat bewijs is in het verleden al geleverd in verschillende topics.
Als ik lekker alles op het forum laat staan dan kunnen we beter alles gewoon in 1 groep gooien en er maar op los posten.
Maar deze discussie is een ja-nee discussie dus hier zullen we niet uitkomen vrees ik.

Terug naar “Feedback en algemene informatie”