Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Banner op de website

Bovenaan en onderaan op deze forum zie ik al een hele lange tijd staan: "Deze site is niet beschikbaar" het is een verwijzing naar een andere website over eten, ik dacht van Juglen Zwaan.

Afbeelding

Kan dat niet gewijzigd worden?. Ik begin mij er een beetje aan te irriteren. Als je een website/forum maakt moet je die ook onderhouden.

Of moet ik iets doen in mijn browser?
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Banner op de website

FlowerPower2020 schreef: 23 dec 2020 14:18 Ik begin mij er een beetje aan te irriteren.
Niet doen, dat veroorzaakt alleen maar overbodige ergernis en stress. Gewoon overheen kijken, dan komt alles goed. Er zijn belangrijker dingen
in het leven om je druk over te maken ;-)

Ik zie in mijn browser trouwens alleen een klein 'dead link' icoontje, dus mij was het niet eens opgevallen, laat staan dat het me zou kunnen irriteren.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Banner op de website

volhoudertje schreef: 24 dec 2020 11:39
FlowerPower2020 schreef: 23 dec 2020 14:18 Ik begin mij er een beetje aan te irriteren.
Niet doen, dat veroorzaakt alleen maar overbodige ergernis en stress. Gewoon overheen kijken, dan komt alles goed. Er zijn belangrijker dingen
in het leven om je druk over te maken ;-)

Ik zie in mijn browser trouwens alleen een klein 'dead link' icoontje, dus mij was het niet eens opgevallen, laat staan dat het me zou kunnen irriteren.
Ik zie ook inderdaad niet de hele banner, maar een klein icoontje. Ook voor mij niet storend en vrij weinig aan te doen.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Feedback en algemene informatie”