Lena

Wijzigen van eigen berichten

11 sep 2017 17:14

Ik zag dat er al een topic over geopend was, maar dat de inhoud van het gesprek enigszins ontspoorde. Ik wil hierbij toch aangeven dat ik het ook jammer vind dat de optie om je eigen bericht te wijzigen uitstaat. Ik ontdek soms bij het herlezen ineens schrijffouten die ik eerder over het hoofd zag en ik kan me hier heel druk om maken. Ik wil namelijk zo netjes mogelijk schrijven en als die fouten erin blijven staan frustreert me dat enorm. Zou je toch willen overwegen om deze functionaliteit in te schakelen?
INFJ

Memories

Re: Wijzigen van eigen berichten

11 sep 2017 17:27

Lena schreef:
11 sep 2017 17:14
Ik zag dat er al een topic over geopend was, maar dat de inhoud van het gesprek enigszins ontspoorde. Ik wil hierbij toch aangeven dat ik het ook jammer vind dat de optie om je eigen bericht te wijzigen uitstaat. Ik ontdek soms bij het herlezen ineens schrijffouten die ik eerder over het hoofd zag en ik kan me hier heel druk om maken. Ik wil namelijk zo netjes mogelijk schrijven en als die fouten erin blijven staan frustreert me dat enorm. Zou je toch willen overwegen om deze functionaliteit in te schakelen?
Ik denk dat het niet gaat gebeuren. Jaren geleden is daar nogal veel gedoe mee geweest, mensen corrigeerden telkens berichten en haalde stukken weg. Het forum werd enorm onoverzichtelijk. Voordat je een bericht of reactie plaatst kan je op voorbeeld klikken, die zit er niet voor niets, het overlezen en dan plaatsen.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

koen0069
Contacteer: Website

11 sep 2017 18:08

En daarbij: mensen zijn niet perfect en mogen en kunnen fouten maken. Zeker op dit forum.

En so what dat iets vaud wordt geschreven, we delen geen stokslagen uit hoor ;)
Flowerpower

Lena

11 sep 2017 19:16

koen0069 schreef:
11 sep 2017 18:08
En daarbij: mensen zijn niet perfect en mogen en kunnen fouten maken. Zeker op dit forum.

En so what dat iets vaud wordt geschreven, we delen geen stokslagen uit hoor ;)
Dat begrijp ik ;) Ik ben ook niet bang dat ik gecorrigeerd word hoor, ik vind het zelf heel erg vervelend om schrijffouten te zien.
INFJ

volhoudertje
Moderator

12 sep 2017 11:39

Lena schreef:
Ik vind het zelf heel erg vervelend om schrijffouten te zien.
Daar zul je toch mee moeten leren leven. ;-)
* Liebe Macht Frei *

Lena

12 sep 2017 13:00

volhoudertje schreef:
12 sep 2017 11:39
Lena schreef:
Ik vind het zelf heel erg vervelend om schrijffouten te zien.
Daar zul je toch mee moeten leren leven. ;-)
Gelukkig moet ik helemaal niks. Maar het is duidelijk zo, dankjewel voor de toevoeging.
INFJ

knoalster

24 mar 2018 00:42

Dit nog altijd niet iets wat overwogen kan worden?
Elk forum of internet site heeft dit. Als je nou een klein dingetje vergeet om te posten moet je weer een extra bericht gaan plaatsen.
Schrijffouten kun je niet eens simpel aanpassen.

Maakt toch verder niet uit of mensen hun eigen berichten gaan aanpassen. Blijkbaar hebben ze daar een aanleiding toe.
Beter dan in een topic vele vele berichten achter elkaar telkens omdat je niet kan aanpassen, daar worden gesprekken juist onoverzichtelijk van.

Memories

24 mar 2018 10:42

knoalster schreef:
Elk forum of internet site heeft dit. Als je nou een klein dingetje vergeet om te posten moet je weer een extra bericht gaan plaatsen.

Maakt toch verder niet uit of mensen hun eigen berichten gaan aanpassen. Blijkbaar hebben ze daar een aanleiding toe.
Beter dan in een topic vele vele berichten achter elkaar telkens omdat je niet kan aanpassen, daar worden gesprekken juist onoverzichtelijk van.
Nee, dat is niet meer iets om te overwegen. Wij hebben in het verleden genoeg problemen gehad toen leden van alles zelf konden aanpassen, waardoor verhalen waar je op had gereageerd, ook opeens weer veranderde. En heel soms ging dat zelfs nog verder. Je hebt, en dat is altijd al zo, de mogelijkheid om voordat je een getypt bericht op het forum plaatst, op voorbeeld te klikken. Dan kan je je eigen getypte bericht eerst doornemen en dan posten.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

koen0069
Contacteer: Website

24 mar 2018 16:30

Memories schreef:
24 mar 2018 10:42
knoalster schreef:

Nee, dat is niet meer iets om te overwegen. Wij hebben in het verleden genoeg problemen gehad toen leden van alles zelf konden aanpassen, waardoor verhalen waar je op had gereageerd, ook opeens weer veranderde. En heel soms ging dat zelfs nog verder. Je hebt, en dat is altijd al zo, de mogelijkheid om voordat je een getypt bericht op het forum plaatst, op voorbeeld te klikken. Dan kan je je eigen getypte bericht eerst doornemen en dan posten.
Maar.. Maar.. in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst? M.a.w. wat in het verleden gebeurt is hoeft ook nu niet te gaan gebeuren? :)

Toch lijkt het mij wel duidelijk. Men kiest hier op dit forum om niet je eigen bericht te kunnen wijzigen, behalve moderators. Dat het op andere websites/forums dat wel kan, dat zal dan wel. Hier wordt het niet gedaan. Dan kunnen sommige hoog of laag springen, maar dat gaat gewoon niet gebeuren. Never.. never.. never gonna happen.

Bang om spelfauten te zgreiven? -> kies voor het voorbeeld, corrigeer het. Zoals eerder aangehaald, je krijgt van mij geen virtuele stokslagen hoor 001_tongue Bang om iets te schrijven waar je later spijt van hebt? -> denk goed na. En anders vraag je lief aan volhoudertje of die het wil weghalen, de laatste der moderatoren op forum :)
Flowerpower

Terug naar “Feedback en algemene informatie”