lostsoul

Ja hier staat een vraagteken. Valt alles onder? Die andere zijn heel specifiek. Vind het wel fijn en makkelijk dat je onder dit topic al je vragen kwijt kunt.
Mier

Ik heb de naam omgezet in alleen J. in de post van Lostsoul en Isa (daar stond de naam ook 2 keer in)
lostsoul

Dank u wel :)
pop

? staat voor een vraagteken wat ik had over hetgeen wat ik vroeg.
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: EDIT-knop

Als je typfouten maakt of je wilt een wijziging, zet het dan in een 2de bericht er onder, hetgeen je verandert wilt zien, dan veranderen we dat als moderator zodra we het lezen.

We halen daarna je tweede bericht ook weer weg.
Inzicht als Uitweg..
Jive1

Toch nog even... EDIT-knop

Hey!

OP 4 sept 2007 zei Frank Ruiters:
Veranderen kan, dus het weghalen van tikfouten etc., tot het moment dat een andere gebruiker van het forum de vraag heeft beantwoord of een opmerking heeft geplaatst
Gisteren zei Mystica:
Als je typfouten maakt of je wilt een wijziging, zet het dan in een 2de bericht er onder, hetgeen je verandert wilt zien, dan veranderen we dat als moderator zodra we het lezen.
Goed, maar....
Eigenlijk weet ik nog steeds niet hoe ik, als ik een typefout maakte, die dan vlug kan verbeteren, voordat iemand gereageerd zou hebben....
Kan dat dus niet meer? En indien het nog wél kan, hoe doe ik dat dan?

Greetz
Jive1
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Toch nog even... EDIT-knop

Het probleem is dat met de nieuwe forumsoftware, de editfunctie helemaal is weggehaald. In de oude forumversie was het technisch mogelijk om de editfunctie in tact te laten zolang er nog niet op gepost was.

Echter in de nieuwe forumversie, is er technisch gezien geen onderscheid tussen editten voor of nadat er gepost is. Ik heb Frank gevraagd of het niet zo kon zoals in het vorig forum, maar dat stuit op technische problemen. Het is niet meer te splitsen..heb ik begrepen.

Dus de gehele edit functie is vervallen.
Inzicht als Uitweg..
Jive1

Re: Toch nog even... EDIT-knop

OK! Mystica,

Bedankt voor de info

Greetz
Jive1
Jasmine

Vraagje over wijzigen bericht

Vraagje,

Klopt het dat je nu niets meer kunt wijzigen in je bericht als die eenmaal geplaatst is?
inactieve gebruiker

Re: Vraagje over wijzigen bericht

klopt als een zwerende vinger Jasmine :)
Jasmine

Re: Vraagje over wijzigen bericht

O ok... :(

Zucht...ik die altijd zoveel spelfouten maak...10 keer teruglees en nadenk #-o over hoe ik het anders kan formuleren( :lol: )...zucht...er wordt perfectie gevraagd hiero... :nod:
Jive1

Re: Vraagje over wijzigen bericht

Hey! Jasmine,

Zal ik jou eens een truukje leren om je spelfouten nog te kunnen verbeteren, voordat je een bericht doorstuurt?

Eenvoudig... Maak je tekst in Notepad, lees hem na, korrigeer de fouten, en kopiëer die tekst daarna van Notepad naar het berichtvenster... zet er je titel bij... en doorsturen!

Eenvoudig toch?...

Greetz
Jive1
Jasmine

Re: Vraagje over wijzigen bericht

Oh, thanks Jive! Zal het es uitproberen. :) .
Herdervriend

Re: Vraagje over wijzigen bericht

Ze moeten gewoon een edit knop installeren hier...Dat bespaart duizenden fouten...
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Re: Vraagje over wijzigen bericht

Goed idee om eerst de tekst van het bericht in te tikken in Notepad of Word (Office). Dat laatste programma onderstreept met rood als je een tifkout maakt.

Misschien weten jullie het al: je kunt het altijd aan moderators of mij vragen om iets in een bericht te wijzigen.
There are no mistakes in life, only lessons
Herdervriend

Re: Vraagje over wijzigen bericht

Frank Ruiters schreef:Goed idee om eerst de tekst van het bericht in te tikken in Notepad of Word (Office). Dat laatste programma onderstreept met rood als je een tifkout maakt.

Misschien weten jullie het al: je kunt het altijd aan moderators of mij vragen om iets in een bericht te wijzigen.
Maar Frank, wat als je die programma's nou niet heb? Zoals ik...Me notepad zit met een virus en me office moet ik alsmaar weer herinstalleren...Dan is het gigantisch irritant als je bijvoorbeeld een bericht schrijf en dan een fout maak.

Oke qua spellingsfouten hoef ik geen zorgen te maken want me Mozilla Firefox heeft een automatische woordenboek van NL's en Engels geïnstalleerd dus, maar goed...Ik heb het grote probleem dat ik altijd een onderlijning vergeet ofzo...En dat wil ik elke keer goed maken...En als je echt giga georganiseerd wil zijn, dan is dat een soort van giga irritatie.
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

Re: Vraagje over wijzigen bericht

herdervriend, dan klik anders eerst op voorbeeld, dan zie je precies wat er komt staan als je reageert. Dan kan je dan kijken of er nog fouten in zitten, misschien een idee??
Every passing minute is a chance to turn it all around
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Vraagje over wijzigen bericht

Als iemand fouten spelt, heeft daar bijna niemand een probleem mee. Als de fout storend is, veranderen we dat als forumbeheer. Ook kan je ons vragen e.e.a. eventueel te wijzigen.

Maak niet zo'n probleem, van iets wat nauwelijks er toe doet. Zolang we elkaar maar begrijpen maakt het niet uit of het met een "d" of een "dt" gespeld wordt ofzo.

Zo kan je overal wel een probleem van maken.

Ik ga dit samenvoegen met alles wat er al over het editten gezegd is. Ik wil jullie verzoeken niet elke keer nieuwe topics aan te maken als het onderwerp al bestaat.

Thank YOU :notworthy:
Inzicht als Uitweg..
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

Re: Berichten editen

daar heb je inderdaad gelijk in mystica :)
Every passing minute is a chance to turn it all around
Jasmine

Re: Berichten editen

Had dit onderwerp niet gezien , Mystica, sorry dat ik een nieuwe topic opende erover :) Ben tijdje niet op het forum geweest dus heb vele onderwerpen niet gezien/gelezen.
Goh wat zijn jullie scherp :thumbright: , dat wat ik zei over spellingsfouten, was erg luchtig gebracht door mij hoor hahaha...bedoelde ik helemaal niets mee eigenlijk, het was eigenlijk een geintje, zou me eerlijk gezecht een worsd weze of dad ik spelvouten sou maaken ov nied. Wel sou ik liefer in een keer goeje inhout tiepen sodat ik ut juisde verhaaltje vurtel. :D
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: Berichten editen

Sjuustum en voral da leste istet aaaaallerbelaaangrijkste eeh... :D De rest ist mar bijzak.
Inzicht als Uitweg..
Herdervriend

Re: Berichten editen

Berichten konden en kunnen nog steeds niet, ook al wil je alleen een deel van de tekst aanpassen, 5 seconden later, waar geen mens nog op gepost heb, al wil je het veranderen dan kan het niet. En dit is gewoon de grootste irritatie die je kan hebben op een forum.

Dus ik zeg: JA LEDEN MOGEN HUN "EIGEN" BERICHTEN VERANDEREN! liefst wanneer ze maar willen.

Ik heb trouwens nog nooit in me leven een forum gezien waar je NIET je bericht eventueel nog ff kon veranderen...NOG NOOIT EN BEN AL LID GEWEEST OP ALLE FORUMS DIE STAAN OP ALLE FORUM STARTPAGINA'S STAAN DUS. (dat zijn er rond de 100/1000)
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

Re: Berichten editen

herdervriend kan je niet gewoon accepteren, dat hier deze afspraak geldt? is toch niet zo moeilijk.. moet jeje niet zo druk om maken, is niet goed voor je bloeddruk ;)
Every passing minute is a chance to turn it all around
Herdervriend

Re: Berichten editen

Wen schreef:herdervriend kan je niet gewoon accepteren, dat hier deze afspraak geldt? is toch niet zo moeilijk.. moet jeje niet zo druk om maken, is niet goed voor je bloeddruk ;)
Waarom kan/mag het niet? Wat kan er fout zijn?

En me bloeddruk is al giga hoog op dit moment, oke dat weet ik niet zeker, maar volgens mij is die wel rond de 200 nu.
Gebruikersavatar
Reborn
Berichten: 4720
Lid geworden op: 08 nov 2006 16:55

Re: Berichten editen

waarom moet je overal een antwoord op weten? accepteer het gewoon, het is al vaak genoeg uitgelegd waarom dit zo is..
maar goed maak je maar druk over, moet je zelf weten ;)
Every passing minute is a chance to turn it all around

Terug naar “Feedback en algemene informatie”