Mier

Over Moderators en Forumbeheer

Zoals jullie misschien wel gezien hebben, hebben we sinds vandaag 2 nieuwe moderators op het forum erbij, Rose en Vechter.

Rose heeft de volgende subfora onder haar hoede:
*Gedichten en tekeningen
*Relaties
*Overige problemen

Vechter heeft de volgende subfora onder haar hoede:
*Medicatie en psychofarmaca
*Eetproblemen
*Depressiviteit, somber zijn

Hopelijk zal met de de komst van Rose en Vechter de orde op het forum nog meer gewaarborgd zijn. Bij vragen en opmerkingen kun je dus altijd bij hun terecht.
Hierbij wens ik ze beide in ieder geval veel succes!
vechter

dank je, ik zal mijn best doen
Leeuwtjuh

congratzzz =D>
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Hoe wordt zoiets gekozen dan? Nu ben ik wel heeeeel nieuwsgierig. :lol:
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
bren

vechter schreef:dank je, ik zal mijn best doen
dat zal wel lukken denk ik, je bent al aardig thuis hier en denk dat de meeste je wel kennen. :thumbright:
rose

Sorry kon niet eerder antwoorden want ik was
gisteravond niet thuis, maar dank jullie wel.. :)

xxx
Rose
Solidus

congratulations !
jullie mogen trakteren op frieten ofzo :lol:
vechter

bij deze frieten voor soldius ;)
je mag ze halen in de mega bar
Noise

Good luck! =D>
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Raafje schreef:Hoe wordt zoiets gekozen dan? Nu ben ik wel heeeeel nieuwsgierig. :lol:
Jaha...nogmaals: zie vraag hierboven. :P ;)
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
vechter

Er stond laatst een vraag om nieuwe moderators, en ik weet niet hoe het met rose ging maar ik heb me aangeboden om het op me te nemen.
groetjes Bianca
shipm25

Vind de keuzes goed van de nieuwe moderators , gelet op de reacties die zij geven , voel me er goed bij .
Daar hoef je geen 'verkiezing' voor te houden zo lijkt mij .
rose

vechter schreef:Er stond laatst een vraag om nieuwe moderators, en ik weet niet hoe het met rose ging maar ik heb me aangeboden om het op me te nemen.
groetjes Bianca
Ik ook.. ;)

xxx
Rose
Gebruikersavatar
Raven
Berichten: 2144
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:47

Oke, nu is het me duidelijk. :P
Veel "plezier" met jullie diensten, Vechter en Rose. :lol:
Ik heb duizend levens geleefd. Duizend lessen geleerd. Het leven leidt me de spirituele weg. De weg van Druidry. -Sean, de oudste ziel-
vechter

dank je, en kritiek kan wat mij betreft hoor, zolang het maar opbouwend is, besef wij moeten ook leren ;)
Daniel

Daniel is weer terug

en dit keer laat ie zich niet zo gemakkelijk kisten.

Ook ik ben voor de lieve vrede en het respecteren van elkaar, laat daar geen mistverstand over bestaan.

Wat ik hier ook post, dat is mijn intentie, vergeet dat aub niet.

Mijn ervaring is gewoon dat zowat alle Moderators overal op het net niet *goed* kijken of iets een slot behoeft of niet.

Een moderator moet rationeel te werk gaan en rationeel besluiten wat wel en niet door de beugel kan.

Dat is alles wat ik wou zeggen.

En ik besluit mezelf als een goed luisteraar en een goede lezer. Als mensen pijn ervaren bij mijn woorden, terwijl ik zo zachtaardig ben, is die pijn wellicht nodig...

Ik wens Rose en Vechter veel succes met het moderaten.
Gebruikersavatar
Frank
Site admin
Berichten: 2106
Lid geworden op: 10 okt 2003 19:28
Contacteer: Website

Hallo beste mensen,

Een andere nieuwe moderator is B. Nikolik, die op 'Medicatie en psychofarmaca' te vinden is. Boja is bijna afgestudeerd als farmaceut aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij beschikt over de kennis en middelen (leerboeken, actuele tijdschriften, en verscheidene zoekmachines van de universiteit) om mensen te informeren, van waaruit hij vragen en discussies op dit subforum volgt.

Groeten van Frank.
There are no mistakes in life, only lessons
Leeuwtjuh

d8 dat dr al genoeg waren....
vechter

ik vind het wel fijn dat het iemand is met medicijn kennis.
Mier

Even een mededeling van huishoudelijke aard.
In General Talk hebben we er een nieuwe mod bij: Megil! :)
Megil

ik zal die spammerts is mooi weghouden daar :lol:


1e is a lweggehaald :lol:
rose

Hehe, eindelijk iemand erbij bij General Talk..
Dat werd tijd zeg, zeker aangezien 90% van al die spammers daar zitten.. :roll:

Join the club Megil! :lol: :D

xxx
Rose
Megil

haha ja daarom wou ik ook daar Rose ;)

is ff zorgen dat het daar beetje netjes blijft :D
amy lee

reactie als moderator

Daar ben ik weer. ;)

Ik las net een topic waar megil reageerde als moderator. Dat bleek niet helemaal duidelijk te zijn.

Is het misschien een idee om dat als de mods reageren als mod dit in een andere kleur te doen, of even te melden dat ze als mod reageren en niet uit eigen persoon?
Dan is het voor iedereen duidelijk ;)

Ps: ik hoop dat ik niet over kom als een betweter, dat is zeker niet de bedoeling..
Denk graag met jullie mee ;)

Groetjes, Amy lee
PR

Amy Lee ik deel je mening! Is mij ook al eens voorgevallen en kwam erg evrwarrend over.
Mss een bordje boven de naam? Dan is het meteen een stuk duidelijker...
Ik heb namelijk geen idee wie er hier mod is..

Terug naar “Feedback en algemene informatie”