Gebruikersavatar
scampsd
Berichten: 187
Lid geworden op: 11 aug 2006 10:33
Locatie: België, Leuven

Wanneer is een gebruiker laatst nog aangelogd?

Goeiemorgen,
Ik was net aan het kijken naar de laatste berichtjes die ik gepost heb (vooral reacties op problemen van anderen) en toen vroeg ik me af "Zou die persoon mijn reactie eigenlijk wel gelezen hebben?" en het blijkt helemaal niet mogelijk om die vraag te beantwoorden:
Als je iemands berichten bekijkt, staat bij zijn login het aantal berichten hij/zij heeft gepost en wanneer hij/zij is ingeschreven in de site. Als daar nu zou staan "Laatste keer ingelogd:" gevolgd door die datum, zou je weten wanneer die persoon laatst is ingelogd, wat op zijn beurt een indicatie geeft of die persoon zijn berichtjes volgt of niet. Dat geeft dan direct ook een aanwijzing of het de moeite loont verder te gaan met de posts van die persoon.

Verder bedankt voor het aanmaken en onderhouden van deze site: ik heb er veel deugd aan om af en toe mijn ei hier kwijt te kunnen en ik heb er evenveel deugd aan om af en toe anderen te kunnen helpen.
Groeten
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Wanneer is een gebruiker laatst nog aangelogd?

Ik snap wat je bedoelt, maar ik moet zeggen dat ik het niet op prijs zou stellen als een forumlid zou kunnen nagaan wanneer ik voor het laatst heb ingelogd. Ik vind het vanzelfsprekend dat moderators toegang hebben tot die data,
maar die mogelijkheid moet alleen aan hun voorbehouden blijven.
En er is altijd nog de mogelijkheid om iemand per pb te bereiken, denk ik.
* Liebe Macht Frei *
Leeuwtjuh

Re: Wanneer is een gebruiker laatst nog aangelogd?

scampsd
Laatst bezocht: ma 30-01-2012, 17:24 GMT

Terug naar “Feedback en algemene informatie”