rose

Re: Graag foto weghalen

Ik zie nergens dat Hortensia die foto weg wil hebben..
Ik zie alleen maar staan dat ze niet wil dat jij die link zo open en bloot neerzette..
Dus die link haal ik weg, als Hortensia haar foto weg wil hebben dan kan ze dat zelf aangeven..

xxx
Rose
inactieve gebruiker

Re: Graag foto weghalen

wat bedoel je met 'zo open en bloot' Rose? De foto staat open en bloot op het adres dat achteraf eigenlijk niet bekend mag zijn...en als je alleen mijn url weghaalt dan kan nog iedereen die link zien en men is nu natuurlijk des te nieuwsgieriger geworden.
Het is trouwens een fantastisch mooie site, met volstrekt niets privé 's erop.
rose

Re: Graag foto weghalen

KlaasP schreef:wat bedoel je met 'zo open en bloot' Rose? De foto staat open en bloot op het adres dat achteraf eigenlijk niet bekend mag zijn...en als je alleen mijn url weghaalt dan kan nog iedereen die link zien en men is nu natuurlijk des te nieuwsgieriger geworden.
Het is trouwens een fantastisch mooie site, met volstrekt niets privé 's erop.
Ik snap wel wat je bedoelt Klaas, maar niet iedereen weet dat je op de foto kan klikken en dat je dan de URL te zien krijgt.. :)
Naar mijn mening heb je ook niks fout gedaan hoor, ik snap de ophef ook niet helemaal..

Maar goed, ik heb alle off-topic dingen verwijderd, ik vind het ook niet echt nodig dat iedereen zich opeens gaat bemoeien met iets dat eigenlijk niet zo'n groot drama is..

Hortensia, ik heb die link voor je weggehaald.. :)
Klaas gaf je het advies, dat als je niet wil dat mensen je link kunnen zien, dat je dan misschien beter je foto's kunt uploaden via bijvoorbeeld http://www.photobucket.com..
Op deze manier kan niemand meer zien waar je foto precies vandaan komt.. :)

xxx
Rose
inactieve gebruiker

Re: Graag foto weghalen

Oke, bedankt Rose

Groetjes, Klaas
inactieve gebruiker

Re: Graag foto weghalen

Rose schreef:Ik zie nergens dat Hortensia die foto weg wil hebben..
Ik zie alleen maar staan dat ze niet wil dat jij die link zo open en bloot neerzette..
Dus die link haal ik weg, als Hortensia haar foto weg wil hebben dan kan ze dat zelf aangeven..

xxx
Rose
Inderdaad Rose:)
Er word zomaar zonder enig pardon dit aangekondigd door Klaas.
Ten 1e gaat gaat het Klaas niets aan waar de link voor staat,en behoort hij niet verder te wroeten dan aangeven staat.Vind dit uitermate onbeschoft van Klaas.....

Maar dat weten we ondertussen ,zo ik moest even voor mezelf opkomen.
Als ik een foto zie staan, dan kijk ik niet verder dan de foto.De rest laat ik , is niet van toepassing.En gaat mij ook niks aan...En inderdaad de foto was genoeg , niet de link Rose :)
Megil

Discussie over het fotografietopic

ik wil even een discussie aansnijden

ik zie dat hier veel foto`s geplaatst worden
harstikke leuk natuurlijk

maar het topic heet
'kun je fotograferen? ....'

sommige zijn gewoon kiekjes, die iedereen kan maken
en ik vind dat dat de goede foto`s verpest

mocht ik de enige zijn met deze mening, dan is dat okey
maar ik ben wel benieuwd hoe jullie daar over nadenken

ook wil ik jullie mening hebben over feedback op foto`s
ik heb al eerder feedback op foto`s gegeven, natuurlijk wel opbouwende feedback!
maar daar werd blijbkaar gewoon overheen gelezen alsof je geen op of aanmerkingen op iemand mag hebbne?
ik snap dat het niet de bedoeling is iemand volledig in de grond te stampen, iets wat ik overgens ook niet deed.
maar vond het gewoon jammer


dus, hoe denken jullie hier over?
rose

Re: Kun je fotograferen? Fotografeer dan met mij mee!

Hmm, ik denk dat iedereen hier anders over kan denken..

Wat de 1 artistiek en mooi vind, vind de ander misschien wat minder, maar daarom kan het nog wel geplaatst worden..
Het is naar mijn mening niet de bedoeling dat hier alleen maar foto's komen van 'unieke kwaliteit', ik vind dat iedereen zijn passie moet kunnen tonen.. :)

xxx
Rose
[anoniem]

Re: Kun je fotograferen? Fotografeer dan met mij mee!

Ik volg het wel Megil. Maar anders krijg je natuurlijk wel straks voor elke scheet een apart topic he. Dieren foto's, natuur foto's, portret foto's, 'kiekjes', modelfoto's etc. Ik denk dat de intentie wel is dat er hier vooral foto's van boven gemiddelde kwaliteit worden geplaatst, maar af en toe wat gewoon leuke plaatjes er tussendoor vind ik persoonlijk geen ramp. Beter dan het ongemak van een hoop extra topics in ieder geval. Vind het er nu soms al teveel om allemaal door te lezen :P
inactieve gebruiker

Re: Kun je fotograferen? Fotografeer dan met mij mee!

Zelf vind ik het vooral erg boeiend WAT iemand fotografeert, wat hij/zij uitkiest als onderwerp. Of dat technisch een heel speciaal product oplevert, nou dat vind ik zelf van geen enkel belang eigenlijk.
De topictitel heb ik nooit opgevat als 'Kun je fototechnisch erg goed fotograferen'
Hij is een variant op "Kun je zingen zing dan mee' Een radioprograma van vroeger waarbij het er ook niet toe deed of men een bijzonder begaafde of geschoolde zangstem had. Gewoon, als je graag fotografeert laat dan alsjeblieft eens jouw foto's hier aan de anderen zien zo heb ik het steeds opgevat. Misschien is dat een misverstand hoor...
Megil

Re: Kun je fotograferen? Fotografeer dan met mij mee!

okey, het was gewoon een vraag zoals ik al aangaf

en wat vinden jullie dan van feedback waar gewoon straal overheen gelezen wordt?
terwijl je juist probeert iets goeds te zeggen e niets leerzaams?
[anoniem]

Re: Kun je fotograferen? Fotografeer dan met mij mee!

Megil schreef:okey, het was gewoon een vraag zoals ik al aangaf

en wat vinden jullie dan van feedback waar gewoon straal overheen gelezen wordt?
terwijl je juist probeert iets goeds te zeggen e niets leerzaams?
Tja, wat is feedback ..?
Foto's kunnen ook een persoonlijke waarde hebben, en een ander kan zoiets hebben van 'nou wat jij vindt moet je zelf weten, maar ik maak mijn foto's zo'. Het is allemaal maar objectief he. En om discussies of ruzies te voorkomen kan ik me voorstellen dat sommige mensen het dan liever negeren.

Ik weet natuurlijk ook niet precies waar je op doelt... ik zal het topic eens nakijken of ik feedback van je kan vinden, zodat ik een idee heb wat je bedoelt.
Mier

Re: Kun je fotograferen? Fotografeer dan met mij mee!

Ik vind dat de drempel om hier foto's te kunnen plaatsen niet hoger moet komen te liggen, het is tenslotte geen forum voor amateur of prof fotografen, maar gewoon mensen die hun gevoel uitleven in het maken van foto's, wat voor heel veel mensen hier ook veelal terapeutisch werkt doordat ze een hoop moois zien door de lens van de camera.
Zelf plaats ik hier ook wel eens foto's en daar zit zeker wel verschil tussen met wat hier ook wel gepost wordt maar ik ervaar dat niet als storent, feedback is op mijn foto's ook altijd welkom, maar verwacht ik niet als ik het hier post, voor feedback heb ik wel andere adresjes op het internet.

Het punt wat je aansijdt vind ik wel goed, maar ik denk dat feedback geven op een hoop foto's hier alleen weinig nut heeft, omdat de intentie van foto's maken heel anders ligt voor de meeste mensen hier op het forum dan voor iemand die fotografie echt als hobby heeft en echt beter wil worden daarin.
[anoniem]

Re: Kun je fotograferen? Fotografeer dan met mij mee!

Hmm ik zie eerlijk gezegd maar 2 keer 'soort van' kritiek.. van jou uit, that is. Misschien kijk ik niet goed? Moest ook wel even lachen (niet uitlachen ofzo hoor, gewoon lachen :P ) toen ik deze zag: "best apart dat dit fotografie een gewoon foto topic is geworden". januari dit jaar :P . De andere kritische opmerking ging over een foto van Drake, dat de waterdruppels op de veren van een eend scherper konden volgens jou? Mja, kan me voorstellen dat hij zoiets had van "ok......".
[anoniem]

Re: Kun je fotograferen? Fotografeer dan met mij mee!

Michel schreef:Ik vind dat de drempel om hier foto's te kunnen plaatsen niet hoger moet komen te liggen, het is tenslotte geen forum voor amateur of prof fotografen, maar gewoon mensen die hun gevoel uitleven in het maken van foto's, wat voor heel veel mensen hier ook veelal terapeutisch werkt doordat ze een hoop moois zien door de lens van de camera.
Zelf plaats ik hier ook wel eens foto's en daar zit zeker wel verschil tussen met wat hier ook wel gepost wordt maar ik ervaar dat niet als storent, feedback is op mijn foto's ook altijd welkom, maar verwacht ik niet als ik het hier post, voor feedback heb ik wel andere adresjes op het internet.

Het punt wat je aansijdt vind ik wel goed, maar ik denk dat feedback geven op een hoop foto's hier alleen weinig nut heeft, omdat de intentie van foto's maken heel anders ligt voor de meeste mensen hier op het forum dan voor iemand die fotografie echt als hobby heeft en echt beter wil worden daarin.
Ja inderdaad *sorry dat ik zoveel inweze offtopic berichten plaats*, hiet is immers geen fotografie forum, of een website als deviantart :) (en dat is verder niet stekend bedoeld ofzo hoor Megil).
rose

Re: Kun je fotograferen? Fotografeer dan met mij mee!

Ik splits het wel even af naar feedback.. :)

xxx
Rose
-Judith-

Re: Discussie over het fotografietopic

Ik vind het fototopic goed zoals het is....iedereen plaatst foto's naar zijn eigen goeddunken, de foto's die hij/zij gemaakt heeft van dingen die hem/haar het meest aanspreken....in eigen stijl, eigen kunnen, met eigen mogelijkheden. En via die foto's leren we elkaar weer wat beter kennen...
storm

afbeeldingen plaatsen

Het lukt me niet meer om foto's te plaatsen die ik zelf heb gemaakt. Dit ging een tijdje geleden ook al met de nodige moeite en nu lukt het helemaal niet meer.
Ik gebruik photobucket en via direct link , plakken, selecteren en tenslotte de Img toets zou het toch in orde moeten zijn?
Stamper

Re: afbeeldingen plaatsen

Ik gebruik al jaren www.imageshack.us......kopieer na het uploaden de link van advanced linking.....

Dan zou het goed moeten zijn
storm

Re: afbeeldingen plaatsen

helaas, welke optie ik ook probeer...
het gaat niet.
Ik stop ermee voor vandaag.
Bedankt i.e.g.
storm

Re: afbeeldingen plaatsen

na veel ergernis is het toch nog gelukt via photobucket. =D>
sterke vrouw

Profiel, naam en persoonlijke gegevens

Hoi daar,

ik heb me laatst aangemeld met deze naam, maar kan ik deze nog veranderen? Ik vind hem eigenlijk nl niet zo heel geweldig en zou mezelf graag anders noemen.

Bedankt alvast!

groetjes,

Elise
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: naam veranderen

Zoiets kan alleen Frank de Site Admin. Ik zal het doorgeven.. Moet je alleen nog even opgeven hoe je dan wel zou willen heten ;)
Inzicht als Uitweg..
Opa Black

Re: naam veranderen

Elise klinkt toch ook erg goed. :)
angsthaasje

spreuk plaatsen onder je tekst

Hoe plaatsen jullie een spreuk of klein gedichtje onder je tekst :question:

Terug naar “Feedback en algemene informatie”