peollie

verliefd op klasgenoot

Beste mod,

Ik zit in een klas met een meisje wat ik bijzonder leuk vind. We hebben uren per dag contact en praten over alles. Ik weet alleen niet of zij mij leuk vind. Ik ben 17 jaar en ik vind het wel een keer tijd om een knoop door te hakken na al minstens een jaar intensief contact te hebben gehad (en heeft). Hoe kan ik merken dat zij mij ook leuk vind? Of is het feit dát ze met me praat al een gegeven dat ze me leuk vind? Ik hoop dat u me hier antwoord op kan geven.

groeten,
peollie
Erik

Re: verliefd op klasgenoot

Misschien begint het er mee met xx op einde van een bericht of liefs, naja dat zegt ook niet altijd alles. Hoe moeilijk het ook is, wellicht proberen tegen haar te zeggen wat je voelt bij haar?
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: verliefd op klasgenoot

peollie schreef:Beste mod,

Ik zit in een klas met een meisje wat ik bijzonder leuk vind. We hebben uren per dag contact en praten over alles. Ik weet alleen niet of zij mij leuk vind. Ik ben 17 jaar en ik vind het wel een keer tijd om een knoop door te hakken na al minstens een jaar intensief contact te hebben gehad (en heeft). Hoe kan ik merken dat zij mij ook leuk vind? Of is het feit dát ze met me praat al een gegeven dat ze me leuk vind? Ik hoop dat u me hier antwoord op kan geven.

groeten,
peollie
Uren per dag contact.. waar gaat dat contact over? Hoe ziet dat contact er uit? Hoeveel uur praten we hier dan over?
Inzicht als Uitweg..
peollie

Re: verliefd op klasgenoot

We hebben onlangs wel is tegen elkaar gezegd, nadat we elkaar weer gesproken hadden nadat ze 2 dagen weg was geweest, dat we ons weer blij voelden. We hebben uren per dag contact over allerlei dingen, persoonlijk, school, werk, vrije tijd e.d en elkaars karaktereigenschappen. Het is bijzonder leuk contact maar er is niks concreets. Enig idee hoe ik (tactisch) te werk kan gaan om te peilen wat zij van mij vind?
Apologize

Re: verliefd op klasgenoot

Een paar keer iets afspreken?

Terug naar “Jongerenforum”