0box

Hoe groot is mijn blunder?

Hoi,

Positief eigenschappen van TS(A):
- Spontaan, lief, zorgzaam
- Analiseert alles :D, denk te veel door, implusief.
- Sociaal geen probleem, kan makkelijk contact maken met nieuwe mensen
- Heeft moeite met het voeren van erg diep gaande gesprekken ivm het verliezen van controle over emoties.

Het verhaal:

Het gaat een lange verhaal worden, want uit eindelijke moeten jullie zoveel mogelijk info hebben om eerlijk te beoordelen.

Ik zal sommige zaken zal locaties, namen en dergelijke vervangen om wat minder te verhullen.

Ts(Voor het gemak A) komt een meisje tegen(Voor het gemak B).

Via een nieuwe projectgroep kwam ik met iedereen als eerste in contact, want iedereen was terughoudende naar elkaar toe. Ik dacht dit is mijn ultieme moment om positief en sociale in druk te maken. Ik was in de hele zomer vakantie op zoek naar een meisje met inhoud(I dont need a empty shell with vagina). Dus ik ging met elke meisje goed om, maar een sprong echter naar voren in mijn gedachten.

Na een week met haar elke dag 30min te gereisd hebben, begon zij mij over haar persoonlijke ervaringen te vertellen, ik dacht waarom zou iemand en een meisje al helemaal in het begin aan een nog vreemde iemand haar verhaal kwijt willen. Door haar persoonlijke benadering vond ik haar nog meer aantrekkelijker.

Met minigroep kwam zij ook aanzetten met zullen wij samen doen. Wanneer er geen mogelijkheid was om samen te werken of naast elkaar te gaan ging keek zij elke keer richting mij. Als we dan oogcontact hadden, hield zij die voor een aantal seconde.
Ze was ook bezig om haar haar te maken als ik richting haar keek.

Dus ik dacht ik zou haar als vriendin willen. Om indruk op haar te maken liet ik merken hoe sociaal ik was door met iedereen en vooral meisje veel fun te hebben, maar zij niet in mijn groep aanwezig was, maar mij wel met hun zag.

FOUT: Ik dacht dat ik indrukt maakte, maar ZIJ DENKT hij is gewoon een player of hij heeft geen gevoelens richting mij.

Toevallig hadden wij op een bewuste dag de zelfde trein. zij ging zitten en hield haar tas op haar schoot. Ik dacht ik wil haar zien lachen en ging tegenover haar zitten waar al een andere meisje zat. B zat net te doen alsof zij lag te slapen. OKe, ik verveel me! Ik praat met de meisje naast me, dan kijkt zij met een oog open naar mij WTF? Even later wordt ze wakker. Dan weer in slaap, ik dacht zij wilt niet praten dus ik praat met die andere wel.

Deed ik iets fout?

Week 2: Ik dacht ik moet weten wat zij er van zou vinden van de eisen die ik graag aan mijn vriendin stel, dus ik zie van ik moet advies hebben van jouw als meisje zijnde(Dit heb ik toch fout geschreven he?).

Ik had haar vertelde dat ik een meisje op oog had. Ik had haar mijn eisen vertelde en je zei Ja dat begrijp ik wel, want mijn eerste vriend had die eisen ook. Het zijn eisen die lastige zijn, maar ik heb het wel over voor iemand waarvan ik hou. OOOH LEUk ik maak met mijn voorstelpakket kans om de eerste kamer door te komen XD.

Ik heb een dag of 3 haar met dit verhaal bezig gehouden. Ik was er zeker van dat ze ja zou zeggen als ik haar uitvroeg!

Want:
Volgens mijn omgeving en THE internet zijn de signalen,
- naar mij kijken terwijl er geen aanleiding ervoor is.
- Zich zelf opmaken wanneer ik naar haar kijk.
- Prive zaken met mij delen

Staat gelijk aan dat zij mij leuk vindt. Dus ik kon niet wachten om haar uit te vragen.

Ik zat er mee dat ik eigenlijk haar kans had uit gesloten door te zeggen dat ik iemand op oog had en hoe ik die eisen kon over brengen. DUs daarmee zorgde ik ervoor dat zij geen kans had om eventueel te flirten met mij.

In week 3 had ik geen geduld, want ik zat in het week te denken hoe ik haar zou vertellen dat alle het advies dat zij gaf voor mij een indicatie was om haar uit te vragen. NOw lucky me(NIet dus) mocht weer met haar reizen.

Weer kwam het gesprek over eisen en meisje. Spontaan vroeg zij de meisje waar je over hebt he!

JA :D. B: Wie is dat? Is zij die van receptie Naamhier?
A: Nee joo dat is die zeker niet en trouwens die heeft al een vriend, maar dat wist je toch al? Blijkbaar niet XD.

B: Oke, wie is zij dan? HIER ging mij bovenkamer te keer.

Moet ik haar wel of niet vertellen dat zij dat is? Ja/nee Ja/nee. En Ja het gaat eigenlijk over jouw!


B: Wat over mij? Emotie: Verbaasd
A: Ja, ik wilde geen blauwetje lopen en daarom moest ik eerste weten hoe je tegenover mij eisen stond
B: Oh oh ja nog steeds verbaasd en gilmlach.

Bovenkamer aan A: EY dude ze glimlacht nu moet je haar uitvragen dat ik een goede teken.
A naar bovenkamer: Nee onderling Ja/Nee x ....

Toch maar besloten om haar uit te vragen. Ze gaf geen antwoord en we waren aangekomen bij onze eindstemming.

Ze sms me niets, laat mij niets weten. Ik dacht ik ga eens sms of ik lastig was?
Nee jong dat maak jij er van. Volgende dag voor werktijd kreeg ik antwoord dat ze mij liever als vriend wilde houden. Implusief reactie binnen 1min: JA is goed, dan gaan we gewoon door als de oude.

WAt doe ik hier fout?

Ik wilde niet dat zij mij als last ging zien als we op het werk elkaar zagen. Vandaar de reactie hierboven. Ze heeft mij een dag genegeert.
De tweede dag was zij weer normaal aan het doen. De derde dag weer minder.

Hier komt de blunder:

De derde dag: Om haar jaloers te maken heb ik haar een mail gestuurd dat ik met iemand iets heb die aan mijn eisen voldoet en dank zijn haar wil ik nu wel blauwtje willen oplopen voor het meisje dat ik leuk vind. DIT IS ZOOOOO leugen.

Maar komt na het verzenden had ik al spijt van, ik zag in dat het juist niets anders doet dan haar van mij verwijderen.

In week 4 dinsdag dus 5dagen na die bewuste mail had ik tegen haar gezegd van dat ik verkeerd bezig was en dat ik er spijt van heb.


Zij flipt omdat ik tegen haar had gelogen en dat ik daarmee haar erg had gekwetst. IK zou ook daarmee een meisje gekwetst hebben die mogelijk mij wel mocht. Emotie: Ze kijken me tot hier recht aan maar dan draait ze van mij weg. Nu ik toch bezig ben :{, ik zie ook dat het een leugen was dat ik iemand had.

wat b zei: Ik weet niet meer wat ik moet geloven? Jouw, de email of je het wel of niet meent.

IK dacht ooooooh kuuuuuuuc nu moet ik bewijzen dat ik van haar hou en dat ik meen.
Ik zie tegen haar het maakt niet uit dat er in de mail stond of ik het wel of niet meent. Ik weet van mijzelf dat ik van binnen van jouw hou ook al lijkt het anders naar buiten toe.

DAarop heeft zij mij een dag genegeerd. Ik gaf haar gelijk, want na het gesprek met haar realiseerde ik mij "HOE dom ik bezig was". hoe verkeert mijn bedoeling hadden uit gepakt.

Donderdag begon zij weer tegen mij te praten maar nog niet zover als eerst. Ze kijk ook weer na mij, maar deze keer wilde zij oogcontact met mij vermijden. Vrijdag was ze wat afstandelijker, maar ze observeerde mij wel vaak.

Het raar is ik begrijp nog steeds niet wat zij wilt. Wilt ze wel iets met mij of juist niet. Ik had de mogelijkheid om voor haar te gaan zitten met 3 andere meiden. Ze gedroeg zich nog steeds koud.


Omdat ik vrijdag in haar groep zat, waren wij dus samen klaar. Ze pakt haar spullen zo snle als ze kan, zo snel heb ik haar niet zien doen. loopt net de kamer uit, draait om kijkt mij aan en begint te "sprinten"(Zie dat die week last van haar enkel ivm met dansen).

Ik dacht die wilt niet met mij samen in de trein reizen, dan laat ik haar alleen het is beter om afstand te houden soms. Dan reis ik wel met een andere meisje dacht ik. Ik kwam de kamer uit met een van de andere meisje en tot mijn verbazing zag ik dat zij aan het eind van de gang stond te wachten. Ze zag me met een andere en liep weg.

Help: wat moet ik hier denken, dacht ze dat ik haar achterna ging sprinten???

Graag zou ik van jullie het volgende willen weten?
Wat zijn mij fouten? Wat zijn mijn leerpunten of doelen voor de volgende keer?
Hoe groot is de schade die ik heb veroorzaakt volgens de dames hier?
Moet ik hopen dat zij toch wel iets wilt of zie ik alles door een roosbril waardoor ik de realiteit anders interpreteert dan de werkelijke realiteit?

Sorry voor alles 011 en bedankt voor je tijd :knuffel:





Meestal lukte het mij niet om naast haar te gaan zitten tijdens vergadering of meeting waarbij je in rijen zit. Dan ging ik achter haar zit om te observeren. Zij keek ook heel subtiel XD om naar mij terwijl er geen andere jongen aanwezig is. Mij conclusie zij zoekt mij op.

Terug naar “Jongerenforum”