LoudMusic__

Elke dag hetzelfde

21 jul 2010 13:48

Het is vakantie.
Het zou geweldig worden.
En ik ben ook superblij dat het vakantie is.
Maar ik mis wat.
Mijn vrienden zijn allemaal op vakantie of laten gewoon niet veel van zich horen.
Ik vind mezelfd elke dag terug in mijn zetel met mijn pc.
Elke dag !
En dan krijg ik weer zo'n stressgevoel en begin ik me slecht te voelen.
Ineens geef ik dan weer om wat er vroeger is gebeurd.
Dan zet ik al die liedjes van vroeger op, en die zijn nogal wat .. ehm droevig ?
Dus dat helpt ook niet.
En met andere muziek of andere bezigheden voel ik me nog slechter.
Ik zit er de laatste tijd nogal wat over in dat ik een vriend van vroeger niet meer zie.
En ik kan geen contact met hem krijgen, geen gsmnummer,facebook,.. weet ik veel wat.
Alleen een adres van 2 jaar geleden maar zeg nu zelf, ik ga echt niet zomaar naar iemand zijn huis, misschien woont die er niet eens meer.
En ik blijf maar die dromen over hem hebben.
Nouja, ik kom hem gewoon altijd tegen in mijn dromen.
En dan praat ik met hem maar uiteindelijk gaat hij toch weer weg !
Toen hij nog in de buurt was, was het geweldig.
Hij was niet eens mijn beste vriend, maar het was wij tegen de wereld.
Wij hadden dezelfde stijl en gedachtes, samen haalde we kattekwaad uit en samen huilden we.
Eindelijk iemand waardoor ik me begrepen voelde, zonder verliefd te zijn.
Als iemand hem beledigde ging ik kapot, want ze kende hem niet zoals ik.
En ineens was hij weg, andere klas in en weg contact.
Toen ging hij naar een andere school en nu hoor ik hem helemaal nooit meer.
En ik zou zoveel doen om gewoon hem een keertje te zien, zijn gsm-nyummer te vragen..
Meer niet, dan kan ik verder !
Dit computerzitten maakt me zo triest en tegelijkertijd ook weer niet ..
Iemand die het snapt ?
Wat bezielt er nu toch met mij ?!!
Aaargh hard to explain..

Lost Soul

Re: Elke dag hetzelfde

21 jul 2010 13:55

Het voor de computer hangen gedeelte klinkt mij zeer bekent in de oren. Ga erop uit, bel wat vrienden die niet op vakantie zijn en onderneem iets met hun. Of plan zelf een vakantie? Als je die persoon echt wilt vinden zul je er werk van moeten maken. Vraag eens rond in je eigen vriendenkring of er mensen zijn die weten waar hij nu woont, misschien heeft iemand zijn nummer wel. Of ga desnoods toch naar zijn (oude) adres. 50% kans dat hij er wel nog woont, en zo niet, dan kan misschien de nieuwe bewoner je vertellen waar hij woont.
If we don't get lost, we'll never find a new route.

Arcadia

22 jul 2010 13:00

een vacantiebaantje en alvast een wintersportvacantie boeken met dat geld, zodat je in Kerst vacantie en herftsvacantie niet weer deze ellend hebt...? 023

AGirl94

24 jul 2010 21:42

Ga afleiding zoeken, zoek een vakantie baantje, zoek een nieuwe hobby, verander je kamer of weet ik veel.. Je vrienden komen wel terug, heb geduld. Er zijn ook vast wel andere mensen die je misschien wel minder goed kent maar die het zelfde hebt. Misschien valt daar een vriendschap uit te halen?

Wat over die jongen betreft.. Als je hem echt zo erg mist als dat je zegt.. Ga dan gewoon langs het adres dat je hebt, je zegt het zelf al.. Al woont hij er niet meer misschien kan de nieuwe eigenaar het nieuwe adres geven.

Ga opzoek als je hem zo mist, dan voel je je vast al een stuk beter. (en heb je iets wat je bezighoud)

Veel succes!

Minerva
Contacteer: Website Google+ Twitter

25 jul 2010 19:29

Als je blijft hangen in het verleden doe je geen nieuwe ervaringen op. Je blijft letterlijk hangen.. in je zetel achter je pc... aan het verleden. Stop daarmee. Ga dingen ondernemen, nieuwe herinneringen op doen, een vakantiebaantje zoals Arcadia ook al zegt.. gouden tip. Zorg dat je wat om handen hebt en nieuwe mensen ontmoet zodat je niet in je hoofd blijft zitten maar je lichaam gebruikt. Want als je je lichaam gebruikt dan maakt deze stofjes aan, waardoor je je vanzelf weer beter gaat voelen en blijf je enkel zitten dan ontbreken die stofjes en dan word je enkel melancholisch bij gebrek aan nieuwe input.
Inzicht als Uitweg..

Terug naar “Jongerenforum”