anonymous_x

wat moet ik nou?

Hallo iedereen,

Ik ben anonymous en ik ben 18 jaar. Ik ben op dit forum gekomen omdat ik even niet meer wist wat ik moest doen en misschien heeft iemand wel een goed idee.

Ik hou enorm veel van snowboarden alleen sinds ik gekozen heb om er niets meer mee te bereiken zit ik een beetje in de knoop. Mijn kledingstijl was namelijk erg comfortabel maar vaak gewaagd, baggy en skate mijn haar hoefde ik vaak niet te doen want ik droeg bijna altijd een snowboard muts.
Ik had ook een snowboard bijnaam snow-c-extreme.

Een enorme snowboardgeak dus! Geweldig die tijd want ik deed gewoon waar ik zin in had en het boeide me helemaal niets wat iedereen van me dacht.

Maar toen, ik was geslaagd voor mijn havo diploma en ik zou gaan studeren (samenwonen met vriend) andere omgeving enz.

Ik woonde ineens ''vlakbij'' snowworld landgraaf voorheen nog niet eens vlakbij zoetermeer en ik dacht nou dat wordt leuk.
Studeren en snowboarden....
Maar alles werd veel serieuzer :S de docenten op school namen je niet serieus met hoe ik eruit zag.
(Ook wel aan de ene kant logisch maar dan nog)
Iedereen zag er zowat hetzelfde uit :S en voor het eerst in zooveel jaar begon ik weer te twijfelen.

Kortom ik begon na een paar maanden mij ook serieuzer te kleden. Ik kreeg meer respect van de docenten en
ze namen me tenminste serieus.
Ik voelde me veel vrouwelijker en dat vond ik aan de ene kant ook wel prettig.

Maar zodra ik thuis was en naar al die oude leuke foto's keek. Wilde ik gelijk alles uitdoen en die kleding
die ik eerst aan had weer aan. Mijn haar zit op school en in het bedrijfsleven naar achter en als ik dan zo’n bui heb doe ik alles ook weer naar voren (soms zelfs die muts weer op).

Ook zorgt dit dus voor andere problemen.
Als ik kleding nodig heb is het heel moeilijk om iets te vinden omdat ik toch nog houd van de skate en de surf look maar ook houd van de andere stijl. Merken zoals D&G, Chanel,Tommy Hilfiger, McGregor enz

Dus heeft iemand alsjeblieft een tip of een idee wat ik moet doen!! Die hele snowboard stijl achter me laten (terwijl ik ook nog dagelijks snowboard) of .....


Groetjes, Anonymous
Neves

Re: wat moet ik nou?

volgens mij zal het vaker omkleden worden...als je dat alllllemaal aan kan...

ik had precies het zelfde maar dan omgekeerd...

Stiekum denk ik elke keer weer...tsjeeee was ik maar weer netjes...

: )


overigens gaat het om de houding en niet om de kleding...
neppert...

Terug naar “Jongerenforum”