Miss_Black

wat moet ik doen ..?

misschien wordt dit allemaal nogal puberachtig, maar hè, ik ben pas zeventien en ik weet gewoon even niet wat ik moet doen.

Ik ben dus een meisje van zeventien, en zeker niet de lelijkste - als ik de jongens mag geloven - en er word ook tijdens bv uitgaan dan ook regelmatig met mij geflirt (vat dit alsjeblieft niet eigendunkerig op). Ik heb echter nog nooit een echt vriendje gehad, hetgeen ik de laatste tijd steeds meer behoefte aan krijg. Iemand die mij kent en op wie ik kan leunen en kan terugvallen en mij bijzonder laat voelen.
Nu had ik laatst een verjaardag van een goede vriend. Ik had er wel zin in, maar ergens ook weer niet omdat ik wist dat ik voor de rest niemand kende. Ik heb pddnos, en vind zulke dingen best moeilijk, ook al ben ik heel sociaal. Wonderbaarlijk ging het tijdens het feestje allemaal uitstekend en was ik druk en spraakzaam - was het de drank? Had niet overdreven veel op - maar ik voelde me goed en het was gezellig.
Ik ontmoette er een jongen, die ik meteen erg graag mocht. We raakten in gesprek en het was echt een goeie leuke aantrekkelijke jongen. Meestal val ik op bad guys - waar ik echt een hekel aan heb - maar deze jongen was dat niet, en daar was ik blij om.
Tijdens het feestje leek het alsof we elkaar allebei leuk vonden - maar was dat niet de drank die in het spel was? Ik weet het niet..

Ik zou dolgraag die jongen beter leren kennen, want ik weet dat als het klikt hij mij weer vertrouwen in jongens kan geven, al blijft het met hem bij vriendschap.
Ik weet alleen niet hoe ik het moet aanpakken. Ik heb hem op hyves, maar dat ik zo oppervlakkig als wat. Maar ik wil ook niet wanhopig en opdringerig overkomen..
Wat moet ik nu..
Ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken, ik wil hem ook niet afschrikken.

Sorry voor het typische pubergezeik ;)

Liefs miss black.
Rafelraafje

Re: wat moet ik doen ..?

Hey,

Dit moet leuk zijn meid, niet iets om een probleem van te maken. Kan je anders niet vragen naar zn msn, zodat jullie eerst wat kunnen chatten? En als het dan nog steeds klikt, kan je voorstellen om eens iets leuks te gaan doen ;) Gewoon proberen hoor, wie niet waagt, die niet wint! Heel veel succes!
Miss_Black

Re: wat moet ik doen ..?

Ik maak dingen misschien groter dan ze zijn,
doe er moeilijker over,
maarja, daarvoor heb ik dan ook pddnos.
Ik denk anders over de dingen na,
weet niet hoe erop te reageren.

En tja, dan wordt ik zo :(

maar iig bedankt voor reactie
Rafelraafje

Re: wat moet ik doen ..?

Ja dat geeft ook helemaal niet, jij bent jij en daar moet je trots op zijn. Wat je dan ook mag 'mankeren'. Ik kan ook over de kleinste dingen vreselijk moeilijk doen. Ik snap heel goed dat dit moeilijk voor je is! Probeer toch te genieten van het leven, heb je zn msn al gevraagd? Daar kijkt echt niemand raar van op hoor ;)

Terug naar “Jongerenforum”