notEMO

irrietant

ik heb een probleem als ik met pepaalde mensen omga dan heb ik het gevoel dat ik na een tijdje irrietant begin te worden best wel kut [veral bij meisjes] maar hoe kan ik dat stoppen ???
505

Re: irrietant

Hoi,

Kun je iets meer over jezelf vertellen?
Ik begrijp dat je het gevoel hebt dat anderen je irritant beginnen te vinden, zodra je een gesprek start. Het kan goed zijn dat dit alleen maar negatieve gedachten van je zijn. Misschien vinden het anderen het juist leuk te iets van je te horen! Dus denk eens positief over jouw inbreng. Misschien dat dan je gevoel verdwijnt.

Groeten
notEMO

Re: irrietant

maar niet alleen met praten en zo maar gwn buiten dan ga ik wat ouwhoere zo gezegt en dan later krijg ik zon gevole van dammit volgens mij vonden ze het niet erg leuk wat ik deed zeg maar
ik heb ook add en pdenos of zo ik weet niet hoe je het spelt maar goed maar zomige van mijn zogenamde vrienden lullen 8ter mijn rug dingen over mij en zo
maar ik heb nu 3 goeie vriendinen waar ik de laatste tijd me op trek maar daar krijg ik ook zon gevoel van dat ze me irrietant vinden
ik heb zelf nog nooit egt goeie vrienden gehad omdat ze me allemaal in de steek laten en zo maar hun 3 die luisteren naar mij die helpen mij en zo maar tog heb ik dat gevoel steeds
Faker

Re: irrietant

Vervelend dat ze je irritant vinden, niet zo eerlijk van ze om achter je rug over je te praten
Hoe oud ben je?

Terug naar “Jongerenforum”