Gebruikersavatar
freher
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jun 2014 16:15

Angst bij het zien van mijn schoonfamilie

Hoi, ik heb BPS en nog een aantal andere psychische problemen.
Nu is het zo, dat mijn man en ik morgen op bezoek gaan bij zijn moeder die nu in een serviceflat woont. Het is bijna een jaar geleden dat we geweest zijn en ik schaam me dan ook heel erg dat we haar nog amper bezoeken. We kregen een bericht van de broer van mijn man, dat het toch wel,nodig is dat we gaan, want mijn schoonmoeder gaat snel achteruit.
Op zich vind ik haar bezoeken geen probleem. Maar ik ga bijna dood van angst, wetende dat andere broers en zussen van mijn man daar waarschijnlijk ook zullen zijn, en ik ben doodsbang van hen. Dat is al altijd zo geweest en ik weet dan niet hoe ik me moet gedragen tov van hen. Ze zijn tamelijk dominant en telkens als ik een van hen zie verstijf ik van angst en lijk ik enkel onzin te vertellen en ik,val dan constant obr mijn woorden waardoor ik nog belachelijker overkom. Heeft iemand een idee hoe ik morgen dit bezoek kan overleven?
Ik zat al te denken om wat veel kalmeermiddelen te nemen zodat ik een beetje 'high' ben en daardoor misschien ook wat losser word. Maar ik weet niet of dat zo'n goede oplossing is.
Is er iemand die mij hieromtrent raad,,advies kan geven?
Alvast bedankt [crying] 006
Gebruikersavatar
freher
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jun 2014 16:15

Re: Angst bij het zien van mijn schoonfamilie

Ondertussen heb ik het bezoek overleefd! Zonder iemands hulp.
Ik wil jullie bedanken voor de vele steun!!!
:angry: :angry:
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Angst bij het zien van mijn schoonfamilie

Dat heb je goed gedaan in je eentje. cheerqd5
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15116
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Angst bij het zien van mijn schoonfamilie

koen0069 schreef:Dat heb je goed gedaan in je eentje. cheerqd5
[045]
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Persoonlijkheidsstoornissen”