patrice1010

Borderline en gemeente hijgt in mijn nek

Hallo allemaal,

Ik zal het zo kort mogelijk uitleggen; ik heb een bijstandsuitkering en 2 kleine kinderen (14 maanden en 4 jaar).
Ik weet sinds ruim 1,5 jaar dat ik borderline heb en sinds dien werk ik ook niet meer...dit is echter toeval omdat mijn
contract afliep.
Sindsdien is er n hoop gebeurt, depressies, zwangerschap en alleen komen te staan met de kids. Nu heeft mijn werkcoach mij aardig met rust gelaten tot deze week. Ze legt ineens enorm druk en komt met vacatures aan waar ik op moet solliciteren maar bv elke dag 1 uur moet werken en dan 30 km moet reizen en ook nog mijn zoon voor 1 uur naar de kinderopvang moet brengen. (iets wat niet eens haalbaar is). Ik wilde altijd graag werken maar de druk die zij nu op mij legt valt totaal verkeerd en ik voel me sinds dat gesprek zo slecht en merk gewoon dat ik er niet klaar voor ben.
Natuurlijk hebben hun hier geen oren naar maar wat zou ik nu het beste kunnen doen? Ik wil wel werken maar ik wil er wel financieel op vooruit gaan en ik kan nu gewoon niet alles doen.
Ik hoor graag jullie adviezen.

Groet P
Gebruikersavatar
mineral
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2014 12:11

Re: Borderline en gemeente hijgt in mijn nek

Hallo Patricia,

Men kan je toch niet verplichten tot zulke reisafstanden, terwijl je gezin 1 uur reizen is?

Ik hoop dat je een oplossing vindt.

Groet,

Ronald
Gebruikersavatar
wolfgirl
Berichten: 102
Lid geworden op: 16 nov 2013 23:47

Re: Borderline en gemeente hijgt in mijn nek

Het lijkt me een Noord Koreaanse tactiek :roll: maargoed dit slaat helemaal nergens op kan je ze dat niet proberen uit te leggen? sterkte

Terug naar “Persoonlijkheidsstoornissen”