private

wat is dit?

10 feb 2013 17:43

Ik had graag willen weten of mensen dit herkennen of weten wat dit is.

Gisteren gingen we naar de supermarkt die tot 19:00 open was, maar we kwam er net net aan. Ik gaf hem aan van ga jij alvast en ik gooi even wat parkeergeld erin en dan kom ik. Nadat, ik het geld had ingegooid en terug liep zag ik hem snel achter een fiets lopen en schreeeuwen van kom hier dan, dan ga ik je slaan "jij en ik alleen met zijn 2en en verder niemand" riep hij verder echt bedreigend. Die 2 jongens op de fiets die keken hem wel aan maar gingen gewoon door fietsen en hij achter ze aan totdat ik hem keihard riep en hij kwam direkt naar mij toe. Ik vroeg hem wat er aan de hand was en hij vertelde mij van ze keken me aan en gingen dan vervolgens met elkaar praten en lachen. Hiervoor was dat ook gebeurd maar dan toen de film was afgelopen en ik heb bij de uitgang zag ruzie maken en de beveiliger naar buiten roepen van "kom dan ik timmer je in elkaar alleen jij en ik".

Nu, weet ik dat hij versnelde schildklier heeft en depressie stoornis. Verder zie ik niet aan hem dat hij psychose heeft of schizofrenie. Maar ik weet ook dat dit normaal is??? Ik bedoel ik maak nooit dingen mee van mensen kijken me aan en lachen en vervolgens ga ik achter ze aan ruzie maken.

Weet iemand wat dit is? Want als ik het hem vraag dan krijg ik altijd van jij weet het niet mensen kijken en lachen. Verder vind ik hem ook extreem achterdochtig in de zin van dat hij mij na 12 jaar vriendschap niet vertrouwt met bepaalde dingen. Iemand want hij vertelt het niet en ik wil er wel meer over lezen.

Terug naar “Persoonlijkheidsstoornissen”