Timothy Lee

ADHD en Borderline,NPS & OPS trekken

Ik ben eigenlijk wel op zoek naar mensen met een soortgelijke diagnose als wat ik heb.
ADHD heb ik als hoofddiagnose en daarnaast zijn er Borderline, Narsitische en ontwijkende trekken bij mij geconstanteerd.
Nu ik al een jaar in intensieve therapie ben, kom ik steeds meer bepaalde trekken tegen in mijn gedrag. Op therapie voel ik mij hierin ook vaak onbegrepen of deels begrepen en dat is dan ook nog eens door een heel klein aantal. Het zou wel fijn zijn als ik hier met wat mensen over kan praten, puur uit herkening.

Tim

patsas

Re: ADHD en Borderline,NPS & OPS trekken

Je mag hier altijd praten, Timothy, dat weet je!
Ik heb niet zoveel ervaring met ADHD (wel als leerkracht, maar is toch anders) en ook ik heb te horen gekregen dat ik trekken heb van borderline, maar die herken ik ook wel bij mezelf!

Verder kan ik je niet zoveel vertellen, maar misschien zou je zelf kunnen aangeven hoe je je erbij voelt, wat je verwachtingen zijn, enz.

Loopt de therapie goed? Heb je het gevoel dat je er baat bij hebt?
Hoop in ieder geval dat je er bij gebaat bent, zodat je ook weer wat stapjes vooruit kunt doen!

Heel veel sterkte!

3some :knuffel: love3
Leven is het meervoud van lef
All that we are is the result of what we have thought
Fall seven times, stand up eight!

Miran36

Ik herken er ook wel wat in,alleen in Autistische en Borderlinetrekken,maar herkennen doe ik het zekers.
Jij bent niet de enige.

tracy89

Het is alweer een tijdje geleden dat je dit bericht hebt geplaatst maar ik denk ik reageer toch maar...

Ik ben 24 jaar en een aantal maanden geleden is bij mij ADHD en Borderline geconstateerd.