Gebruikersavatar
Marcel Groenland
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2020 09:40

een vriend zijn vriendin flirt met mij.

De vriendin van een van mijn beste vrienden zoekt me continue op tijdens verjaardagen feesten etc.

De vriend in kwestie ken ik al langer dan 10 jaar en zijn vriendin heeft een jaartje in dezelfde stad gestudeerd als ik.
Ze hebben 2 jaar een relatie.

Ze komt met opmerkingen als;
- toen ik je altijd op school zag dacht ik altijd wauw hij is knap.
- als ik nog met je in de stad had gewoond had ik je sowieso in bed gekregen.
- vind je me knap? vind je me aantrekkelijk? ben ik je type?

Ze dramt echt door voor antwoorden als ze de bovenste 3 vragen stelt. Ik heb aan haar aangegeven dat ik op dit soort gesprekken totaal niet zit te wachten en dat ik het hele aparte opmerkingen vind naar haar vriend toe. En dat ze ook zeker moet stoppen met continue die aanrakingen te zoeken. Zij wuift die opmerkingen snel van de baan door te zeggen; maar ik heb het hem wel eens verteld dat ik dit van je vind.

Ze wilt altijd met mij samen spelletjes doen. En Iedere keer als ze naar me toe komt is het als ik even alleen sta, of wanneer ze zeker weet dat haar vriend even weg is. Als hij ons dan ziet krijg ik het gevoel alsof ik betrapt wordt terwijl ik haar niet van mij weg krijg. Ik loop nu maar continue naar groepjes toe wanneer ze naar me toe komt.

Hij gaat binnenkort een aantal weken weg en ik wil hem niet met een rotgevoel weg zien gaan.

Als ik zelf een vriendin had wilde ik het graag weten. Dus moet ik het hem toch maar vertellen? Moet ik het maar laten voor wat het is? Moet ik nog een keer zijn vriendin erop aanspreken?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: een vriend zijn vriendin flirt met mij.

Marcel Groenland schreef: 29 jul 2020 10:14 Hij gaat binnenkort een aantal weken weg en ik wil hem niet met een rotgevoel weg zien gaan.
Als ik zelf een vriendin had wilde ik het graag weten. Dus moet ik het hem toch maar vertellen? Moet ik het maar laten voor wat het is? Moet ik nog een keer zijn vriendin erop aanspreken?
Hallo Marcel,

Je wilt je vriend niet weg zien gaan met een rotgevoel. Je kent hem al langer dan tien jaar, als je elkaar al zo lang kent kun je dit soort dingen toch wel uitspreken, lijkt mij. Ik zou het niet laten voor wat het is. Je kunt zeker proberen zijn vriendin er op aan te spreken, je positie wordt daardoor sterker, omdat je aan beide partijen hebt aangeven dat je het onprettig vindt hoe zij zich tegen jou gedraagt.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”