Gebruikersavatar
Scorpius1489
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jul 2017 22:01

advies gevraagd om te relativeren

Hoi iedereen,

ik zit ondertussen 7 jaar in een relatie en heb ooit eens om te lachen gezegd dat ik misschien maar beter voor de mannen was... zou soms gemakkelijker zijn dan een vrouw.... in een grappige context bedoeld... ter info, heb nog nooit iets met een man gedaan en ben dat ook niet van plan :-)

nu schaam ik mij hier zo hard over dat ze nu gaat denken dat ik effectief homo zou zijn... voor alle duidelijkheid... ik ben volledig hetero :-)

maar ik schaam mij zo hard tegenover mijn vriendin en weet mij nu niet goed hoe te gedragen... klinkt misschien belachelijk...

ben nu zo wat obsessief aan het denken dat ze effectief gaat denken dat ik nu voor de mannen zou zijn... mijn vriendin maakt er niets van en weet dat het zo niet was bedoeld.... maar toch...

dom van mij om dit te zeggen... wou dat ik het nooit had gezegd
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24449
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: advies gevraagd om te relativeren

Maar waarom zou jij je er nog druk om maken als je vriendin dat niet doet? Juist omdat jij je er nog zo druk om lijkt te maken ga ik bijna denken dat je misschien toch op mannen valt. Wat is de meerwaarde van druk maken voor jou, als zij er niet meer mee bezig is? Wat kan er gebeuren?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”