Gebruikersavatar
112019
Berichten: 290
Lid geworden op: 02 jan 2019 00:11

Mensen uitnodigen voor een leuke dag (maar voel angst)

Oké...

Ik heb nu 2 mensen voor een leuk dag om te gamen ..het is voor mij al heel eng om dit weer op te pakken.
Kijk het probleem is : als iemand af zegt en dan zeker iemand die je er echt bij wilde hebben, DAN DOET DAT PIJN!
En weer lijk ik het me dan op mezelf te betrekken...Ik word soms zo moe van mezelf. :doubt:

Het is al lang geleden maar ik weet ook niet of me contacten het wel echt leuk vinden.
En daar bij wil ik dat het heel goed georganiseerd is.
Ik hoop dat ik via dit weer een deur kan openen en dan moet ik het wel goed doen en zelf me goed voelen.
Heb nog geen dag of zo dan alleen dat ik het wil doen.

Maar 2 mensen willen dus al komen.
En nu wil ik nog wat uitnodigen maar voor sommige mensen ben ik bang voor hun reactie.

Ik ben zo onzeker geworden door bepaalde dingen dat dit na jaren echt wel een huge step is.
Hoi ik ben een jongeman tussen 24 en 33 jaar die vaak stress, spanning, frustratie en eenzaamheid ervaart. Ik werk niet. Ik ben in het verleden gediagnosteert met een A.S.S. hoewel ik niet veel herken.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24428
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Mensen uitnodigen voor een leuke dag (maar voel angst)

112019 schreef: 07 mei 2019 12:03 Oké...

Ik heb nu 2 mensen voor een leuk dag om te gamen ..het is voor mij al heel eng om dit weer op te pakken.
Kijk het probleem is : als iemand af zegt en dan zeker iemand die je er echt bij wilde hebben, DAN DOET DAT PIJN!
En weer lijk ik het me dan op mezelf te betrekken...Ik word soms zo moe van mezelf. :doubt:

Het is al lang geleden maar ik weet ook niet of me contacten het wel echt leuk vinden.
En daar bij wil ik dat het heel goed georganiseerd is.
Ik hoop dat ik via dit weer een deur kan openen en dan moet ik het wel goed doen en zelf me goed voelen.
Heb nog geen dag of zo dan alleen dat ik het wil doen.

Maar 2 mensen willen dus al komen.
En nu wil ik nog wat uitnodigen maar voor sommige mensen ben ik bang voor hun reactie.

Ik ben zo onzeker geworden door bepaalde dingen dat dit na jaren echt wel een huge step is.
Het lijkt mij een goed begin. Draai het negatieve eens naar het positieve. Dat is lastig, maar je hebt al twee mensen die graag willen komen. En twee mensen is natuurlijk beter dan helemaal niemand. Als er nog meer mensen willen komen is dat fijn, maar je hebt al een basis. Probeer in te zien dat iedereen eigen keuzes maakt. Ze kunnen besluiten om te komen gamen, maar ze zijn ook vrij om het af te wijzen. Dat hoeft niet persoonlijk te zijn, het kan ook een eigen keuze zijn, om heel andere redenen dan dat jij misschien denkt.
Nee heb je en ja kan je krijgen. Je staat vrij om mensen te vragen. Zo zijn anderen ook vrij om te kiezen wat ze willen.

Knap dat je deze moeilijke stap zet. De eerste stappen zijn vaak lastig. Maar je kan er op een gegeven moment echt in groeien.

Ook goed dat je over leuke activiteiten nadenkt en dat je probeert initiatieven te nemen. Dat is, wat de uitkomst ook is, al een overwinning.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”