Gebruikersavatar
Thomas92
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2018 18:52

Luier fantasie

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik alvast kwijt dat ik nu al super blij ben met dit forum - het ziet er allemaal erg serieus uit - en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
Om het overzichtelijk te houden heb ik even kopjes gemaakt:
- Mijn verhaal
- Mijn vraag en eigen research

Mijn verhaal
Ik ben flink te vroeg geboren - hierdoor had ik tijdens de start van mijn schoolcarrière al een grote ontwikkelingsachterstand - dit uitte zich o.a. in een flinke taalachterstand maar ook het feit dat ik erg laat zindelijk was. Mijn plas- en poepluiers weden derhalve verschoond in de verschoonruimte op school - door de klassenassistente. Gezien deze ontwikkelingsachterstand heb ik op een Mytylschool gezeten.

Laat ik voorop stellen dat ik heel erg blij ben met het feit dat ik zo goed ben geholpen, anders had ik nu waarschijnlijk geen HBO kunnen doen! Het heeft voor mij echter ook een ander gevolg. De altijd fijne aandacht bij het verschonen van mijn luier ben ik gaan koppelen aan seksuele opwinding. Dit heeft voor mij tot gevolg dat ik ben gaan fantaseren over luiers en daar seksueel opgewonden van raak. Ik heb ook wel eens overwogen om weer een luier om te doen. Ik heb dit echter nooit gedaan - omdat ik in mijn fantasie complete controle heb - ik kan bijvoorbeeld fantaseren dat ik nog op het luierkussen pas - en nog in mijn oude kinderluiers pas - terwijl dat nu helemaal niet meer zou kunnen. Kortom ik houd het graag bij fantasie.


In mijn echte (day-to-day) leven staat mijn luier fantasie mij totaal niet in de weg. Ik heb een vriendin, een leuke baan en ik ben gelukkig. Toch neemt dit niet weg dat als ik bijvoorbeeld een ouder zie lopen met een pak luiers dat mij dat wel opvalt - terwijl ieder ander het waarschijnlijk niet eens zou opvallen. Ditzelfde is van toepassing als ik bijvoorbeeld door de supermarkt loop en langs de pakken luiers loop. Of bijvoorbeeld een ouder die de luier controleert van zijn/haar zoon/dochter. Ik kijk er dus naar - het valt mij op - maar verder raak ik in die situaties niet seksueel opgewonden. Ik heb ook geregeld gezien dat een ouder een luier verschoont op de commode bij de ingang van de toiletten of op een bankje in het park. Ook dat maakte mij eigenlijk nooit onzeker - al moet ik wel zeggen dat ik in deze laatste categorie "het verschonen van de luier" wel meer moeite heb om niet seksueel opgewonden te raken - een enkele keer (misschien was het 1x of 2x in mijn leven) voelde ik in dit soort situaties een heel, heel lichte erectie opkomen.

Mijn vraag Mijn en eigen research
Soms denk ik wel eens aan pappa worden - een zoon of dochter - en juist die geachte maakt mij sinds een week erg onzeker over mijn luier fantasie. In de beginfase van het ouderschap zal ik ook luiers moeten verschonen. Ik ben dan bang dat ik seksueel opgewonden raak tijdens het verschonen van de luier van mijn eigen zoon en/of dochter. Zou dat kunnen? Zoals ik net onder het kopje "mijn verhaal" heb geschreven ben ik kennelijk in 99,9% van de gevallen in staat om mijn seksuele opwinding te onderdrukken op het moment dat het niet wenselijk is. Ik begrijp natuurlijk dat ook jullie niet kunnen aangeven of ik wel of niet seksueel opgewonden raak bij het verschonen van de luier van mijn eigen zoon en/of dochter - dat zal de toekomst moeten uitwijzen…. maar jullie kunnen mij misschien wel helpen - wat helpt bijvoorbeeld om het te onderdrukken? Natuurlijk ergens anders aan denken, maar ja... als je een luier aan het verschonen bent dan moet je een hoop "managen" - zorgen dat je kindje stil en rustig ligt, billen afwegen, luier omdoen en ondertussen ergens anders aan denken.... het klinkt nu al bijna als een onmogelijke opgaaf om tijdens het verschonen aan iets anders te denken....

Ik ben zelf gaan zoeken naar aanleiding van bovenstaande. Ik kwam o.a. het boek tegen Seks! - auteurs Rik van Lunsen en Ellen Laan. Hierin staat o.a.
Wat ons betreft beschouw je opwindende ‘foute’ fantasieën niet als fout. De beslissing om fantasieën wel of niet in de praktijk te brengen is van een andere orde
Iemand anders die ze in dit boek aanhalen:
Nancy Friday zei in dit verband: ‘Als een vrouw fantasieën heeft waarin ze het doet met het paard van Napoleon, maar tegelijkertijd zegt dat ze absoluut tevreden is over de seks met haar partner, wie ben ik dan, of welke dokter dan ook, om haar te vertellen dat ze niet normaal is.’
En laat ik eerlijk zijn, ik ben absoluut tevreden over mijn seksleven - met mijn vriendin en solo. De fantasie over luiers geeft mij een goed gevoel en ik zou die fantasie ook helemaal niet kwijt willen. Ik vind het bijvoorbeeld fijn te fantaseren over dat mijn vriendin die heel erg lief mijn poepluier verschoont.


Als we mijn fantasie gewoon even vergeten.... er zijn ook genoeg mannen die tijdens de seks denken aan bijvoorbeeld de buurvrouw, secretaresse of misschien wel het minderjarige buurmeisje. Ook dat soort voorbeelden staan in het boek Seks! - van de auteurs Rik van Lunsen en Ellen Laan. Het lijkt mij stug als deze mannen met een erectie rondlopen als ze de buurvrouw of het buurmeisje tegenkomen. Of de gehele dag op werk als ze die hele mooie secretaresse tegen het lijf lopen....

Kortom, ik denk dat ik gewoon moet genieten van mijn seksuele fantasien en dat ik mij helemaal geen zorgen moet maken. Anderzijds maakt de gedachte van het vershonen van de luier van mijn zoon/dochter mij onzeker in deze mening. Wat moeten mensen wel niet denken als ik in een openbaar toilet een erectie krijg van het verschonen van de luier van mijn zoon/dochter. Dan denken mensen dadelijk nog dat ik seksueel opgewonden raak van mijn eigen zoon/dochter.....

Groetjes,


Thomas
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Luier fantasie

Kortom, ik denk dat ik gewoon moet genieten van mijn seksuele fantasien en dat ik mij helemaal geen zorgen moet maken.
Ik denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken, je hebt over het eventuele vaderschap, zover is het nog lang niet.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Thomas92
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2018 18:52

Vraag en conclusie

Hi Volhoudertje,

Wat fijn om een reactie te ontvangen van iemand met een nuchtere blik!

Twee vragen:
1) Vanuit welke rol reageer je op dit onderwerp (als ik deze vraag mag stellen...)?
2) Mag ik je reactie samenvatten als:

- Het vormt op dit moment geen belemmering in mijn leven (daar ben ik het zeker mee eens!)
- Als het in de toekomst wel een belemmering vormt kan ik hulp zoeken - zodat het geen belemmering meer vormt.


Thomas
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Vraag en conclusie

Hallo Thomas,

1) Vanuit welke rol reageer je op dit onderwerp (als ik deze vraag mag stellen...)?
Ik ben moderator op dit forum. ;)

2) Mag ik je reactie samenvatten als:
- Het vormt op dit moment geen belemmering in mijn leven (daar ben ik het zeker mee eens!)
- Als het in de toekomst wel een belemmering vormt kan ik hulp zoeken - zodat het geen belemmering meer vormt


Dat lijkt me een goede samenvatting. Je hebt bovendien helder hoe jouw luier fanatsie onstaan is. UIt je verhaal maak ik op dat je er zelf goed mee om weet te gaan en het in het juiste kader kunt plaatsen. Er zijn geen tekenen dat het een onsessie of iets dwangmatigs is.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”