Gebruikersavatar
KevinFr1908
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2018 23:54

Relatieprobleem

Sinds een maand heb ik een relatie met een meisje die ik erg leuk vind.
Houd in gedachten dat mijn vriendin niet in een goede bui is (overspannen).
Gisteren hebben we voor het eerst een lange praatsessie gehad over dat zij zich onzeker voelde over onze relatie.
Ze heeft het gevoel dat ik haar niet leuk genoeg vind. Ik ben gewoon een erge droogkloot en weet niet goed hoe ik mijzelf moet uiten naar haar.
Ze wilt graag een diepere connectie met mij maken, maar ze geeft aan dat dat niet kan aangezien ik me niet echt open stel naar haar.
We hebben deze twee dagen het hier veel over gehad en ze wilt het nog een kans geven, maar ik ben zo bang dat ik het weer verpest. Ze is bang dat ze energie in mij gaat steken en dat het uiteindelijk toch niet gaat werken. Soms voelt het voor haar niet echt als een relatie, omdat ik bijvoorbeeld bij haar kom om het even leuk te hebben en dan weer ga. Ik denk dat ik te weinig moeite doe voor haar.

Is dat een teken dat we niet bij elkaar passen?

Kent iemand dit? Hoe kan ik die onzekerheid wegnemen?

Wat kan ik hier aan doen?

Groet,

Kevin
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15133
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Relatieprobleem

KevinFr1908 schreef: 24 mei 2018 00:03 Ik ben gewoon een erge droogkloot en weet niet goed hoe ik mijzelf moet uiten naar haar.
Als je een droogkloot bent, dan valt daar verder weinig aan te veranderen, je bent nu eenmaal wie je bent en in een relatie moet je niet anders willen zijn dan je bent. Maar je kunt een ander wel een beetje tegemoet komen. Veel praten en elkaar leren begrijpen is daar bij een hulpmidddel. Leer van elkaar en leg dingen uit. Communicatie is toch vaak de sleutel.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”