Gebruikersavatar
Steffke
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 sep 2017 14:40

hij krijgt het toch altijdd klaar (relatie)

Ik begrijp het gewoon nimmer , maar hoe komt het toch dat het die gast toch altijd lukt .
Ik heb vroeger eens een artikel ergens zien staan met de titel waarom vrouwen toch altijd vallen op klootzakken die liegen.
Ik ben een gewone normale gast ( volgens sommige niet onknap, maar dat wil ik niet gezegd hebben ) die eigenlijk niets te kort komt.
Ik ben altijd eerlijk en heb altijd respect voor iedereen, sta altijd voor iedereen klaar en toch lukt het me nooit om de aandacht te krijgen van een vrouw of een relatie te krijgen. Is het dan misschien omdat ik maar 1,75 m ben ik weet het niet.

Wanneer ik dan zie dat er een gast in de sportschool is die hier drie huizen verder woont en altijd succes heeft bij vrouwen en eigenlijk niets te bieden heeft, ta dan stel ik me toch vragen. Waarom zeg ik dat die gast niets te bieden heeft. Die man heeft drie zaken failliet laten gaan omdat hij de grote sier uithing en eigenlijk niets deed als maar op reis gaan op kosten van de zaken die hij had. Om de haverklap stonden er deurwaarders aan de deur de relatie met zijn vorige vriendin is stuk gegaan hierdoor.De liefde hiervoor was een Frans meisje dat hij met leugens ook naar hier heeft gelokt en waar hij ook de sier mee uithing. Verder liegt hij alle uiteinden aan elkaar zo zit hij tegen iedereen te zeggen dat hij de grote man is van een bedrijf en dit goed wetende dat hij daar gewoon administratief bediende is. Wanneer je zijn linkdll profiel bekijkt staat ook dit vol leugens . Zo staat er te lezen dat hij een mba aan de universiteit heeft behaald terwijl hij daar net één jaar heeft gezeten , er staat ook dat hij afgestudeerd is aan een hogeschool hier in de buurt , goed wetende dat hij daar niet heeft gestudeerd. Ik weet dit allemaal uit zeer goede bronnen. Wanneer ik met hem spreek dan merk je al snel dat hij vol leugens zit. Volgens een goed kameraad van mij die hem ook goed kent kan hij maar amper de huur van zijn appartement betalen.

Nu heeft hij hier in de buurt weer een meisje haar kop gek gemaakt en heeft hij er een relatie mee sinds een dikke maand. Volgens mijn kameraad wil hij bij haar intrekken en zit hij haar warm te maken om een eigen zaak op te richten. Dit terwijl hij daar zelf in gefaald heeft.

Ik begin me dus echt vragen te stellen hoe het komt dat het die man steeds lukt om meisjes hun vertrouwen te winnen en hoe het komt dat die meisje dit zelf niet doorhebben toch alvast de eerste maanden niet.
Het vorige meisje had dit wel door maar gaf hem dan nog steeds meer kansen.


Is het nu echt zo dat vrouwen voor die praatjesmakers vallen of niet ?
Ik begrijp het gewoon nimmer.
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: hij krijgt het toch altijdd klaar (relatie)

Nee, ik denk niet dat vrouwen op praatjesmakers vallen. Vrouwen vallen op wie ze vallen, en dat geldt ook voor homo's, lesbiennes en biseksuelen. Waarom maak jij je zo druk om iemand die blijkbaar status bij elkaar liegt? Waarom heb jij de focus zo op hem? Ga in plaats van dat je de focus zo op hem hebt, eens na wat JIJ te bieden hebt. Je legt de aandacht zo ontzettend bij de ander. Het is niet belangrijk hoe het bij de ander zit, het gaat niet om de ander. Het gaat om wat jij wilt, wat jij iemand kan geven.

Verleg je aandacht eens niet naar de ander, zodat de aandacht een keer op jezelf valt. Want hoe meer je aandacht legt op een ander, hoe minder je met jezelf bezig kan gaan.

Maak eens een analyse van jezelf. Waar geloof jij in? Waar sta jij voor? Wat zijn jouw eigen idealen? Waar sta jij in de wereld en welke denkpatronen heb jij? Wat zijn jouw voorkeuren in de maatschappij? Nu is dit een tekst wat meerendeels over iemand gaat waarbij het niet eens waard is om bij stil te staan. Zet jezelf eens in het middelpunt.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”