Gebruikersavatar
Littlemisssunshine
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jul 2017 10:15

Minder verliefd door elkaar niet te zien...?

Hoi allemaal,

Ik post niet vaak zelf wat maar wil toch even het volgende kwijt en op zoek naar gelijk gezinden/ tips. Probeer het zo kort mogelijk te houden.

- Half jaar relatie met een 2,5 jaar jongere vriend (net 21 en ik 23)
- Hij is hiervoor nog nooit eerder verliefd geweest, geen relaties, alleen korte verhoudingen en voornamelijk alleen op seks
- Was in het begin lastig, wordt het wel wat of niet.. hij wist niet of hij zich wel kon binden
- Voornamelijk een weekend relatie door afstand maar zien elkaar dan wel vrijdag t/m zondag
- ik ga binnenkort stage lopen 4 uur verderop (is opzicht te doen om in het weekend terug te komen) en hij gaat over een jaar nog naar het buitenland voor een half jaar

Nu is het zo dat hij echt super gek op mij is, als we bij elkaar zijn dan is dat zo overduidelijk. Soms denk ik wel ietsje meer dan ik op hem haha. Alleen merkt hij dus dat als we elkaar een paar dagen niet fysiek kunnen zien dat dit minder wordt; dat het een beetje vervaagd. Maar als we dan weer bij elkaar zijn dat het weer 100% terug is. Dit heeft hij blijkbaar al wel vanaf het begin al.
Dus ik vroeg waar dat aan lag en hij zei dat hij gewoon wel echt aan (geen) fysiek contact ligt... (hij is idd een persoon waar seks heel belangrijk voor is, waar hij ook echt niet zonder kan, we hebben vaak 3x per dag sowieso wel seks bijv.)

Hij vindt het super kut dat hij dit voelt en ik vind het uiteraard ook heel naar om dit te horen. Ik heb dit ook wel met mindere mate maar heb niet dat er echt 'verleiding' is als ik hem een paar dagen niet zie.
Persoonlijk denk ik dat hij nog niet 100% klaar is voor deze relatie en er dus nog moeite mee heeft, ook gezien zijn losbandige verleden.

Ik heb nu gezegd dat ik nog even geduld zal hebben, ook vooral omdat hij zegt dat hij niet zo moet zeuren en zich er gewoon overheen moet zetten dat we elkaar dan even niet zien en dat hij zn best gaat doen.
Maar toch doet dit pijn om te horen... en weet niet zo goed wat ik moet denken nu.
Gebruikersavatar
Littlemisssunshine
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jul 2017 10:15

Re: Minder verliefd door elkaar niet te zien...?

Misschien ook nog goed om te benoemen dat hij dus super veel moeite heeft met elkaar niet zien. Ik vind het prima als ik hem 2x per week zie, hij vindt dat dus weinig. Daarom weet hij ook niet of als ik straks naar het buitenland ga, of als hij gaat, of hij het aankan
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Minder verliefd door elkaar niet te zien...?

Littlemisssunshine schreef: 30 okt 2017 10:52 Ik heb nu gezegd dat ik nog even geduld zal hebben, ook vooral omdat hij zegt dat hij niet zo moet zeuren en zich er gewoon overheen moet zetten dat we elkaar dan even niet zien en dat hij zn best gaat doen.
Het 'probleem' ligt bij hem, maar hij heeft de toezegging dat hij zijn best gaat doen om daar verandering in aan te brengen. Dat is een toezegging waar je hem aan kunt houden. Het is voor hem een leerproces om anders om te gaan met fysieke afwezigheid en behoefte aan seks en het hebben van een relatie. De tijd zal het leren of hij daar wat volwassener in kan worden.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Littlemisssunshine
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jul 2017 10:15

Re: Minder verliefd door elkaar niet te zien...?

Ik vind het alleen zo gek dat hij zegt dat het afvlakken van zijn gevoel komt door geen fysiek contact....
En als we elkaar dan weer zien is het voor 100% terug...
Gebruikersavatar
Littlemisssunshine
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 jul 2017 10:15

Re: Minder verliefd door elkaar niet te zien...?

volhoudertje schreef: 30 okt 2017 11:27
Littlemisssunshine schreef: 30 okt 2017 10:52 Ik heb nu gezegd dat ik nog even geduld zal hebben, ook vooral omdat hij zegt dat hij niet zo moet zeuren en zich er gewoon overheen moet zetten dat we elkaar dan even niet zien en dat hij zn best gaat doen.
Het 'probleem' ligt bij hem, maar hij heeft de toezegging dat hij zijn best gaat doen om daar verandering in aan te brengen. Dat is een toezegging waar je hem aan kunt houden. Het is voor hem een leerproces om anders om te gaan met fysieke afwezigheid en behoefte aan seks en het hebben van een relatie. De tijd zal het leren of hij daar wat volwassener in kan worden.
Zoals je het zo schetst zit wel wat in ja...

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”