xavier2203

Waarom kom ik steeds makkelijker over vrouwen heen?

Waarom kom ik steeds makkelijker over vrouwen heen?

Het laatste paar jaar heb ik - leeftijd 35 - vier hele leuke vrouwen ontmoet. Ik heb ook in alle vrouwen genoeg interesse gehad om ze te willen daten om te kijken of ze geschikt relatie materiaal waren.

1 "CH" heb ik op internet leren kennen van marktplaats, en verder op Facebook. Voor de eerste date werd ze een FB vriend* en toen zag ik dat ze een vriend had. Hij was ook nooit ter sprake gekomen en ik had ook nooit gevraagd of ze een vriend had. Dat voelde vervelend, maar ik was er zo overheen.

* Voor diegene die het niet weten; Soms kan je bij FB pas zien of iemand een relatie heeft, nadat je vrienden met ze bent.

2 "A" heb ik leren kennen bij een tijdelijke werkgever. Ze was geen directe collega van dezelfde afdeling. Omdat ze bijna perfect was, werd ik hier binnen enkele dagen al bijna verliefd op. Ik heb aan haar en collega's niet gevraagd of ze een vriend had. Haar FB was ook afgesloten. Ze bleek er dus wel een te hebben en de crush was over op dezelfde dag wanneer ik erachter kwam.

3 "M" heb ik leren kennen tijdens uitgaan. Vrijgezel, en dezelfde crush als bij "A". Wel veel flirten maar later bleek dat ze mij gebruikte als flirt om gedachte van een andere gast kwijt te raken. Voelde mij ontzettend rot hierover en dacht het moeilijk te vergeten. Dit duurde dus ongeveer 1 douchebeurt......

4 Als laatst, gisteren, heb ik "F" proberen te benaderen met hetzelfde doel als hierboven. Ik had haar al een tijdje op het oog maar er was gewoon nooit echt een goeie kans voor persoonlijke benadering. Uiteindelijk toch mee uitgevraagd. "Nee" terug gekregen en diep teleurgesteld afstand genomen. Dat was gisteren en ik ben er alweer overheen.

Dit zijn 4 voorbeelden van meiden. Dit heb ik net zo samenvattend verteld aan een van mijn beste maten en hij begrijpt totaal niet waarom ik er zo makkelijk overheen ben. Vroeger was ik juist zo'n sulletje die later nog steeds begon over "Weet je nog die ene meid die ik toen op het oog had?" En zijn reactie was dan iets van "Nee, niet weer dat verhaal."

Ik heb zelf geen enkel idee hoe ik er zo snel overheen kom. Al deze vrouwen waren echt leuk, en qua innerlijk ook vrij zeldzaam. En die opmerking van de douche vinden ze al helemaal belachelijk.

Is dit gezeur om niks, of kan iemand een reden geven waarom ik er zo snel overheen ben? En de volgende? En daarna?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15109
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Waarom kom ik steeds makkelijker over vrouwen heen?

xavier2203 schreef:Is dit gezeur om niks, of kan iemand een reden geven waarom ik er zo snel overheen ben? En de volgende? En daarna?
Ja, dit is gezeur om niks. Je bent gewoon een rare vent die vrouwen als gebruiks- en verzamelobject ziet.
Voila, dat heb ik gezegd.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24416
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Waarom kom ik steeds makkelijker over vrouwen heen?

Wat ik hier enkel uit opmaak is dat je van vrouw naar vrouw gaat in zeer korte tijd. Serieus, ben je wel serieus als je aan een vrouw begint? Het is is meer tikkertje spelen. Van de een naar de ander.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
momo
Berichten: 11684
Lid geworden op: 10 okt 2009 23:02
Locatie: momoland

Re: Waarom kom ik steeds makkelijker over vrouwen heen?

Je hebt bindings- en verlatingsangst.

Als je nooit emotioneel investeert in een ander (man of vrouw) heb je ook niks verloren als het contact stopt.

Geen pijn, geen gemis, op naar de volgende oppervlakkige contacten.

Of het gezeur is of niet, het is jouw keuze en volgens mij ga je ooit nog het gevoel dicht bij een ander te staan missen.of niet


Het is wat het is
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)
xavier2203

Re: Waarom kom ik steeds makkelijker over vrouwen heen?

Volhoudertje: Nee, ik zie vrouwen echt niet als objecten.

Memories: Deze voorbeelden zijn niet in een korte tijd gebeurd alsof ik van de ene naar de andere spring. Ik loop niet bewust van de ene naar de andere. De meeste ben ik per toeval tegengekomen, buiten uitgaan. Wanneer ik deze interessante vrouwen ontmoette dan bleef ik gewoon mezelf, net zoals wanneer ik andere mensen ontmoet. Ik stelde me op zoals ik ben, ik deed niet mijn best om te scoren.

Momo: Ondanks dat de verwerkingsperiode zo kort duurt, kwam de klap wel flink hard aan van de kennis dat er verder niks meer kon gebeuren.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15109
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Waarom kom ik steeds makkelijker over vrouwen heen?

xavier2203 schreef:Ondanks dat de verwerkingsperiode zo kort duurt, kwam de klap wel flink hard aan van de kennis dat er verder niks meer kon gebeuren.
Had je het anders willen hebben dan? Ik zou zeggen, prijs jezelf gelukkig dat het bij jou zo werkt. Dan kun je gewoon vrolijk verder met oppervlakkig daten en proberen vrouwen te 'scoren'. Je neemt de volgende ochtend een douche en en je bent er ook weer van af. Wat wil je nog meer? Zelfs over je waterrekening hoef jij geen zorgen te maken.
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: Waarom kom ik steeds makkelijker over vrouwen heen?

Beste xavier2203, wat is nu je probleem? Of is het probleem dat er geen probleem is?
Understand: you been understood
xavier2203

Re: Waarom kom ik steeds makkelijker over vrouwen heen?

Volhoudertje: Ik ben er inderdaad wel blij om dat ik er zo snel vanaf kom. Ik vind het alleen raar, daar in mijn omgeving wat gasten zijn die er veel langer over na denken.

Koen: Zo zou je het kunnen noemen. Het lijkt een beetje alsof ik tijdens zo'n moment nogal weinig emoties heb.

Topic wat mij betreft gesloten.
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15109
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Waarom kom ik steeds makkelijker over vrouwen heen?

xavier2203 schreef:Topic wat mij betreft gesloten.
Bij deze.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”