AND1_Magic

Verliefdheid, onzekerheid en verlangen.

29 aug 2014 18:17

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mezelf in de liefde.
Ik ben een normale redelijk sociale jongen en heb nooit moeite gehad om sociale contacten te leggen. Nu ben ik alleen onwijs heel erg onzeker in de liefde. Ik heb nooit een serieuze relatie gehad die langer als 2 maanden duurde.( ik ben 20 jaar )

Nou heb ik de laatste 5 maanden verspild door achter een meisje aan te lopen die uiteindelijk niks wou. Nou heb ik vorige week uit het niets seks gehad met een meisje en ik vind dat meisje zo verschrikkelijk leuk dat ik de vorige helemaal ben vergeten. Nou wil ik het alleen met dit meisje niet verpesten door veel te gaan whatsappen omdat ik het dan altijd verpest door me onzekerheid.

Nu wil ik weten hoe ik het moet aanpakken me dit meisje want ik weet niet of ze me leuk vind of dat ze alleen een keer seks wou. Een vriend van me zei dat ik gewoon moest vragen of ze een keer wat wou doen. Ik dacht zelf dat ik kon vragen of ze het bij 1x wou laten of dat ze een keer wat leuks wou doen met zijn tweeen? Want denken jullie?

Hoop dat jullie me kunnen helpen.
MVG Mark

AND1_Magic

down gevoel bij liefde

29 aug 2014 18:22

Hallo allemaal.

Ik wil heel graag een vriendin waarmee ik samen kan zijn en alles kan delen.(seks interesseert me echt niks) Nou ben ik alleen heel onzeker. Ik heb nou een meisje leren kennen en denk niet dat ze wat met me wil maar sinds ik haar leuk vind voel ik me al de hele week verdrietig, chagrijnig en somber. Ik erger me aan alles om me heen, me vrienden me familie en zo. Wat kan ik hiertegen doen, want als een meisje me wel leuk vind en ik ben samen is alles goed maar als ik dan weer thuis ben ben ik na 1 of 2 dagen weer heel onzeker en dan krijg ik dit sombere gevoel weer. Weet iemand wat dit is en heeft nog iemand dit?

Kan dit een depressie zijn? Het kan ook meespelen dat ik de laatste tijd geen afleiding gehad heb omdat ik hele dagen thuiszit omdat ik vakantie had, maar als ik werk dan heb ik er op me werk geen last van door de afleiding maar zodra ik dan thuis ben heb ik het weer...

volhoudertje
Moderator

Re: Verliefdheid...

29 aug 2014 18:27

AND1_Magic schreef:Nu wil ik weten hoe ik het moet aanpakken me dit meisje want ik weet niet of ze me leuk vind of dat ze alleen een keer seks wou.
Zeg maar gewoon waar het op staat, dat je haar heel leuk vindt en haar vaker zou willen zien.
Dan ben je gewoon eerlijk en weet zij ook meteen hoe de zaken staan.
Veel succes!
* Liebe Macht Frei *

Psycholoog Dea

Re: Verliefdheid, onzekerheid en verlangen.

01 sep 2014 10:07

Eerlijkheid is belangrijk in een goede relatie, ook in het begin. Vertel haar hoe het voor jou is en ontdek hoe ze reageert. Je kunt het in je hoofd laten blijven afspelen, maar je weet pas echt hoe zij erover denkt als je het een keer vraagt. Als ze jou ook leuk vindt, dan vindt ze het alleen maar super dat je dit tegen haar durft te zeggen.
Psycholoog Dea van de online Psychologenpraktijk Boom.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”