Dylan94

ik heb haar bedrogen

Hallo forumleden,

Ik ben 19 en heb reeds anderhalf jaar een relatie met een meisje dat ik heel graag zie. Echter, door vaginisme is het tussen ons nog steeds niet mogelijk om de liefde te bedrijven, iets waar ik het soms moeilijk mee had/heb, maar ik moet geduld oefenen. Helaas heb ik een grote fout gemaakt, en heb ik haar een paar maanden geleden bedrogen met een ander meisje, het was nadat ik een avond op stap met vrienden was geweest. Het meisje is geen vriendin, en sindsdien heb ik haar ook niet meer gezien. Ik had die avond, om het zo te zeggen, echt veel zin en het meisje blijkbaar ook, zodoende ben ik met haar mee naar huis gegaan en is het gebeurt. Het was enkel en alleen voor dat, er kwamen geen gevoelens aan te pas. Nu verga ik echt van de schuldgevoelens, en nee ik vraag geen medelijden want dat verdien ik niet, maar ik vraag wel, wat moet ik doen? Als ik het opbiecht is mijn relatie voorbij,en als ik het voor mezelf houd voel ik me gewoon slecht om telkens te moeten zeggen dat ik van haar hou, maar in het achterhoofd te weten dat ik haar bedrogen heb.. Wat is de beste oplossing voor mijn dwaze misstap denken jullie?
Gebruikersavatar
FlowerPower2020
Berichten: 6775
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:54
Locatie: Mentha Aquatica

Re: ik heb haar bedrogen

Gewoon eerlijk vertellen aan je vriendin. Ja de relatie zal waarschijnlijk voorbij zijn. Mar het heeft geen zin om in allerei bochten te wringen, ze komt er waarschijnlijk wel achter.

Wees gewoon eerlijk, zeg dat jij er moeite mee hebt met het begrip vaginisme. En moeite mee hebt dat jullie nog niet hebben gevreeën.

Suc6
Understand: you been understood
Gebruikersavatar
GeenPijn
Berichten: 5314
Lid geworden op: 18 feb 2011 00:51

Re: ik heb haar bedrogen

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij nou eigenlijk wil en hoopt uit deze relatie na wat er is gebeurd. Wil je eigenlijk wel verder en zo ja als partner of als een vriend. Wat hoop je dat ze zegt? En wat wil jij ervoor doen of laten.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.
Gebruikersavatar
Psycholoog Dea
Berichten: 191
Lid geworden op: 27 nov 2013 16:59

Re: ik heb haar bedrogen

Je vraagt naar een oplossing voor je misstap. Ik denk niet dat er een oplossing is zoals jij dat graag ziet. Je zult nu eenmaal met de gevolgen van je daden moeten leven. Mijn advies is: Wees eerlijk en biecht op. Een relatie gebaseerd op leugens, is geen goede relatie.
Psycholoog Dea van de online Psychologenpraktijk Boom.

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”