demivermeulenx

sex met me ex wat moet ik doen?

Teneerste hoi! Ik ben nieuw hier en zoek het nog een beetje uit!

Ik zit hier al heel lang mee , ik had driejaar een relatie veel tegenslagen en veel ruzies , ik heb de stap gezet om te kappen en ben tesnel aan een nieuwe relatie begonnen *verlatingsangst* nu gaat hij met me bestevriendin maar wilt wel sex met mij? Ik heb gezegt ja en zijn naar zijn zus de huis geweest .. het voelde zo vertrouwd tijdens de sex vroeg ik hou je nog van me hy zegt jaa en hij zei jij van my ik zei ik ook .. na het sexen kreeg ik tranen in me ogen hy zei je bent je aan het inhouden he en ja hoor ik liet me gaan maar het lykt voor de buitenwereld of we elkaar haten .. maar ik houd zielsveel van hem ik mis hem en dit is de enige reden om bij hem te zijn , ik ben 18.. hij 20.. denkje dat wij samen komen?

Memories
Moderator

Re: sex met me ex wat moet ik doen?

Hij gaat met je beste vriendin en jij hebt sex met hem terwijl hij een relatie heeft met je beste vriendin?
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

volhoudertje
Moderator

Tja, wie weet is het bij jullie 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'?
Als het goed en vertrouwd voelt voor jullie, dan zou ik daar maar voor kiezen.
Jullie zijn ook nog behoorlijk jong begonnen. Jullie waren toen 15 en 17.
Samen zijn is iets wat je moet leren, het is lang niet gezegd dat zoiets in één keer goed gaat.
Het is wel een beetje zuur voor degene waar je nu een relatie mee hebt.
Het is wel zo eerlijk en netjes om dit met ze te bespreken en uit te leggen.

Ik wens jullie veel succes.
* Liebe Macht Frei *

Roady

Jullie zijn 18 en 20 en nu al is je leven een rommeltje.

Wacht eerst 5 jaar, ruim je eigen troep op, zorg dat je op je eigen benen kan staan.
En ga dan rustig aan bouwen aan een stabiele relatie, eentje waarbij je jezelf niet hoef te verliezen.
Ga intussen een jaar arme kinderen helpen in Albanie, daar zul je enorm van opknappen en je ogen openen voor de werkelijkheid.

volhoudertje
Moderator

Roady schreef:Ga intussen een jaar arme kinderen helpen in Albanië, daar zul je enorm van opknappen en je ogen openen voor de werkelijkheid.
Briljant advies, hoor. 001_rolleyes Eerst zeg je Demi en haar vriend dat hun leven een rommeltje is en dat ze eerst hun troep moeten opruimen,
maar ondertussen wil je ze ook ver van huis sturen om mensen in Albanië te helpen.
Nou nou, als ik Demi was dan zou ik maar zo snel mogelijk een ticket boeken en doen wat jij haar aanraadt. [zucht]
* Liebe Macht Frei *

Roady

Ik snap dat het tegenstrijdig kan klinken.
Enig idee waarom ik dit advies neerleg?

volhoudertje
Moderator

Roady schreef:Enig idee waarom ik dit advies neerleg?

Je hoeft het niet zo spannend te maken hoor, leg het maar eens uit. [027]
* Liebe Macht Frei *

MickeyD

Roady schreef:Jullie zijn 18 en 20 en nu al is je leven een rommeltje.

Wacht eerst 5 jaar, ruim je eigen troep op, zorg dat je op je eigen benen kan staan.
En ga dan rustig aan bouwen aan een stabiele relatie, eentje waarbij je jezelf niet hoef te verliezen.
Ga intussen een jaar arme kinderen helpen in Albanie, daar zul je enorm van opknappen en je ogen openen voor de werkelijkheid.
:eek:
Sorry hoor, maar dit zijn standaard problemen voor 18-20 jarigen. Je kunt dit ook zien als een leermoment en ervaring opdoen. Ik vind niet dat je op basis van dat kleine verhaaltje kan vaststellen dat haar leven een rommeltje is..Tevens 5 jaar wachten, persoonlijk vind ik dat wel erg lang...

volhoudertje
Moderator

MickeyD schreef: :eek: Sorry hoor, maar dit zijn standaard problemen voor 18-20 jarigen.
Precies, dat bedoel ik.
Als je alle adolescenten met relatie problemen een jaar naar Albanië zou sturen dan zou het er binnen een paar maanden zwart zien van de Nederlandse jongeren. 001_tongue
Maak je borst maar nat: "Look out Albania, here comes the Dutch Heartache Brigade!" 011
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Eenzaamheid, relaties & seksualiteit”