Gebruikersavatar
steelix
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2015 01:10

Waar is het fout gegaan?

Waar is het fout gegaan?
door steelix » Zo Mei 03, 2015 10:12 pm

Beste mensen, situatie als volgt.


Ik ben 1 week op vakantie ergens naartoe gegaan, na een week bleek dat een leuk meisje dat ik kende ook naar diezelfde bestemming ging. Ik heb toen dus gevraagd welk hotel zij zat. We hebben een paar berichtjes uitgewisseld om misschien ook af te spreken op deze vakantie. Dit ging toen dus vrij vlot, en ik merkte dat het meisje er ook voor open stond en dat zag ze wel zitten.


1 dag later kwam ik haar tegen in een restaurant, en heb ik haar begroet, en snel een praatje mee gemaakt, ik liet haar verder met rust omdat ze zat te eten met haar ouders. Ik kreeg die avond nog wel een warm berichtje dat ze me weltrusten zei, tot hier ging het dus ook nog goed. Dus de volgende dag had ik al afgesproken met haar om naar een ander feest te gaan. Toen kwam ze een vriendin tegen van haar, die dus de rest van de vakantie met haar optrok, toen ik op het feestje aankwam heb ik het meisje en haar vriendin begroet en ik heb hier vervolgens de rest van de avond bijgestaan, we hebben gepraat en gelachen en hebben samen 1 leuke foto gemaakt maar ik heb niet de kans gekregen om alleen met haar te praten laat staat haar goed te versieren omdat haar vriendin er telkens bijstond, hierdoor merkte je dus goed dat er niet echt een leuke seksuele interactie in het gesprek kwam. Toen zij naar huis moest heb ik haar 3 kussen op de wangen gegeven, en ik merkte dat het niet de avond was waarop ik had gehoopt. Eenmaal bij thuiskomst krijg ik een berichtje op mijn telefoon, dat ze het gezellig vond. En de volgende dag loopt het gesprek stroef en lijkt het niet of ze er nog enigszins zin in heeft, als ik haar vraag wanneer we elkaar weer is zien, krijg ik antwoord " keertje bij het uitgaan een keer" Waar is het fout gegaan hier? Heb ik mijn kans niet gepakt? Of is ze teleurgesteld dat ik niet verder ben gegaan?, of ben ik toch niet leuk genoeg voor haar?


Groeten
Gebruikersavatar
Max
Berichten: 191
Lid geworden op: 17 apr 2015 09:35

Re: Waar is het fout gegaan?

Misschien een erg botte reactie van mijn kant hoor, maar je vraag lijkt erop neer te komen: waarom heb ik niet kunnen scoren?
Ben je uberhaupt gesteld op de persoon waarover je hier praat?
"dat er niet echt een leuke seksuele interactie in het gesprek kwam" ...misschien was dit een beetje te duidelijk je (wellicht enige?) focus?
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Waar is het fout gegaan?

steelix schreef:"Waar is het fout gegaan hier? Heb ik mijn kans niet gepakt? Of is ze teleurgesteld dat ik niet verder ben gegaan?, of ben ik toch niet leuk genoeg voor haar?
Ik sluit me volledig bij Max aan, steelix. In je gedachten ben je al te veel met 'versieren' bezig en kun je niet eens meer genieten van de gezellige atmosfeer, want je denkt maar aan één ding.

Mag ik vragen hoe oud je bent?
* Liebe Macht Frei *
Gebruikersavatar
steelix
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2015 01:10

Re: Waar is het fout gegaan?

De opvatting dat ik deze avond alleen wilde scoren is niet juist, het gaat er meer om dat ik had verwacht dat we na deze avond er een leuk gevoel aan over zouden houden, ik heb juist niet express de focus gelegd op het versieren en ben gewoon leuk gaan praten en hebben gewoon gesprekken gevoerd. Dat ze de dag erna laat merken dat ze er niet meer voor open staat om verder te praten is meer datgene waar ik me mee bezig hield, en niet of ik haar die avond had kunnen scoren
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15118
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: Waar is het fout gegaan?

steelix schreef:Dat ze de dag erna laat merken dat ze er niet meer voor open staat om verder te praten is meer datgene waar ik me mee bezig hield, en niet of ik haar die avond had kunnen scoren
Nou, dat is dan heel sneu voor dat ze niet meer verder met je wilde praten. Als het 'nee' is dan is het 'nee'. En dan heb je pech gehad. Volgende keer ontmoet je wel weer een ander meisje waar je een praatje mee kunt maken of proberen contact te leggen. Als het niet op vakantie is dan wel als je uit gaat.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Sex & liefde”