Gebruikersavatar
1978mir
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2017 20:07

Klachten gaan op en neer

Ik ben al een paar maanden thuis met klachten van stress / overbelasting
Na een paar goede dagen/weken heb ik weer wat meer last van lichamelijke klachten, heb het afgelopen weekend ook wel te veel gedaan denk ik, is dit normaal dat het met UPS en downs gaat???
Gebruikersavatar
Memories
Moderator
Berichten: 24425
Lid geworden op: 25 okt 2009 15:04

Re: Klachten gaan op en neer

1978mir schreef: 29 nov 2017 21:30 Ik ben al een paar maanden thuis met klachten van stress / overbelasting
Na een paar goede dagen/weken heb ik weer wat meer last van lichamelijke klachten, heb het afgelopen weekend ook wel te veel gedaan denk ik, is dit normaal dat het met UPS en downs gaat???
Ja dat is normaal, doseren is heel belangrijk en niet teveel in één keer.
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~
Gebruikersavatar
Maan
Berichten: 56
Lid geworden op: 20 nov 2017 16:57

Re: Klachten gaan op en neer

1978mir schreef: 29 nov 2017 21:30 Ik ben al een paar maanden thuis met klachten van stress / overbelasting
Na een paar goede dagen/weken heb ik weer wat meer last van lichamelijke klachten, heb het afgelopen weekend ook wel te veel gedaan denk ik, is dit normaal dat het met UPS en downs gaat???
Je uitval en thuiszitten hebben te maken met het feit dat je in de periode ervoor over je grenzen bent heengegaan. Een signaal van je lichaam zeg maar dat je het rustig aan moet doen.
Nu zit je in herstelfase en ga je vanzelf je nieuwe grenzen verkennen.
Het afgelopen weekend veel gedaan = toch weer last = het signaal van je lichaam dat je laat weten.
Neem het serieus. Jij en je lichaam moeten in balans blijven om goed te functioneren.
Die balans zoeken maakt dat je ups en downs ervaart.

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”