lunaxx

Deja vu's

Hoi, Allemaal.
Ik heb een tijd geleden ook een bericht op dit forum gezet
Ik loop nu een jaar met stress, angsten en nu heb ik de hele tijd déjà vu's
Ik zit zelf ook in therapie, me laatste gesprek heb ik eind juni. Ik dacht dus zelf dat het beter met me ging. Me angsten zijn veel minder geworden en voelde me weer een beetje mezelf.
Sinds drie weken geleden heb ik dus wel eens deja vu's gehad. Natuurlijk heeft elk mens dit. Sinds twee weken heb ik dus de hele dag door dejavus. Het gevoel dat ik die situatie hebt gedroomd of al eerder heb meegemaakt. Ik zit nu ook in me examen periode en ben daar ook weer bijna klaar mee. Maar merk zelf gewoon dat ik me nu gek aan het maken ben met die deja vu's... Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden? Of jullie ook hier ervaring mee hebben. Of mezelf tips kunnen geven?

Groetjes Luna
Gebruikersavatar
Lost Soul
Berichten: 1970
Lid geworden op: 29 mei 2010 18:31

Re: Deja vu's

Ik zou me er totaal niet druk over maken. Ik heb periodes in mijn leven gehad dat ik ze vrij vaak had, maar ze betekenen helemaal niets. Het is maar wat je er zelf voor een betekenis aan wilt geven.
If we don't get lost, we'll never find a new route.
Gebruikersavatar
Psycholoog Dea
Berichten: 191
Lid geworden op: 27 nov 2013 16:59

Re: Deja vu's

Ik zou me er inderdaad ook niet al te druk over maken. Mocht het je op een gegeven moment echt gaan storen, dan kan je het aan je psycholoog vertellen?
Psycholoog Dea van de online Psychologenpraktijk Boom.

Terug naar “Stress, angsten en fobieën”