BrokenBisquits

ben ik lui of ben ik levensmoe?

Heey,

Ik weet echt niet wat er met me mis is. Ik studeer nu voor mijn eerste jaar voor leerkracht. Deze richting vind ik ontzettend leuk maar ik ben gewoon te lui om naar de les te gaan. Ik heb ook net gehoord dat dit de reden is , ik van 3/4 vakken onvoldoende heb. Ik ben het beu. Ik wil echt echt echt heel graag naar de les gaan maar ik vind telkens een excuus om niet te gaan. Vandaag ben ik niet gegaan omdat ik vannacht geen oog dicht had gedaan, ik had spierpijn , mijn hoofd en moest constant hoesten. Tegen d ochtend geraakte ik pas in slaap en wanneer mijn wekker ging (OM HALF 10!!) dacht ik, ik blijf liggen. T heeft toch geen zin om te gaan als ik zo in de les zit. Achteraf heb ik dan echt spijt. Ook de leerkrachten spreken me aan, en vragen wat er mis is. Ik heb talent zeggen ze en ze vinden het jammer dat ik mijn voeten veeg aan mijn aanwezigheid.
Dit gaat niet enkel over school.
Ik ben soms zelfs te lui om iets te doen, om te koken of om te eten. Soms draait dit dan om en zit ik de hele dag te eten! Het is niet dat ik dan op stap ga of iets anders want daar heb ik ook geen zin in. Ik blijf liever thuis in de zetel zitten.
Ik vind dit echt storend!!! Ik wil energie en ik wil dingen bereiken. Ik wil mijn examens rechtzetten en alles goed doen. Ik wil socialer zijn en meer buiten komen.
Ik heb echt geen discipline en ik wil zelf dat dit veranderd. Maar hoe?
Ik voel me vaak zo levensmoe. Ik zie soms echt niet het leuke van iets in.
Soms ga ik gewoon winkelen omdat ik dan buitenkom en ik me nog wel goed voel erna.
Dit zijn niet enkel kleding maar ook vaak lekker eten of drinken.
Zoals vandaag kocht ik het duurste broodje in de zaak terwijl ik niet het geld heb om zo'n dingen te blijven betalen.
Ik voel dat er echt iets mis met me is!