MaBell

Re: riagg deel 1

Als je met iemand wilt praten Christel, ik wil altijd wel naar je luisteren. je mag me altijd bellen, al is het midden in de nacht. Wachten is niet leuk, zeker als je een slecht telefoontje kan verwachten. Ik maak me zorgen om je, probeer toch wat rust te vinden. 3some
christel 27

Re: riagg deel 1

weer een dag verder en nog niet veel meer weten alleen dat me fam naar het ziekenhuis is . en dat me oma veel pijn heeft . de spanning is om tesnijden bij mij . heb ook het riagg gebeld en ook daar wacht ik tot ze bellen dus het is een dag van wachten :( :( :( :( :( :( :(
MaBell

Re: riagg deel 1

De spanning is het ergste. Ik hoop dat je gauw wat hoort, dan is er al wat minder onzekerheid :question: :question:
christel 27

Re: riagg deel 1

me oma is gestorven :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( [/b]
Vlinder*

Re: riagg deel 1

Gecondoleerd :knuffel:
Drake

Re: riagg deel 1

Gecondoleerd. :( :knuffel: :knuffel:
Heel veel sterkte met het verlies. :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:
Bianca1984

Re: riagg deel 1

Heel veel sterkte met het dragen van dit verlies in een tijd die voor jou al zo zwaar is.
Ik hoop dat je moed houd!
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 6335
Lid geworden op: 26 aug 2008 14:00

Re: riagg deel 1

Hoi Christel,
veel sterkte in deze nare tijden. Ik hoop dat jullie als familie elkaar kunnen steunen in het verdriet.
Zoeza

Re: riagg deel 1

Gecondoleerd Christel! Heel veel sterkte en kracht! :knuffel:
Gebruikersavatar
JulianC
Berichten: 2225
Lid geworden op: 24 sep 2009 17:16

Re: riagg deel 1

:knuffel:
You'll get over it. One day.

"Je moet het zelf doen, maar je hoeft het niet alleen te doen.."
christel 27

Re: riagg deel 1

we zijn weer bij het riagg geweest net als elke week . ik kan er lang over praten maar wat heb ik er aan . me man die begrijpt het de eene keer wel en dan weer niet en zo kan ik nog wel even door gaan hij is gewoon een L .L
MaBell

Re: riagg deel 1

Je hebt gelijk Christel, onbegrip is het laatste wat je kan gebruiken.
christel 27

Re: riagg deel 1

het jaar is bijna om heb alles versierd voor de kerst . en nu is het wachten tot ik er zin in heb want dat heb ik niet echt jammer genoeg :confused: :confused: :confused: .
Anonymousssss

Re: riagg deel 1

hey Christel,

ben je een beetje de kerstdagen doorgekomen? je topic was flink gezakt, en we hebben al 2 weken niks van je vernomen
christel 27

Re: riagg deel 1

hoi Anonymousssss .ik ben de kerst redelijk door gekomen .
en ja ik ben er niet meer op geweest .
gewoon geen zin meer en me niet al tebest voelen en zo .
misschien her ken je dat wel
christel 27

Re: riagg deel 1

ik wens iedereen een gelukig nieuwe jaar .
en alles wat we wenssen mogen voor 2010 .
en hopen dat we een beter jaar krijgen


veel liefs van chris 3some 3some 3some 3some 3some
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: riagg deel 1

Jij ook Chris.. ik hoop dat het een goed jaar voor je wordt.
Inzicht als Uitweg..
christel 27

Re: riagg deel 1

dat hoop ik ook dat het een beter jaar ga worden . en ik hoop voor jou ook
maar hoe gaat het nu met je Mystica ??
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: riagg deel 1

Nou met mij gaat het prima hoor :) Dank je ..
Inzicht als Uitweg..
christel 27

Re: riagg deel 1

met mij gaat het ook wel redelijk goed moet ik zeggen
dit jaaar krijg ik testen dus ik wacht het wel af . en dat zou in deze maand gebeuren . ben benieuwd of ze ook aan hun af spraak houden op het riagg . en met me tirapie kan ik niet beginne half jaar moet ik wachten :(
christel 27

Re: riagg deel 1

na heel veel praten op het riagg .
zijn de inteek gespreken gedaan . persoonlijkheids storenis heb ik en nog van die kwaaltjes :confused: :confused: :confused: en nu is het wacht voor behandeling wat 6 á 7 maand kan gaan duren
en onder tussen heb ik me flink verwond :( :( anderhalve week trug . en nu ter over bruging praat ik nu met prima
Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 6335
Lid geworden op: 26 aug 2008 14:00

Re: riagg deel 1

Hoi Christel -
het is toch godgeklaagd...! Heb je de hele intake doorlopen - ik vond dat loeizwaar en jij zo te lezen ook
moet je een half jaar wachten!!!

(Om uit je vel te springen.)

Hebben ze nog een tussenoplosing oid. aangeboden - of is het echt alleen duimen draaien????
christel 27

Re: riagg deel 1

ik heb een tussen persoon van primma heet dat die staan in verbinding met het riagg . maar daar kan ik maar 8 keer naar toe :confused: :confused: heb er al 4 gehat dus ik weet het niet hoe en wat het is gewoon shit
morgaine

Re: riagg deel 1

Hey zoals je misschien weet loop ik ook bij riagg maastricht en ik moet dus ook zo lang wachten maar ik krijg gewoon overbruggingsgesprekken met een psycholoog van daar dus dan zou jij dat toch ook moeten krijgen. Ik ga dr 1x in de twee weken naar toe en mag altijd bellen of mailen als het niet gaat.

Terug naar “Map 'Psychologie'”