mjoossen

groot probleem?

goede avond.

ik heb een tip gekregen van een vriend van mij dus vandaar dat ik dit nu probeer.

om een lang verhaal kort te maken:

sinds januari zijn ik en mijn vriendin uit elkaar.
ik heb toen vooral troost gezocht in de sportschool wat ik nu 5 dagen in de week voor minimaal 2 1/2 uur per dag doe,,
dat ging me best goed af tot dat ik de sportschool verliet.

ik ben sindsdien ook (vanaf toen het het uit was) uitwegen gaan zoeken door middel van drugs. het begon met blowen zo 3-4 per dag. maar tegenwoordig is het ook cocaine mdma xtc etc,, puur voor het goede gevoel. daarnaast drink ik ook extreem veel.

ik heb nu na 8 maanden weer contact met me ex maar wil daar niets meer mee beginnen door het geen wat ze me heeft aangedaan en niet dat ik haar de schuld wil geven,, maar wat ik voor uitwegen ben gaan zoeken om haar te vergeten terwijl ze toen dr tijd met 2 van mijn vrienden in bed heeft gelegen. elke keer gebeurt er wel weer iets,, ondanks dat ik duidelijk heb aangegeven dat ik het niet wil weten er toch weer iets na me hoofd word gegooid waardoor ik deze misstappen maak, ik wil me hiervoor laten opnemen maar durf t niet vanwege mijn moeder omdat ze slecht slaapt om hoe ik me gedraag,, heb afgelopen weekend nog vast gezeten omdat ik opgepakt werd door een vecht partij in breda en ik een agent tegen zijn hoofd sloeg.

ik wil hier mee zeggen dat ik me eigen helemaal niet meer in de hand heb en serieus hulp nodig heb via een andere weg vanwege mijn moeder!

ik hoop hier wat wijzer te worden,,
Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 15116
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: groot probleem?

mjoossen schreef:ik wil hier mee zeggen dat ik me eigen helemaal niet meer in de hand heb en serieus hulp nodig heb via een andere weg vanwege mijn moeder!
Als jij het gevoel hebt dat jij jezelf niet meer in de hand hebt lijkt het me inderdaad
verstandig om serieus op zoek te gaan naar hulp.
* Liebe Macht Frei *
Superwoman

Re: groot probleem?

Zo te lezen heb je last van je eigen gedrag en je schrijft dat je moeder er ook wakker van ligt. Zou het dan niet voor jezelf en voor je moeder prettiger zijn als je juist wel hulp krijgt?

Een opname is een mogelijkheid maar er zijn meer mogelijkheden. Over het algemeen kun je het beste je problemen met de huisarts bespreken en samen met hem/haar bekijken welke hulp voor jou goed zou kunnen zijn.

Succes!

Terug naar “Overige problemen”