Thomas1

prop in mijn hersenen

Hallo,

Ik weet niet onder welke rubriek mijn vraag moet vallen, daarom heb ik hem maar hier geplaatst.

Het is lastig uit te leggen maar mijn probleem is dat ik een soort prop in mijn hersenen (gedachten) lijk te hebben die mij belemmert bij het nadenken en consenteren en die mijn hersenen eigenlijk nooit rust geeft omdat hij er altijd zit. Ik kan hem wel deels omzeilen door bijvoorbeeld wat ik lees hard op te zeggen maar dat ik verre van ideaal.

Ik heb hier al jaren last van en mijn school leid er ook behoorlijk onder. Misschien is het belangrijk dat mijn moeder vorig jaar is overleden na een ziektebed van 3 jaar en aangezien ik nog thuis woon heb ik er veel last van gehad maar weet niet of dit er iets mee te maken heeft.

Ik hoop dat iemand enig idee heeft

Thomas
Gebruikersavatar
Minerva
Berichten: 17643
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:04
Locatie: Breda
Contacteer: Website Twitter

Re: prop in mijn hersenen

Goh lastig als je zo'n prop in je hersenen hebt. Wat doet die prop dan? Wat merk jij daar van?
Inzicht als Uitweg..
Erik

Re: prop in mijn hersenen

De "prop" in je hoofd, moet ik me dat voorstellen dat je telkens over iets aan het nadenken bent en daarom daar niet van afgeleid kan worden en dat je dus daar in belemmerd wordt? Of is je hoofd juist leeg... Wellicht eens contact met je huisarts zoeken en dit probleem voorleggen. Misschien heb je dan meer hulp nodig.

Terug naar “Overige problemen”