Lost Soul

Re: Erger mij hieraan.

Ik kom alleen maar op erotische websites uit bij Google onder vermelding van haar naam :lol:
If we don't get lost, we'll never find a new route.

TheEmperor85

Memories schreef:Ik heb toch ook even gekeken...en alleen maar dit... :o

:lol: :lol: :lol:
Ach, ieder z'n meug.

Memories
Moderator

TheEmperor85 schreef:
Memories schreef:Ik heb toch ook even gekeken...en alleen maar dit... :o

:lol: :lol: :lol:
Ach, ieder z'n meug.
Oh ja, moet ieder zelf weten.... :nod:
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Miran36

Lost Soul schreef:Ik kom alleen maar op erotische websites uit bij Google onder vermelding van haar naam :lol:

Ik weet niet waar jij kijkt,maar kijken kan je niet. En verder heb ik 1 advies, VAL DOOD ALLEMAAL!!!!!!!!!!

Miran36

Black Rose schreef:
Miran36 schreef:
Black Rose,vooral kappen nu. Jij kent mij totaal niet. Mensen die mij aanvallen kunnen de bal teruggekaatst hebben.

Met veel plezier :nod:
Niet dat je me afschrikt hoor ben al ergere spoken tegen het lijf gelopen :lol:
Enkel omdat ik in het principe geloof dat op een negatieve manier om aandacht vragen best niet gevoed en beter genegeerd wordt.
Wat verder jouw niveau betreft daar valt niet veel over te vermelden na even te googelen op je nickname.
Nog veel plezier gewenst met je andere activiteiten love3
Spreek voor jezelf. Jij zal wel spuuglelijk zijn.
Sukkel.

Leeuwtjuh

*in before the jouw-moeder-is-dik-opmerking*

cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5 cheerqd5
MickeyD schreef: Las ik laatst niet een topic van een "mod" met de oproep voor een relletje ;)
Dat was ik. Swing away, guys. Als het alleen maar om modder gooien gaat; knock yourself out.

*gaat achterover hangen met popcorn*

MickeyD

Kom mensen! Flame on!!
Mijn F5 trekt het bijna niet meer :p

Rose

Dit kan toch gewoon bijna niet waar zijn? :o
Nog geen 4 dagen actief lid en nu al het halve forum tegen je hebben, dat is nog niemand gelukt! [applaus]
Ik vind dat dat wel een felicitatie verdiend!

Afbeelding

quodpersortem

:lol:

mag ik er wel even bij vermelden dat de Twitter account "Miran36" niet dezelfde foto laat zien als 'onze' Miran36?

elgebak

Ik heb dit hele verhaal bijgehouden, en kan het nu toch niet laten om me er ook mee te bemoeien. Jij hebt een mening en dat is prima, veel andere mensen hebben een andere mening en dat is evengoed prima. En wat doe jij, je valt iedereen aan als ze hún mening uiten, en als mensen vervolgens van zich afbijten zijn zij de boeman volgens jou. Zo werkt dat niet. Als iemand op een nette manier aangeeft het niet met je eens te zijn dan is dat geen aanval. Net als dat jij het niet als een aanval bedoelt (neem ik aan) als je zegt dat je het vervelend vindt als mensen jou een borderliner noemen. Als jij direct begint te razen en te tieren wanneer een ander er op een andere manier tegenaan kijkt, dan ben je niet geschikt voor een forum. En zie je wel dat je zelf doet wat jij van een ander niet accepteert? Jij wilt geen borderliner genoemd worden, maar je hebt het tegen ons wel over een stel psychoten. Je scheert iedereen over één kam door de leden een negatief label op te plakken. Ik vind het ronduit onbeschoft om zulke taal uit te slaan tegen mensen die enkel aangeven een andere mening te hebben dan jij. En dat is mijn mening en dat heb je maar te slikken.

Miran36

Jammer,maar mijn twitternaam is geen Miran36.

Dit hier is alleen mijn gebruikersnaam hier.

Memories
Moderator

Miran36 schreef:Jammer,maar mijn twitternaam is geen Miran36.

Dit hier is alleen mijn gebruikersnaam hier.
Gebruik die naam dan positief en niet negatief zoals je nu tegen anderen dingen roept, over één kam scheert en zelfs psychoten noemt. Een advies van mij. Als je positiviteit wilt, bereik je dat niet op die manier wat je doet nu...en het lijkt mij niet dat je je alleen maar aanmeld om dity soort berichten te posten, het lijkt mij dat je komt voor adviezen, feedback, hulp enzovoort... ;)

Je schrijft nu dingen naar anderen die je zelf van anderen niet horen wilt...

(Ik stop nu met reageren op dit topic en ik hoop dat je er iets mee zal doen, Miran.)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

Terug naar “Overige problemen”