Black Rose

Re: Erger mij hieraan.

Ja,ik voel mij ook aangevallen,maar het is ook omdat ik bang ben om dan topics te openen.
Ik ben namelijk heel vaak weggepest op forums en ik ben bang dat het weer gebeurd. Ik wil enkel en alleen maar wat begrip,maar harde opmerkingen helpen daar niet bij.
Ik vraag me af bij deze waar/van wie je harde opmerkingen gekregen hebt :roll:
Ik val geen mensen aan. Dat doe jullie blijkbaar allemaal al.
En wat is dit dan :
Enne.....dan mag je flink vallen als je over mij valt hihi. 011
Zo kan ik uit je andere topics nog een paar voorbeelden halen, maar vast ga je je achteraf verschuilen achter het feit dat je het niet meer weet/jij het niet was die dit schreef :roll:

Verder vroeg ik me af hoeveel inwoners Overrijsel telt en deze gebruikersnaam gebruiken, maar misschien ga ik dan net iets te ver off-topic confused5

Miran36

Ja, laat maar want ik kan het blijven uitleggen.
Leuke welkom hier zeg.
glare glare glare glare glare glare glare 022 022 022 022 022

O ja hoor. GeenPijn schreef ook harde opmerkingen naar mij,maar er wordt alleen naar mijn opmerkingen gekeken.

En wat heeft mijn gebruikersnaam er nou mee te maken?

Miran36

Ja ik begrijp het al,kan mijn andere persoon zijn,maar laat maar.
Blijven jullie maar lekker discussiëren,ik doe hier niet aan mee omdat jullie allemaal over mij vallen hier.

Miran36

En dan nog wat verschuilen? Jij weet helemaal niet wat er in mij omgaat.
Ik merk het al,ik stuur een pb,want blijkbaar ben ik hier niet welkom. Ik hoop dat jullie allemaal kapot vallen. Stelletje psychoten bij elkaar. :evil:

Memories
Moderator

Hoe wil jij dat wij je leren kennen als je ons met zulke berichten aan komt zetten?

Gun jezelf maar ook ons de tijd. :)
~Wie niet kan luisteren kan ook niet vertellen.
De kracht van geluk is innerlijke vrede.
Wie geen slechte tijden kan verdragen, zal geen goede tijden beleven.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien.~

MickeyD

Ongepast offtopic :p (zeker voor een nieuweling)

Las ik laatst niet een topic van een "mod" met de oproep voor een relletje ;)

Miran36

Zo zien je maar weer hoe dom jullie kunnen reageren.
Alleen maar 1 persoon de schuld geven. Kijken jullie maar eens in de spiegel.
Fijn hoor,zeg dan gelijk maar dat ik niet welkom ben,ben ik van dat gezeik af. 001_tongue

Zodra iemand maar dan ook enigzins een lotgenotenforum zoekt,raadt ik ze deze absoluut niet aan. 001_tongue

momo

Je bent meer dan welkom, je brengt leven in de brouwerij [045] . Al hebben de verenigde psychoten gemeld dat ze het etiket 'mentaal uitgedaagd' verkiezen :-s

serieus..of je kan proberen op een deftige manier dingen te posten (zonder schelden)en andere zienswijzen relativeren, er iets mee doen of naast je neerleggen (whatever) of je zoekt inderdaad maar een andere plek...(voor zolang dat duurt dan)

Maar wees gerust, het ligt zeker aan hen!

Aan jou de keuze.
Frankly my dear, I don't give a damn...
Do or do not, there is no try... (Yoda)

Miran36

Nou,ik heb een forum waar ik goed op mijn plek ben,niet veroordeeld wordt en hier is het zeker het geval niet. Hierbij verlaat ik deze forum. Beneden mijn stand. Jullie zijn in en in gemeen en kiezen partij voor elkaar alleen omdat jullie er langer op zitten. Tabee,verwijder mijn account maar. Ik hoef hier niet meer te zijn.

crypt0read

Volgens mij kom jij, net zoals ik, ook liefde te kort :nod: Misschien heb jij een warme knuffel nodig?

Lost Soul

WTF? :lol:

Vooral de schuld bij anderen neerleggen en vooral niet naar jezelf kijken. Excuses uwe majesteit dat wij beneden uw maat zijn en U slecht behandelen. U heeft groot gelijk, U bent deze plek niet waardig, ze is volkomen beneden de maat. Ik neem aan dat er ook geen spiegels in jouw huis voorkomen?
If we don't get lost, we'll never find a new route.

Leeuwtjuh

LS; laat dit geen trolltopic worden... Ze is hier net zo welkom als jij, ik en ieder ander :nod:

Ik vraag me ook af waar/door wie/wanneer/waarom Miran36 zich expliciet aangevallen voelt.

GeenPijn

Leeuwtjuh schreef:Ik vraag me ook af waar/door wie/wanneer/waarom Miran36 zich expliciet aangevallen voelt.
Ik ben er in ieder geval eentje van heeft ze me meerdere keren laten weten.
Als je verwacht dat de wereld eerlijk tegen jou is, omdat jij eerlijk bent tegenover de wereld.

Dan hou je jezelf voor gek.

Dat is verwachten dat de leeuw jou niet opeet omdat jij hem niet opeet.

Memories
Moderator

GeenPijn schreef:
Leeuwtjuh schreef:Ik vraag me ook af waar/door wie/wanneer/waarom Miran36 zich expliciet aangevallen voelt.
Ik ben er in ieder geval eentje van heeft ze me meerdere keren laten weten.
Geen idee of ik dat ben, ik ga er niet eens over nadenken, want voel mij niet aangesproken. :)
Ik vind dit alleen wel jammer op deze manier dat je het zo ziet ... dus ik ben wel benieuwd, hoe en waarom. :nod:

Lost Soul

Leeuwtjuh schreef:LS; laat dit geen trolltopic worden... Ze is hier net zo welkom als jij, ik en ieder ander :nod:
Zeker is ze welkom, net zoals een ieder anders van ons, maar haar gedrag laat te wensen over. Maar tegelijkertijd wekt ze wel het vermoeden dat ze ons aan het trollen is. Zo niet, dan vind ik het nog ongepast gedrag van haar.
Waar: overal waar zij het niet eens is met wat anderen schrijven.
Door wie: door mensen die een mening ergens op geven.
Wanneer: wanneer het botst met haar eigen mening, welke vrijwel constant van toepassing is.
Waarom: ze acht zichzelf meer dan ons en wij moeten ons aanpassen aan haar, ze staat niet open voor anderen.

Wij vallen haar niet aan, zij valt zichzelf aan met haar eigen verkeerde denkwijze. Ze krijgt alle ruimte om haar verhaal te doen, maar kan absoluut niet tegen kritiek, als je het al kritiek kunt noemen, want het zijn gewoon normale antwoorden maar die botsen kennelijk enorm met haar eigen mening.

Waarom zouden wij ons dan slecht moeten voelen? Ze maakt meerdere mensen onzeker met haar gedrag wat nergens voor nodig is. Dat zij niet op een normale manier met anderen kan omgaan is een ding, het afreageren op anderen weer iets anders. Helaas voor haar als ze hier niet de nodige hulp en steun kan vinden terwijl haar deze toch wel veelzijdig is aangeboden.

Black Rose

Miran36 schreef:En dan nog wat verschuilen? Jij weet helemaal niet wat er in mij omgaat.
Ik merk het al,ik stuur een pb,want blijkbaar ben ik hier niet welkom. Ik hoop dat jullie allemaal kapot vallen. Stelletje psychoten bij elkaar. :evil:
Ja, verschuilen : dat las je heel goed [045]
Het is overduidelijk hoe jij je na de ene belediging van een persoon wel gaat verontschuldigen onder het motto "het was ik niet" en bij de andere niet.
Iemand die -door welke omstandigheden ook- niet bewust is van wat hij/zij schrijft en er zich om schaamt, gooit zich de dag daarop niet opnieuw in de ring om verwijten rond te strooien.
Het "bouwt" zich meestal ook niet op zoals in jouw geval.

Wat er in je omgaat kunnen wij enkel naar gissen.
Volgens mij zijn er 2 mogelijkheden : 1) Je beleeft hier heel veel fun door mensen uit te dagen
2) Je hebt een héél zwaar probleem qua communicatie die je enkel zal kunnen oplossen als jij daar open voor staat ; wat momenteel totaal niet het geval blijkt te zijn.
Er is ook geen enkele therapeut die je zal kunnen helpen zolang jij op een agressieve manier in verdediging slaat wanneer iemand het niet met je eens is.

Mij lijkt het ook raar dat iemand die "weggepest" werd op andere fora en zich een slachtoffer voelt toch zoveel zelfvertrouwen heeft om op 2 dagen tijd zoveel te posten.
Door je manier waarop je reageert t.o.v. leden vraag ik me zelf af of je je eigen foto's postte of iemand waar je mee in de clinch ligt.

De reden waarom ik reageerde is omdat ik het heel spijtig zou vinden als mensen een verkeerd beeld krijgen van mensen met Borderline en andere zaken die jij vernoemt, door jouw post.
Ook het aanvallen van mensen bevalt me niet, het schelden, enz...
Ik voel me niet aangesproken en gelukkig zijn er hier nog verschillende mensen in dat geval.
Maar met zaken als psychoses e.a. wordt niet gelachen als je nog maar één greintje respect hebt in je bovenkamer.

Tijdens je rit hier en op andere fora kan het zijn dat je plezier haalt uit de manier waarop je anderen probeert te denigreren, maar op het einde van de rit zal je wel tot de conclusie komen dat je in de eerste plaats je eigen belachelijk hebt gemaakt.

Miran36

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik maak mij niet belachelijk en dat doen jullie enne.die foto's. Ja dat ben ik ja.
Ik loop niet te trollen,jullie hebben mij genoeg voer gegeven om mij zover te krijgen.

Ik ga overigens in therapie en ja ik heb moeite met communicatie. Ja en? Ik word door diverse mensen o.a. een aantal van jullie (Memories,jij niet. Dit ligt buiten jouw schuld) lopen mij te dissen en daar hou ik niet van.

Misschien maar goed dat ik mij even niet in anderen mee kan leven,want daar hebben anders zat mensen misbruik van gemaakt. Gebruiken mij alleen als ze zich goed willen voelen en dan vervolgens over mijn rug om gelukkig worden.

Ja,ik zit op een forum waar ik tenminste als een mens,als een persoon behandeld wordt en als dit gebeurd,dan doe ik hetzelfde terug. Kom iedereen met rare opmerkingen enz. tja dan moet niemand verwachten dat ik ook enigzins maar aardig doe. Waarom anderen een kans geven? Heb ik in mijn leven zat gedaan en eens moet het eens afgelopen zijn en nu zeg ik op mijn beurt dat ik nou eens mag.
Daar heb ik de volste recht op.

Over steun die veelzijdig wordt aangeboden? Niks niet. Een en al kritiek. Een beetje kritiek kan maar doorlopend is mij toch te gek.

Black Rose,vooral kappen nu. Jij kent mij totaal niet. Mensen die mij aanvallen kunnen de bal teruggekaatst hebben.

Ik schreef een topic en ja hoor,gelijk een hele reeks kritiek. Gadver.
Jullie houden elkaar het hand boven het hoofd. Matennaaien noem ik dat.

Jullie doen maar,klets maar gezellig over mij. Heb ik tenminste fans hahaha.
alsof jullie goed wijs zijn in jullie bovenkamer.
NOT!!!!!!!!!!!!!

Miran36

O ja toevoeging: Ja ik was weggepest en wat is er mis mee dat ik zelfvertrouwen heb om hier te posten,het is ook nooit goed hahahahaha. 011

Miran36

Nou,dan post ik lekker niet meer,zonde van mijn enegie om in jullie LOSERS te steken. 001_tongue

Lost Soul

Miran36 schreef:Nou,dan post ik lekker niet meer,zonde van mijn enegie om in jullie LOSERS te steken. 001_tongue
Heel wijs besluit ;)

Memories
Moderator

Kijk dat bedoel ik nou... met dat soort uitspraken maak je je (ook) niet positief...naar anderen. :shock:

TheEmperor85

024

Denk dat je erg gekwetst bent in je leven Miran, je stelt je enorm defensief op, maar af en toe schreeuwen moet kunnen :)
We zijn het allemaal wel eens helemaal zat.

Eén kleine toevoeging als dat mag?
Miran36 schreef: Ik schreef een topic en ja hoor,gelijk een hele reeks kritiek. Gadver.
Jullie houden elkaar het hand boven het hoofd. Matennaaien noem ik dat.
..Dat is nou juist níet matennaaien. Dat betekend exact het tegenovergestelde. Ach, maakt verder niet uit. Wilde het alleen even kwijt :)

Black Rose

Miran36 schreef:
Black Rose,vooral kappen nu. Jij kent mij totaal niet. Mensen die mij aanvallen kunnen de bal teruggekaatst hebben.

Met veel plezier :nod:
Niet dat je me afschrikt hoor ben al ergere spoken tegen het lijf gelopen :lol:
Enkel omdat ik in het principe geloof dat op een negatieve manier om aandacht vragen best niet gevoed en beter genegeerd wordt.
Wat verder jouw niveau betreft daar valt niet veel over te vermelden na even te googelen op je nickname.
Nog veel plezier gewenst met je andere activiteiten love3

Memories
Moderator

Ik heb toch ook even gekeken...en alleen maar dit... :o

Terug naar “Overige problemen”