Gebruikersavatar
marc44
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 dec 2016 15:11

stoppen medicatie

06 mei 2018 14:34

Hallo Ik ben in 2001 begonnen met serocat ik ben toen in een zeer korte tijd heel wat kilo's aangekomen ik had altijd honger
sinds 2011 heb ik lexapro geslikt 15 mg en naar mij iedee nog zwaarder geworden ik beweeg goed probeer rekening te houden met eten
vorig jaar juni ben ik omdat het best goed ging begonnen met het afbouwen van de medicatie en sinds 3 weken ben ik nu weer zonder medicatie
ik heb er dus bijna een jaar over gedaan om af te bouwen. wat ik nu de laatste weken merk is dat ik sneller boos en verdrietig ben en sombere gedachtens heb. hoort dit bij het stoppen? zou ik nu weer gaan afvallen?
Zijn er mensen met ervaring

Gebruikersavatar
volhoudertje
Moderator
Berichten: 12611
Lid geworden op: 02 jul 2006 23:04
Locatie: In Nederland Door Omstandigheden

Re: stoppen medicatie

07 mei 2018 10:24

marc44 schreef:
06 mei 2018 14:34
ik heb er dus bijna een jaar over gedaan om af te bouwen. wat ik nu de laatste weken merk is dat ik sneller boos en verdrietig ben en sombere gedachtens heb. hoort dit bij het stoppen?
Zoals alle antidepressiva vlakt Seroxat emoties af, het is daarom normaal dat je na het stoppen van het gebruik van het middel weer toe komt aan emoties zoals boosheid, verdriet of somberheid.
* Liebe Macht Frei *

Terug naar “Medicatie & psychofarmaca”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten