Kristallijn

Vraag

Dag allemaal,

Zijn er mensen die mij omtrent het volgende wat advies kunnen geven. Ik heb er een nogal bizar leven op zitten waarbij ik ernstig heb geleden onder psychoses. In de tijd dat ik psychotisch was bevond ik mij buiten mijn fysieke lichaam. Ik heb vaak mijn lichaam zien staan. Ik maakte reizen in andere dimensies, contact met sterrenschapen, lichtwezens, maar ik stond absoluut niet in de fysieke / aardse realiteit. Hoe je het ook wendt of keert... volgens de DSM IV val ik onder de categorie schizofreen, psychose.

Ik ben 44 jaar. Als ik terug kijk op mijn leven was ik als kind al zeer afwezig, door mijn intelligentie heb ik telkens kunnen overleven. Van mijn 21 tot mijn 27e heb ik een ernstige psychose gehad. Van mijn 28e tot mijn 33e enigszins weer kunnen functioneren. Daarna allee hoppa, weer buiten mijn lichaam getreden.

Het bizarre is dat ik volledig zicht en bewustzijn heb op de tijd dat ik psychotisch was. Ik laat mij ook niet meer zo maar door allerlei therapeuten behandelen en ga zorgvuldig met mijzelf om. Zelf weet ik dat ik door mijn moeder emotioneel en fysiek gezien mishandeld ben geweest op een slinkse manier. Als kind was ik volstrekt niet welkom. Voor de buitenwereld was zij wel de ideale moeder. In ieder geval was het een fikse voedingsbodem voor schizofreen worden, het aardse leven niet aanvaarden.

Ik zit nu thuis met een uitkering en tracht het contact met mijn lichaam volledig te herstellen. Ook niet makkelijk.... omdat ik er altijd volledig uit ben geweest of deels. Ik voel voor het eerst van mijn leven mijn bekken, benen en heupen. Het terugkomen in mijn lichaam gaat geregeld nog gepaard met somatische klachten. Mijn leven heb ik inmiddels op een redelijk kwaliteitsniveau kunnen krijgen. Ik kan dingen doen, ben stabiel, eet voor 70 % biologisch, ontwijk geraffineerde suikers en hiernaast ook natuurgeneeskundige supplementen. Ik ben nu een beetje uitgeraced na een levenslange psychose en probeer wat op adem te komen. Ik word goed begeleid vanuit GGZ. Ik ben op dit moment ook veel te 'goed' om opgenomen te worden, daarvoor heb ik al zeer veel doorgewerkt. Mijn motoriek is nog altijd niet goed en ik ben nog wel vaak vermoeid, maar anyway.... ik sta weer wat hier op aarde. Het gekke is dat er regelmatig nu mensen op mijn pad komen met soortgelijke klachten.... ook het niet op aarde willen / kunnen zijn, spiritueel ook zeer begaafd zijn.

Mijn psychoses heb ik altijd verborgen gehouden, maar ik heb jaren lang niet kunnen werken, studies verknald omdat ik er niet bij was en zo. Veel is ook gecovered in burn out toestanden.

Kan ik ergens vergoeding krijgen voor alles wat mislukt is in mijn leven... De studiejaren en dergelijke..... Ik ben pas recent goed gediagnosticeerd. Zoals ik mijzelf inschat acht ik mij er niet meer toe in staat 100 % te werken. Stof kan ik niet goed tot mij nemen. Het is wel re-eel om te denken dat ik mogelijk tzt eens voor 50 % inzetbaar kan zijn.

Hoop op advies.....

Kristallijn

Ik

Terug naar “Medicatie & psychofarmaca”